INDIANIE.net
Oficjalne forum

Propozycje - exp

Toki - 2007-03-09, 19:31
Temat postu: exp
Mam taki pomysl zeby np byly takie poziomy expienia na wiewiora np 1-12lvl 3 expa 13-16lvl 4 expa 17-18lvl 5 expa a foxi 19 poziom zeby za wiewiora dostal 6 expa.To by ulatwilo gre dal ludzi z wysokimi levelami ktrym nie chce sie nabijac 110k expa....
wafal - 2007-03-09, 19:41

Jestem na nie, bo to by było za szybko...
Toki - 2007-03-09, 19:42

no to gdzies 4 lub 5 bo 110k to za duzo!
Ukryty_Samuraj - 2007-03-09, 19:43

no jasne za szybko.... nabij 110 000 expa :/ ja uwazam ze to bardzo dobry pomysl...
Yamakasi - 2007-03-10, 06:10

ja jestem 50/50 bo np. ja bym dostawał 4 za wiewióre no moge sobie zapolować na zajaca i tam tez jest 4 expa! a dobrze ze to moze byc bo by troche gra ruszyła
Ukryty_Samuraj - 2007-03-10, 07:29

ale tu zhodzi Yama, o wszystkie zwierzęta, ze będzie się podwyzszac ilosc expa o np. 10 procento co 8 leveli.
Kamileks - 2007-03-10, 13:50

Hehe...Ja mam właśnie 8lvl... :lol:

A kiedyś SiVo pisał, że im dłuższa walka tym więcej doświadczenia się dostaje !

traspie - 2007-03-10, 15:27

może być, będzie szybciej, ale jak sie jeszcze zmniejszy potrzebne doświadczenie to będzie rzeczywiście za szybko. albo jedno - albo drugie
Toki - 2007-03-10, 17:06

no to moze to pierwsze.....
wafal - 2007-03-10, 19:43

Kamileks napisa�/a:
im dłuższa walka tym więcej doświadczenia się dostaje !

Tak jest ale ze zwierzakami które biorą więcej energii

Kamileks - 2007-03-10, 19:50

A jakie to są zwierzaki ?
wafal - 2007-03-10, 19:58

Kamileks napisa�/a:
A jakie to są zwierzaki ?

Chyba od jelenia lub grzechotnika...

Kamileks - 2007-03-11, 23:02

Walczyłem z nimi i itak ciągle tyle samo... :-| :|
Toki - 2007-03-12, 12:17

Albo lepiej by bylo jakby bylo tak! Zeby sie exp nie kasowal tylko jak sie przejdzie na nastepny lvl to zeby bylo Doświadczenie: 839/1266
traspie - 2007-03-12, 16:26

to mój pomysl :evil: jest w innym temacie, bodajże czekam na propozycje
wafal - 2007-03-12, 16:41

Toki napisa�/a:
Albo lepiej by bylo jakby bylo tak! Zeby sie exp nie kasowal tylko jak sie przejdzie na nastepny lvl to zeby bylo Doświadczenie: 839/1266

NO I NA PIERWSZYM TRZEBA CHYBA 68 A NA DRUGIM 98 I 30 EXPA TYLKO... ;/ JESTEM NA NIE!

Kamileks - 2007-03-12, 17:53

To może się nie kasować np. od 3 albo od 5lvl'a...;)
Toki - 2007-03-13, 12:19

Kamileks dobry pomysl
Kamileks - 2007-03-13, 22:39

wiem :)

(dlatego to napisałem) :)hehe:) 8-)

Kiljan - 2007-03-19, 15:50

co do expa za wiewiora tak;D
orzel - 2007-04-02, 08:14

chcę zabrać głos na temat expa i innych rzeczy:
1. jestem przeciwny jakiemukolwiek redukowaniu expa
2. zamiast tego zniósłbym ograniczenia dotyczące rozwijania cech (tak działa np. battleknigt), oczywiście każda następna cecha kosztowałby więcej
3. zabijanie, które skutecznie odstrasza od gry zastąpiłbym (a rozumiem, że chodzi o kasę) np. funkcją duch opiekuńczy, która działałaby np. 7dni i obniżałaby koszt kolejnych punktów siły, zręczności, czy obrony np.o 15%, mogłaby być też funkcja szybszego regenerowania energii, poza tym jak trup ma chodzić do szamana?
4. kukły, można prosto zlikwidować anulując funkcję przekaż złoto, bo tak naprawdę to po co innego są kukły jak nie po to by płukać złoto i przekazywać? Handel na tym nie ucierpi bo bazar może pozostać
5. wprowadziłbym możliwość zakupu jednorazowo większej ilości złota np. wysyłając sms-a takiego jak na sachem można byłoby dostać od razu 10k (ułatwi to pobieranie złota tym którzy kupują np. droższe bronie)
6. wprowadziłbym wojny plemienne np. na zasadzie wyzwania (tak jak atak na wóz, czy cowboya)
7. co do expa za wiewiór bezsensu jest go podwyższać,lepiej wprowadzać coraz to groźniejsze zwierzęta np. wściekły wiewiór, wściekły zająć itp.

Borszczu - 2007-04-02, 12:15

No to jedziemy kolejno:

orzel napisa�/a:
1. jestem przeciwny jakiemukolwiek redukowaniu expa

Napisz mi to samo jak zrobisz 15 lvl.

Cytat:
2. zamiast tego zniósłbym ograniczenia dotyczące rozwijania cech (tak działa np. battleknigt), oczywiście każda następna cecha kosztowałby więcej

Kukły, kukły i jeszcze raz kukły. Wtedy najsilniejszy bedzie ten majacy najwiecej kont.

Cytat:
3. zabijanie, które skutecznie odstrasza od gry

To teraz krótka lekcja gry w indian. First kup obrone, na co Ci bron skoro wszyscy Ci zadaja hity po 1k (a pamietaj ze masz ponizej 100 hp ;-) ). Jesli Cie nie stac to siedz na 4 poziomie i płukaj złoto az uzbierasz na dobra skóre. Jesli nie masz premium (sachem'a) zdejmuj bron jak schodzisz z kompa bo 10 godzinne tipi na banq Ci nie wystarczy. to chyba wszystko co najwazniejsze. Zastosuj sie do tego a dozyjesz kolejnego dnia i nie stracisz broni. 8-)

orzel napisa�/a:
4. kukły, można prosto zlikwidować anulując funkcję przekaż złoto, bo tak naprawdę to po co innego są kukły jak nie po to by płukać złoto i przekazywać? Handel na tym nie ucierpi bo bazar może pozostać

Myslenie nie boli. Majac kukły i na nich po 20k ludzie nie przekazuja złota za pomoca przekazu bo wtedy traca 5%. Takie przekazy chodza własnie bazarem :-)

orzel napisa�/a:
5. wprowadziłbym możliwość zakupu jednorazowo większej ilości złota np. wysyłając sms-a takiego jak na sachem można byłoby dostać od razu 10k (ułatwi to pobieranie złota tym którzy kupują np. droższe bronie)

Mozna zrobic ale z deczka bez sensu i za duzo zachodu ;-)

orzel napisa�/a:
6. wprowadziłbym wojny plemienne np. na zasadzie wyzwania (tak jak atak na wóz, czy cowboya)

I tu sie z Toba musze zgodzic. zabiegam o to juz ponad miesiac i nie widac efektów.

Cytat:
7. co do expa za wiewiór bezsensu jest go podwyższać,lepiej wprowadzać coraz to groźniejsze zwierzęta np. wściekły wiewiór, wściekły zająć itp.

Za wsciekłego wiewióra robi Ci zajac itd. Kazde kolejne zwierze jest trudniejsze do upolowania i dostaje sie za nie wiecej expa. Wiec puki nie bedziesz zabiłał grizzli 1 strzałem nie widze najmniejszego sensu wprowadzania nowych zwierzat.

Kiljan - 2007-04-02, 14:09

w pelnej rozciaglosci zgadzam sie z Borszczu i tych walk plemiennych tez sie doczekac nie moge;p
Ukryty_Samuraj - 2007-04-02, 14:45

a ja musze powiedziec ze z jednym punktem zie zgodze. chodzi mi o to ze jak cie zabije to musisz wyslac esa (albo zaplacic złotem, albo statystyki). Niech ktos mi powie jakas gre w ktorej sie placi jak sie umrze bo ja nie znam zadnej XD
Borszczu - 2007-04-02, 14:51

Kto Ci sie kaze wskrzeszac :-P Po pewnym czasie konto samo zmartwychwstaje. Przez sms mozesz tylko przyspieszyc ten cud ;-)
wafal - 2007-04-02, 16:05

Cytat:
Kto Ci sie kaze wskrzeszac :-P Po pewnym czasie konto samo zmartwychwstaje. Przez sms mozesz tylko przyspieszyc ten cud

Ale nie zawsze samo... ja raz czekałem tydzien i nic...

Borszczu - 2007-04-02, 16:08

Bo sie logowałes w złych monetach. W rzeczystosci konto sie wskrzesz i zdycha 283748923742398742 razy na dzien. Musisz miec niefarta zeby trafic na niezywe :-P
SiVo - 2007-04-02, 19:20

Borszczu napisa�/a:
orzel napisał/a:
1. jestem przeciwny jakiemukolwiek redukowaniu expa


Napisz mi to samo jak zrobisz 15 lvl.

a co wy na to jakby od któregoś lvlu trza by było tylko połowe expa?? :) (tylko od którego? 13 bedzie ok?)
orzel napisa�/a:
4. kukły, można prosto zlikwidować anulując funkcję przekaż złoto, bo tak naprawdę to po co innego są kukły jak nie po to by płukać złoto i przekazywać? Handel na tym nie ucierpi bo bazar może pozostać

na to moim zdaniem jest tylko jedna możliwość, która jednak ma swoje wady i została zdecydowanie potępiona (blokowanie przekazywania złota i handlu pomiędzy osobami z takim samym IP)... :/
Borszczu napisa�/a:
orzel napisał/a:
6. wprowadziłbym wojny plemienne np. na zasadzie wyzwania (tak jak atak na wóz, czy cowboya)


I tu sie z Toba musze zgodzic. zabiegam o to juz ponad miesiac i nie widac efektów.

efektów nie widać, bo nie można ustalić jednej wersj jakby to miało wyglądać.... już pisałem, że to nie jest takie proste napisać coś "na pałe", bo wtedy tylko Ci najsilniejsi bedą coś z tego mieć, a szanse trzeba jakoś (?) wyrównać, aby każdy chciał/mógł zaryzykować taką walke plemienną...

Borszczu - 2007-04-02, 19:30

SiVo napisa�/a:
a co wy na to jakby od któregoś lvlu trza by było tylko połowe expa?? :) (tylko od którego? 13 bedzie ok?)

To zawsze cos ale ten sam problem z expem pojawi sie ok 25 poziomu

SiVo napisa�/a:
już pisałem, że to nie jest takie proste napisać coś "na pałe", bo wtedy tylko Ci najsilniejsi bedą coś z tego mieć, a szanse trzeba jakoś (?) wyrównać, aby każdy chciał/mógł zaryzykować taką walke plemienną...


Ja bym tu widział cos podobnego do bw. Załózmy ze beda 2 fazy oblezenia:
1. W której zostanie wypowiedziana "wojna" i osoby w plemionach które dotyczy oblezenie beda sie dolaczały (dzieki czemu martwe konta nie beda brały udziału w walkach). Najlepiej gdyby trwała pare godzin aby jak najwiecej osob miało szanse sie dolczyc.
2. W której nastapi faktyczny przebieg oblezenia. Ok 10 min.
Powiedzmy ze oblezenie bedzie wygladało podobnie jak walki z tym ze bedzie miało wiecej rund lub poprostu bedzie trwało az polegnie ostatnia osoba ze słabszego plemienia. Cały przbieg walk bedzie przychodził w raporcie do wiadomosci prywatnych, albo mozna zrobic dodatkowa opcje w plemieniu gdzie beda rejestrowane przebiegi walk które stoczyło plemie i kazdy współplemieniec bedzie miał do nich wglad.
No i do tego oczywiscie trzeba by dodac ograniczenie w opuszczaniu plemion dla ograniczenia pomocy sojuszników. Powiedzmy ze jak sie juz wejdzie do jakiegos plemienia to nie mozna z niego wyjsc przed upływem 24h od wejscia.

orzel - 2007-04-02, 20:09

Borszczu, proszę Cię nie pisz, że myślenie nie boli, bo po pierwsze dyskutujemy po to, żeby wszystkim się dobrze grało, a nie tylko tym którzy mają 15 lvl,po drugie skoro wiadomo, że kukły wykorzystuje się poprzez płatności na bazarze, to bardzo prosto można to ograniczyć wprowadzając również prowizję 5%, można też wprowadzić ograniczenie,że dana broń nie może być droższa niż u kramarza, jeśli są jeszcze inne sprytne sztuczki to napiszcie i wspólnie wymyślimy jak je ograniczyć. Mozna też ograniczyć, że mozna dokonać tylko jednej transakcji dziennie, może nie wyeliminuje to w 100% kukieł, ale napewno w znacznym stopniu

co do wojny nie robiłbym ograniczeń czasowych a ilościowe (podobnie jak przy ataku na wóz), może też być np. exp. czyli np. 10 osób z doswiadczeniem 500, walczy z 5 osobami z exp. 1000, wtedy nie wyzywałoby się konkretnych plamion tylko takich których większość chciałaby wojny (demokarcja plemienna) ;)

z IP to faktycznie problem, bo całe sieci osiedlowe chodzą na jednym

co do zabijania i tak będę sie upierał, że jest bez sensu,pewnie dla silniejszych to radocha, ale nowych graczy skutecznie odstrasza, a niestety nie da się funkcjonować, bez świeżej krwi, poza tym w innych grach można zaatakować jedną osobę najczęściej raz na godzinę, a tu co minutę :(, więc może by to zmienić

co do nowych zwierząt pomysł był odpowiedzią na podwojenie expa przy wyższych lvl, więc zamiast podwajaćlepiej wprowadzić nowe

[ Dodano: 2007-04-02, 20:11 ]
SiVo! Dzięki za zmiany na Sachem, moim zdaniem bomba!!!!

[ Dodano: 2007-04-02, 20:14 ]
jeszcze co do kupna hurtem większej ilości złota, ja jestem za bo jak chciałem kupić broń za 30k to 30 razy wstukiwałem kod, a tak tylko 3 razy gotowe!!!!

Borszczu - 2007-04-02, 20:43

Jak dołozysz prowizje 5% to nic nie da i przyspieszy tylko akcje bo skoro ktos bedzie miał do wyboru stracic 5% przez przekaz lub przez bazar to wiadomo ze wybierze to 1. Ograniczanie handlu do sztuki na dzien tez nie ma wiekszego sensu bo co powiedza gracze którzy traca lub zdobywaja po kilka broni dziennie?? Beda musieli czekac do kolejnego dnia na zakup lub sprzedaz broni. Ja sam jak chce uzbierac złoto sprzedaje kilka broni z rzedu i złoto jest, a takie zmiany zlikwiduja mi mozliwosc nazbierania wiekszej sumy...

Ograniczenie ilosciowe mówisz. To powiem Ci ze widac ze dopiero zaczynasz w to grac i niewiele wiesz o tej grze. Musze Ci uswiadomoc ze miedzy levelami jest niewielka róznica w statach (bo chyba zauwazyłes ze na kazdy poziom mozesz kupic 3), a ogromna róznica w nabitym expie. Ja na poczatku 18 lvl mam nabite 150k expa a na poziomie 14 masz ok 50k expa czyli przypadały by na mnie 3 (jak nie 4 osoby bo nie pamietam ile expa jest na tym poziomie). Chyba nieraz juz widziałes jak noobki z 5 lvl chwaliły sie ze wygrały z kims z top 10, to jest skutek wzoru na walki i niewielkich róznic w statach. Wiec jesli chciałbys cos takiego zrobic to wyzsze poziomy sa skazane na przegrana. A chyba nie o to chodzi. Moim zdaniem wysiłek jaki włozyłem w rozwoj postaci powinien byc jakos nagrodzony i dalej bede obstawał przy tym co powiedziałem wczesniej odnosnie walk plemiennych.

Zabijanie... Odwieczy problem indian... Na tym polega gra i po to sie traci itemy zeby mozna sie było dorobic. Bron tracisz tylko jak zginiesz jesli zostanie wprowadzony limit do ataku na graczy nie sposob bedzie kogokolwiek zabic. To własnie wyróznia ta gre i czyni ja ciekawa i atrakcyjna. Nie masz ograniczenia mozliwych na Ciebie ataków ale masz ograniczenie ataków które Ty wykonujesz. I to mi sie podoba. Zeby kogos zabic trzeba sie zgrac w czasie i wykonac atak w pare osob i bron leci do podziału. I uwierz mi ze jesli sie zastosujesz do moich wczesniejszych zalecen nikt Cie nie zabije. wystarczy tylko umiejetnie podejsc do sprawy.

orzel - 2007-04-02, 21:12

Więc mamy problem, czy wyeliminować kukły, czy ograniczyć mocno handel

co do atrakcyjności gry prze zabijanie, to powiem ci, że ma ona tyle innych fajnych wyrózniających ją elementów, że zabijanie z powodzeniem można zastąpić niezdolnością do walki (tak jak przy pokonaniu przez zwierzę), w tej chwili jak masz sachem to i tak jest mała mozliwość zaatakowania,więc jeśli śmierć zastąpi się czasową niezdolnością, myślę, że gra nie straci na atrakcyjności,

uważam, że twoje doświadczenie w grze wpędziło cię w pewien schemat i nie potrafisz spojerzć szerzej na grę

z jednej strony mówisz, ze kukły, kukły, kukły, a z drugiej nie chcesz wprowadzićograniczeń które by je weliminowały,myślę, że i tak część tych z top 40 ma wiele kukieł i to one stanowią o ich sile, więc nie wiem, czemu nie chcesz uwolnienia punktów siły,obrony i zręczności... jak gracz, jak powiadasz z małym stażem nie kumam

a jeśli chodzi o wojny to przykład z wyrównywaniem expa był przypadkowy, chodziło mi raczej o nadanie kierunku rozwoju dyskusji, a nie o to, zeby ci z niskimi lvl lali tych z wysokimi, chociaż może to wprowadziłoby trochę koloru do gry bo ci z wysokimi nie raz chwalili się na placu głównym, że zabili kogoś z dużo niższego poziomu i zabrali dobrą broń, myślisz, że jekby udało mi się ciebie pokonać i pochwaliłbym sie na forum to twoje akcje sapdłyby w dół? przecież to tylko gra :)

wafal - 2007-04-02, 21:20

SiVo napisa�/a:

na to moim zdaniem jest tylko jedna możliwość, która jednak ma swoje wady i została zdecydowanie potępiona (blokowanie przekazywania złota i handlu pomiędzy osobami z takim samym IP)... :/

Ok, ale żeby ten kod był poprawny a nie że ja przekazuje osobie x i nioe mogę przekazac złota bo ma niby takie samo IP ;/

Borszczu - 2007-04-02, 21:43

orzel napisa�/a:
co do atrakcyjności gry prze zabijanie, to powiem ci, że ma ona tyle innych fajnych wyrózniających ją elementów, że zabijanie z powodzeniem można zastąpić niezdolnością do walki (tak jak przy pokonaniu przez zwierzę), w tej chwili jak masz sachem to i tak jest mała mozliwość zaatakowania,więc jeśli śmierć zastąpi się czasową niezdolnością, myślę, że gra nie straci na atrakcyjności,

Tu sie moge zgodzic, tymbardziej ze obecna sytuacja wyglada podobnie. Po zabiciu konto i tak samo sie wskrzesza. Ja osobiscie wysłałem tylko raz sms na wskrzeszenie jak zaczynałem gre pozniej dałem sobie spokoj.

orzel napisa�/a:
z jednej strony mówisz, ze kukły, kukły, kukły, a z drugiej nie chcesz wprowadzićograniczeń które by je weliminowały,myślę, że i tak część tych z top 40 ma wiele kukieł i to one stanowią o ich sile, więc nie wiem, czemu nie chcesz uwolnienia punktów siły,obrony i zręczności... jak gracz, jak powiadasz z małym stażem nie kumam

Bo kukły sa wystarczaja max do 14 lvl pozniej juz trzeba ich za duzo zgromadzic zeby szybko robic poziomy i taka armia płukaczy staje sie widoczna :-P Jesli ich likwidacja ma sie odbywac moim kosztem to niech sobie gnija, a SiVo lub osoba upowazniona moze od czasu do czasu sprawdzic IP, chociaz ostatnio sie juz nie pojawiaja te kukły badz ja mniej czasu spedzam na indianach i tego nie zauwazam.

A co do ludzi z głównego placu to gdybys troche dłuzej grał wiedziałbys jak ich traktowałem. Swego czasu Anulka chwalił sie wszystkimi swoimi wygranymi na placu głównym i spytaj sie moczyka lub innych starszych graczy co na tym zyskał ;-)
Kolejnym takim przykładem cwaniaczka jest ksg666 ale to juz same poczatki indian i jeszcze wakacje. Ten temat jest poruszony w Tepieniu Inków i tam znajduje sie znaczna czesc histori tej gry. Jak sie kiedys bedziesz nudził to [poczytaj. zobaczysz jak sobie radzilismy z teoretycznie silniejszymi graczami którzy nas wtedy natretnie atakowali... I uwierz ze INKOWIE nie zawsze byli w czołówce indian.

orzel - 2007-04-02, 22:36

czyli, jeśli dobrze zrozumiałem, kukły nie stanowią juz problemu, więc możymy wrócić do pomysłu uniezależnienia punktów za cechy,a poziomy mogłyby być potrzebne nie tylko do kupowania broni u kramarza, ale również do jej noszenia, wtedy byłyby do czegoś potrzebne, może byc??
Borszczu - 2007-04-03, 08:42

Nie ma mowy. Jak nie bedzie ogreaniczenia w kupowaniu stat za tydzien wszyscy beda je mieli ok 100
orzel - 2007-04-03, 09:23

Borszczu napisa�/a:
Nie ma mowy. Jak nie bedzie ogreaniczenia w kupowaniu stat za tydzien wszyscy beda je mieli ok 100

znam wiele gier on-line, gdzie jest to praktykowane i nie ma problemu, cechy robią się w końcu takie drogie, że kupowanie jest zależne od poziomu (w indianach przecież płukanie złota jest od tego zależne) poza tym myślę, że 100 punktów to nic strasznego to że teraz ma się ich kilkadziesiąt o niczym nie świadczy; poza tym popatrz jakie się zrobią dysproporcje jak ktoś np. zacznie inwestować głównie w jedną cechę, a inni we wszystkie równomiernie, można też uzależnić noszenie broni, obrony, czy konia od poziomu danej cechy

a wogóle to dlaczego nie ma mowy? przypominam, że dyskusja ma na celu taką zmianę, żeby:
1. starym graczom chciało się grać (ostatnio ktoś z top 5 proponował kupno swojego konta)
2. przyciągnąć nowych graczy
dla dobra dyskusji myślę, że lepiej będzie jak nie będziesz taki stanowczy bo ludzie nie będą chcieli dyskutować, a zmiany w grze są konieczne, bo gry które nie ewoluują umierają

Borszczu - 2007-04-03, 10:20

Teraz nie masz kilkadziesiat tylko kilkanascie :-P A sa osoby dla których wydac 1kk to nie problem wiec zobaczysz co sie wtedy bedzie dzialo ze statami. Nikt broni nie bedzie kupował bo to bedzie bezsensowne i kazdy bedzie ładował w staty. I dopiero wtedy nowi gracze beda mieli ciekawie jesli starsi beda ich zabijac bez zadnych itemów na sobie.
orzel - 2007-04-03, 10:35

co się będzie działo ze statami: ci z pierwszego lvl będą mogli mieć siłe jak ci z 17,więc chyba będzie ciekawiej, prawda? poza tym jak nie będziesz mógł zabijać to możesz mnie atakować i tak zawsze po wyprawie i polowaniu ściagam broń

poza tym jak masz 1kk to po co ci tyle kasy zbierasz na samochód? :P

ja może mam kilkanaście punktów za cechy,ale nie wierzę, że ty nie masz kilkadziesiąt :P

[ Dodano: 2007-04-03, 10:45 ]
jeszcze apropos zabijania, odesłałeś mnie do lektury tępienie Inków i widzę, że są tam same argumenty za tym, żeby je wyeliminiować; silniejszych można bićtylko w kilku, do tego potrzeba zgranego plemienia, a ile jest takich w grze i jeszcze, żeby chcieli przyjmować od 8 lvl? ludzie z innych plemion tez nie chcą dawać ochrony nawet za kasę wiem, bo kumpel zwracał się do Ciebie i nie odpisałeś :P

Borszczu - 2007-04-03, 11:20

Cytat:
co się będzie działo ze statami: ci z pierwszego lvl będą mogli mieć siłe jak ci z 17,więc chyba będzie ciekawiej, prawda? poza tym jak nie będziesz mógł zabijać to możesz mnie atakować i tak zawsze po wyprawie i polowaniu ściagam broń

No i to mi sie własnie nie podoba. Nie po to sie mecze z ta gra juz prawie rok zeby ktos na 3 lvl (bo o ile dobrze pamietam od tego poziomu mozna wejsc na arene) miał wyzsze staty niz ja. Powtarzałem i bede powtarzał. Sam pomysł i trzon tej gry mi sie podobaja. Zmiany jakie chciałbym ujrzec to jedynie kosmetyczne poprawki i dodanie kilku funkcji.

orzel napisa�/a:
jeszcze apropos zabijania, odesłałeś mnie do lektury tępienie Inków i widzę, że są tam same argumenty za tym, żeby je wyeliminiować; silniejszych można bićtylko w kilku, do tego potrzeba zgranego plemienia, a ile jest takich w grze i jeszcze, żeby chcieli przyjmować od 8 lvl? ludzie z innych plemion tez nie chcą dawać ochrony nawet za kasę wiem, bo kumpel zwracał się do Ciebie i nie odpisałeś :P

Nie tylko silniejszych. Na moim poziomie gdzie juz sa przewaznie doswiadczeni gracze zeby wyeliminowac kogokolwiek potrzeba conajmniej kilku osob. Plemie jak plemie, sa rózne sposoby na zapewnienie bezpieczenstwa lub zgładzenie natretnego wroga. Mosze załozyc swoje plemie i sie wykazac, pobawic sie w dyplomate i otoczyc sie sojuszami.
Za kase moze bym i komus pomogł. Ale oferta musi mnie satysfakcjonowac, a jesli ktos mi proponuje 500 złota i jeszcze prosi zebym oddał mu bron która zabiore ofiarze to nawet szkoda marnowac czas na odpisywanie. 50% energi kosztuje 450 złota i szaman tez nie jest zbyt tani. Po 2 pamietaj ze jest ograniczenie i nie moge atakowac ponizej 11 poziomu.
A tak dla wyjasnienia. Od dłuzszego czasu inianie sa u mnie na dalszym planie. Nie skonczyłem tu całkiem gry bo mam nadzieje ze SiVo sobie poradzi i ja jakos rozwinie. Mam nadzieje ze jezszce kiedys kupie sachema i bede chciał w to grac. A narazie zamuła bo zeby zrobic 19 lvl potrzeba 73k expa czyli 2 mieisace gry...

orzel - 2007-04-04, 07:07

Borszczu napisa�/a:
A tak dla wyjasnienia. Od dłuzszego czasu inianie sa u mnie na dalszym planie. Nie skonczyłem tu całkiem gry bo mam nadzieje ze SiVo sobie poradzi i ja jakos rozwinie. Mam nadzieje ze jezszce kiedys kupie sachema i bede chciał w to grac. A narazie zamuła bo zeby zrobic 19 lvl potrzeba 73k expa czyli 2 mieisace gry...
sam widzisz, że już ci się nudzi, tu kosmetyka nie pomoże raczej radykalne zmiany, sam SiVo mie da rady bo nie wie,jakie sąoczekiwania graczy (chyba, że jest telepatą), powtarzam znam wielegier gdzie staty są niezależne od poziomu, a jedynie od kasy i jakoś przyciągają wielu graczy;P
frytka - 2007-04-04, 08:46

tak? no to np. w takim razie ja, mając ponad 70k ile moge mieć statów? nazbieram po 100 do zręczności, siły i obrony... kupie najlepszą broń i obrone.. i FOXIego pokonam.. na 5 lvl..

nie przesadzajmy...

Holigula_Mixrus - 2007-04-04, 09:50

Właśnie ktos bardzo dba o postac i inwestuje w nia prawdziwa kase a tu nagle taki z 5lvl pokona go bez zadnej broni to jest najgłupszy pomysł na jaki sie natknełam w tej grze
wafal - 2007-04-04, 12:59

orzeł ja równiez jestem na nie!
Borszczu - 2007-04-04, 15:58

Nie i juz. To by wywróciłop cała gre do góry nogami. Taktyka musiała by ulec zmienie i wszystkie zasady nia kierujace takze :-P A wiez ten pomysł odpada
orzel - 2007-04-04, 22:39

dzięki za krytykę, szczególnie, ze to jest najgłupszy pomysł :-P ,ale może rzucicie jakieś pomysły, żeby się Borszczowi chciało grać i mnie też :)

[ Dodano: 2007-04-06, 10:12 ]
swoją drogą we wszystkich znanych mi grach ci którzy grają na prawdziwą kasę mają łatwiej :) i jakoś to nikogo nie razi, z resztą w tej też jak ktoś chce to może kupiś sobie złoto, czy energię i nabijać expa,więc chyba ten argument odpada :)

[ Dodano: 2007-04-06, 10:15 ]
frytka napisa�/a:
tak? no to np. w takim razie ja, mając ponad 70k ile moge mieć statów? nazbieram po 100 do zręczności, siły i obrony... kupie najlepszą broń i obrone.. i FOXIego pokonam.. na 5 lvl..

nie przesadzajmy...
a po co ci tyle kasy? otwierasz indiański bank?

[ Dodano: 2007-04-06, 10:26 ]
za to serwer zaczyna przynosić większe zyski, a FOXI pewnie płucze tyle złota, że trzeba by z 1k zl, żeby go dogonić


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group