|
INDIANIE.net Oficjalne forum |
 |
Pytania - Statystyki
Technix - 2007-05-05, 10:48 Temat postu: Statystyki Jak najlepiej rozłożyć statystyki(podobno uente ma najlepiej, tak czytałem)?
[ Dodano: 2007-05-05, 11:00 ]
Znalazłem podobny temat, ale tamte wypowiedzi mnie nie satysfakcjonują...
wafal - 2007-05-05, 12:34
Każdy ma zawsze inne statystyki ;] Tak wiec jednemu zaprzeczysz a drugiemu nie ;P
Ja kiedyś tak rozkładałem:
Siła: x + 2
Obrona: x
Zręczność: x + 1
Takie staty pozwalały mi na 13-15 poziomie spokojnie pokonować o 1 poziom lepszych...
Teraz mam inne i zjednym wygram a z drugim nie, bo jednemu zaprzeczam a drugiemu nie...
Po równo jak rozłozysz tez jest dobrze, czyli:
Siła: x
Obrona: x
Zręczność: x
Technix - 2007-05-05, 13:37
Aha, czyli najlepiej wszystko po równo?
Można zrobić
Siła: x +1
Obrona: x
Zręczność: x +2
I trafiać częsciej i mocniej, za co być trafianym rzadziej, ale mocniej ;p
wafal - 2007-05-05, 14:00
A i jeszcze dodam, jesli chodzi o moje to mam tak:
Siła: x + 5 + 5%
Obrona: x
Zręczność: x + 4
Ale te staty nie są najlepsze... tz dziś w turnieju pokonałem wszystkich...
Ale jeśli chodzi o atak to trochę razy przegrywam, ale to może dlatego że latam z tym dst ;/
Jeszcze raz napiszÄ™:
Każdy ma zawsze inne statystyki ;] Tak wiec jednemu zaprzeczysz a drugiemu nie...
Najlepiej jest samemu rozłożyć a na niskich poziomach można to spokojnie wypróbować ;] bo już wyżej to jest dużo expa i długo musisz mieć takie same staty...
Technix - 2007-05-05, 15:30
Czyli najlepiej mieć wszystko po równo?
frytka - 2007-05-05, 15:44
nie koniecznie równo ale mniej więcej żeby było tak samo :) różnica 2 w przód czy w tył nie robi kolosalnej różnicy :)
wafal - 2007-05-05, 16:12
frytka napisa³/a: | różnica 2 w przód czy w tyÅ‚ nie robi kolosalnej różnicy :) |
Mylisz się... robi i to dużą... Mi zrobiła siła + 1 wielką różnice...
Technix - 2007-05-05, 21:09
A jak to jest z tym +5%?To 5% jest obliczne z tego co mam?Potrzebuje dopiero 40 zręczności, żebym dostał 1 w "bonusie" xd?Czy np, mam x, i na każdym poziomie dostaje +5% z x?
SiVo - 2007-05-05, 22:48
Technix napisa³/a: | Potrzebuje dopiero 40 zrÄ™cznoÅ›ci, żebym dostaÅ‚ 1 |
może troche za skomplikowana ta matematyka, ale 5% z 20 to 1 ;) Zresztą nawet te cząstkowe punkty się liczą w walce (choć w baaardzo małym stopniu)
Technix - 2007-05-06, 20:13
SiVo napisa³/a: | może troche za skomplikowana ta matematyka, ale 5% z 20 to 1 ;) |
Chodziło mi o 2, ale napisałem 1(Ale nawet to dwa to w sumie nic :( )
To jak mam 10, dostaje 0,5. Czyli opłaca się to dopiero na wysooookich poziomach, kiedy mam przynajmniej 20, bo wcześniej w sumie nic nie dostaje?
Adam_eS - 2007-05-06, 21:54
a ja zupełnie innym systemem tez robiłem, jak mnie elja przegrywam prawie zawsze, a nawet 9/10 razy, a jak ja leje to pokonuje 9/10 a atakuje wszystkich, od foxiego po lvl chyba 1o,
i wygrywam jako atakujacy te 9 razy, z tym ze pakowałem w zrecznosc i siłe,
Yamakasi - 2007-05-07, 05:27
no a widzisz lukamura on pakuje/wała prawie wszystkow obrony, i teraz zadajesz jej hity po 1 po 5
Borszczu - 2007-05-08, 15:34
W zasadzie jakbys stat nie rozłozył to i tak nie bedziesz zauwazal róznicy. W walkach bardzo duza role odgrywa czynnik losowy i nawet róznice w zadanym strzale sa ogromne. Na tym samym userze w 1 walce potrafie zadac hita za 20 a natepny poleci za 8... Jak jeszcze były te bonusowe statystyki to mocno inwetsowałem w zrecznosc i widac było efekty gdyz wtedy niepokonana Navke rozwalałem juz na 12 lvl (ona miała 16 i nieraz 2 akatakami potrafiła zabic osobe na podobnym lvl). W tej sytuacji gdy juz nie ma tych stat nie widac róznicy w ich rozkładaniu, a o wygraniu walki decyduje osobisty fart.
I tu moge dodac ze szkoda ze SiVo zmienił ta opcje bo akurat to mi sie podobało i wreszcie pozwalało na stworzenie postaci indywidualnej i wyrózniajacej sie w umiejetnosciach od innych.
Holigula_Mixrus - 2007-05-08, 18:17
Borszczu napisa³/a: | W zasadzie jakbys stat nie rozÅ‚ozyÅ‚ to i tak nie bedziesz zauwazal róznicy. W walkach bardzo duza role odgrywa czynnik losowy i nawet róznice w zadanym strzale sa ogromne. Na tym samym userze w 1 walce potrafie zadac hita za 20 a natepny poleci za 8... Jak jeszcze byÅ‚y te bonusowe statystyki to mocno inwetsowaÅ‚em w zrecznosc i widac byÅ‚o efekty gdyz wtedy niepokonana Navke rozwalaÅ‚em juz na 12 lvl (ona miaÅ‚a 16 i nieraz 2 akatakami potrafiÅ‚a zabic osobe na podobnym lvl). W tej sytuacji gdy juz nie ma tych stat nie widac róznicy w ich rozkÅ‚adaniu, a o wygraniu walki decyduje osobisty fart.
I tu moge dodac ze szkoda ze SiVo zmienił ta opcje bo akurat to mi sie podobało i wreszcie pozwalało na stworzenie postaci indywidualnej i wyrózniajacej sie w umiejetnosciach od innych. |
Zgadzam się z tobą. SiVo zrób ta opcję
wafal - 2007-05-08, 19:41
A ja jestem z propozycja Borka na nie ;P
SiVo - 2007-05-08, 19:55
Borszczu napisa³/a: | szkoda ze SiVo zmieniÅ‚ ta opcje |
co ja niby zmieniałem?? jeśli chodzi o walki to z tego co pamiętam to od samego początku wszystko jest tak samo...
Yamakasi - 2007-05-08, 20:57
w zasadzie to troche nie logiczne.. Ptzychodzi taki anemik (5lvl) i pokunuje mieśniaka (16lvl) nie normalnie
Borszczu - 2007-05-09, 12:02
SiVo napisa³/a: | co ja niby zmieniaÅ‚em?? |
Chodzi mi o te dodatkowe statystyki które kiedys dochodziły po wyrównaniu przecinka
Adam_eS - 2007-05-09, 19:07
Yamakasi napisa³/a: | w zasadzie to troche nie logiczne.. Ptzychodzi taki anemik (5lvl) i pokunuje mieÅ›niaka (16lvl) nie normalnie |
lol a na ulicy nie pokonasz ty < cipowaty> kolesia trenujacego cos albo wygladajacego jak kupa mięcha?
;]
Borszczu - 2007-05-09, 22:41
A tak wogole to nie rozumiem Yamakasi Twojej wypowiedzi. Jesli odpowiednio bedziesz rozkladal staty to Cie nikt z nizszego lvl nie pokona a jesli bedziesz ladował jak głupi w jedna statystyke to bedziesz miał problem
kacper - 2008-01-22, 14:07
przy 8lvl ma sie conajmniej 12 sily albo obrony albo zręczności
wafal - 2008-01-22, 17:36
Nie, zależy od tego jak rozłożysz staty.
kacper - 2008-01-22, 20:36
ale jak sie rozklada
1s
1o
1z
wafal - 2008-01-22, 21:04
Jak chcesz... Różne kombinacje są dozwolone ;)
trapek - 2008-04-14, 21:42
a ja mam:
siła: x+2
obrona: x,85
zręcznośc: x
|
|