INDIANIE.net
Oficjalne forum

Propozycje - Wojny plemienne

Yamakasi - 2007-10-26, 05:35
Temat postu: Wojny plemienne
Dobra odrazu powiem, że pomysł sciągniety z gry knights.

A mianowicie zeby było tak:

np. Borszczu wypowiada wojne uente.
a uente nie moze tego odrzucić, tylko odrazu trwa wojna.
i był by okreslony czas tej wojny wyglądały by to tak:
Data wypowiedzenia wojny: XX.XX.XXXX, i zzeby mozna bylo atakować, trzeba odczekac 1 dzien. Data zakonczenia wojny: XX.XX.XXXX.

a cała walka wyglądała by tak:

Indianin Yamakasi spotyka 3 innych indianinów: uente, ozzy, Shpilka,


Runda 1
Agresor śmiało rusza do przodu...zwyciężają obrońcy!

Runda 2
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!

Runda 3
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!

Runda 4
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!

Runda 5
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwyciężają obrońcy!

Runda 6
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 7
Agresor śmiało rusza do przodu...zwycięża agresor!

Runda 8
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!

Runda 9
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 10
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwycięża agresor!

Runda 11
Agresor śmiało rusza do przodu...zwycięża agresor!

Runda 12
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!

Runda 13
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwyciężają obrońcy!

Runda 14
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!

Runda 15
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 16
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 17
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 18
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!

Runda 19
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 20
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!

Agresor wygrał!


I by sie tak atakował co 15min, a zeby wiedziec kto wygrał biło by sie o pkt. np.:

GRATULACJE! Zdobyłeś dla swojego plemienia 2181 punktów.

i np. tydzien po rozpetaniu wojny były by takie wyniki:

INKOWIE: 56726 punktów
Ajmarowie: 41086 punktów.
Wtedy wygrywali by Ci co mają wiecej pkt. I do kazdego by dochodziła wiadomosc ze sie wygrało wojne. i kazdy by dostał po 7k złota i po 2k expa. tzn. tylko ci, któzi brali udział.

I to własnie na kadą runde było by odnawiane zycie, czyli tak jakbysmy stoczyli 20 oddzielnych rund.

Holigula_Mixrus - 2007-10-26, 07:27

No tak, ale zapomniałeś o jednym... Nikt w czasie wojny nie wyjdzie ci z tipi. No prawie każdy bo tylko śmiałek do atakowania...
Czesio - 2007-10-26, 08:16

no wlasnie mozna by bylo zrobic tak ze jak walczy plmie inkowie z ajamrowie to nikt nie moze wejsc do tipi z tych plemion
iapaj - 2007-10-26, 13:58

dobry pomsł
Yamakasi - 2007-10-26, 14:31

ale tez, zeby jak by chciała np. Holigula mnie zaatakować zeby pisało ze plemie toczy wojne
Sowa12 - 2007-10-26, 14:45

Ja proponuje żeby ci co mają wojne mogli siebie atakować co 10 min. a nie co 20. Jeszcze jak ktoś będzie trupem to musi czekać połowę czasu czyli 1,5 dnia, a jak ktoś zabije z poza tymi z którymi ma wojne to czeka 3 dni.
Boruc - 2007-10-26, 14:50

jestem za :)
Borszczu - 2007-10-26, 18:10

Lepiej zrobic tak ze wczasie wojny tipi chroni Cie przed wszystkimi indianami poza tymi z którymi ta wojna jest. Wtedy te zasady beda bardziej realne. I trzeba by dodac do załozenia ze nie mozna stracic beoni i nie mozna zginac.
traspie - 2007-10-26, 19:02

masz racje Borszczu, ale mam wytyczne: co to jest za wojna? bez straty broni? bez śmierci?
Holigula_Mixrus - 2007-10-26, 20:02

Hmmm jestem za wojną. Sama nie wiem czy powinno się tracić broń czy nie.. Ale na te punkty może być...
Sowa12 - 2007-10-26, 20:40

Na punkty może być, broni sie nie traci, ale można zginąć i za zabicie kogoś dostaje sie więcej punktów niż za zwykły pojedynek.
Borszczu - 2007-10-26, 22:11

Cytat:
masz racje Borszczu, ale mam wytyczne: co to jest za wojna? bez straty broni? bez śmierci?


No właśnie w tym cały kruczek. Tipi Cie nie chroni przed wrogiem wiec zgon lub strata broni będzie czymś beznadziejnym. Wyobraź sobie ze będziesz ginął 230420394 razy na dzień. Z takiej wojny musi być po prostu dużo więcej expa. Mysle ze 3-4 razy więcej niż za normalny atak + jakiś bonus za wygranie wojny.

GOJK - 2007-10-27, 00:18

ja wam powiem narazie po co wypisujecie te pomysły jak SiVo i tak z łaski swojej tu nie zajrzy i nie przeanalizuje pomysłow to po wy tu tak głowkujecie jeszcze pare postow i temat jak kazdy inny pujdzie w zapomnienie :-/ a siva jak niebyło tak nie ma :-x
Yamakasi - 2007-12-04, 19:25

SiVo jak juz jestes to looknij to ;)
SiVo - 2007-12-15, 14:47

coś z tą wojną to trzeba by było wpierw przemyśleć jakoś dokładnie, no bo właśnie narazie to nie wygląda za bardzo.... no bo niby czemu ze względu na wojne uleczanie miało by trwać połowe krócej? wtedy pewnie by sie pojawiły fikcyjne wojny pomiędzy plemionami tylko po to aby sie szybciej uleczać :/
jeśli o mnie chodzi to ja bym to widział w ten sposób:
plemie wypowiada wojne innemu plemieniu (tamto może odrzucić)
potem przez np. 7 dni członkowie sie biją między sobą na normalnych zasadach (wtedy tipi nie chroni przed atakami przeciwników) i plemie zbiera punkty za walki - potem kto ma ich więcej to wygrywa i dostaje odpowiednią ilość expa....

Yamakasi - 2007-12-15, 14:54

moze byc...
Czesio - 2007-12-15, 16:22

jest dobre ale nie tak z np. tacy inkowie wyzwa np. takich hopewell albo rtakji cree gdzie same [wycięto] np. cos trzeba by bylo zrobic aby nie byloyzywania na wojny plemie o 5 mijesc w ranku slabsze :)
Borszczu - 2007-12-15, 23:28

Odpada. Jeśli tipi Cię nie będzie chronić to taka wojna to jeden wielki bezsens... Pomyślcie ile razy będziecie sie wskrzeszać. Po 1 dniu każdemu sie znudzi marnowanie piórek i będziemy całymi plemionami siedzieć w zaświatach :-P
Yamakasi - 2007-12-16, 06:03

nom, Borszczu ma racje. Niech pisze np. ze gracz jest na wojnie
SiVo - 2007-12-16, 11:48

no to jak ma w takim razie przebiegać taka wojna? jak każdy będzie siedział w tipi to sie nie bedzie dało nikogo zaatakować z przeciwnej drużyny/plemienia i każda wojna będzie się kończyła remisem 0-0, chyba że ktoś przypadkiem wyjdzie z tipi na chwilke lub zapomni wejść do niego...
Yamakasi - 2007-12-16, 14:42

ale mi chodzi o to, ze nie mozna by było chowac sie do tipi w czasie wojny, ale nie mozna było umierac, ani broni. A np. taki napoleon co nie jest u nas w plemieniu, ani dajmy ajmarów, to jak by chciał mnie zaatakowac to by pisało ze ja jestem na wojnie, i nie moze przebiec walka
wafal - 2007-12-16, 15:02

Wg. mnie chodzi tutaj oto...
Plemiona x i y toczą wojnę... Gracze przebywający w tipi z plemienia x mogą być atakowani przez graczy z plemienia y. Atakujący, gdy wygra zdobywa punkty, a jeżeli przegrywa punkty dla plemienia zdobywa gracz atakowany. Gracz nie może stracić broni ani zginąć - ginie tylko fikcyjnie tzn. w czasie wojny lecz normalnie postać nie umiera (masło maślane ;D)...

miszczu - 2007-12-16, 18:33

i jeszcze dodam do twojej wypowiedzi wafal że w czasie wojny nie można wchodzić na urlop ani przyjmować do plemienia które ma wojne gracza który jest na urlopie
Yamakasi - 2007-12-16, 19:13

wogole nie moze przyjmowac w czasie wojny. Nikogo
wafal - 2007-12-16, 21:04

A jaki czas miała by trwać ta wojna? ;>
Yamakasi - 2007-12-17, 05:34

tydzien?
Boruc - 2007-12-17, 14:34

dlamnie 3godz ;]
miszczu - 2007-12-17, 15:30

ja myśle że to sie ustala np. od 17 grudnia 2007 do 7 lutego 2008
Artur0 - 2007-12-17, 15:30

a wedlug mnie powinno byc tak:
x-gracz ktory jest w tipi
y-gracz poza tipi
i teraz tak 2 graczy x moze sie atakowac czyli 2 ktorzy siedza w tipi moga sie zaatakowac ale nie moga atakowac graczy y czyli tych ktorzy sa poza tipi i tak samo z graczami y. Co wy a to??

Holigula_Mixrus - 2007-12-17, 18:01

Ja myślę, że powinna ta wojna trwać 5 dni.
SiVo - 2007-12-17, 22:19

to ile bedzie wojna trwać to najmniejszy problem, bo to najłatwiej zmienić bedzie można... chodzi pierw o dopracowanie ogólnych zasad :) później i tak pewno trzeba bedzie drobne modyfikacje wprowadzać :>
GOJK - 2007-12-19, 00:07

mnie to te wojny wcale nie przekonuja i nie podoba mi sie ten pomysł no coż ale jestem mniejszością 8-)
Artur0 - 2007-12-19, 17:13

Mówisz SiVo, że chciałbyś znać długość wojny ta.... ;] a więc tak, każdy szef 8-) plemienia ustawiałby na jaki czas może przyjąć wojne do wyboru byloby powiedzmy od 12 godzin do tam 5 dni czy cos takiego. Temu plemieniu ktore wypowiada wojne pisaloby ze np. Plemie Vampire przyjmuje wojny plemienne trwajace 3 dni czy cos takiego i czy wypowiadajacy wojne zgadza sie czy nie
Co o tym sadzicie? 8-)

SiVo - 2007-12-19, 19:17

Artur0 napisa³/a:
Mówisz SiVo, że chciałbyś znać długość wojny ta.... ;]

SiVo napisa³/a:
to ile bedzie wojna trwać to najmniejszy problem, (...) chodzi pierw o dopracowanie ogólnych zasad

czy już w szkole nie uczą czytać ze zrozumieniem?

Boruc - 2008-01-18, 19:37

no ja temat odswieze wejdzie to kiedyÅ›?
Holigula_Mixrus - 2008-01-20, 20:10

Wykombinowałeś coś SiVo? Jak widać bardzo nam na tym zależy by to weszło w życie;D
SiVo - 2008-01-21, 09:45

no to sie zdecydujcie na jakÄ…Å› wersje....

1. podczas wojny tipi w walkach pomiędzy walczącymi plemionami
a) nie działa
b) działa

2. walka jest
a) jak normalnie
b) na punkty (zwycięża plemie, które więcej ich zdobędzie)

Holigula_Mixrus - 2008-01-21, 12:12

1 b
2 b

Tylko, że nie można zabić i zabrać broni jak atakuje wrogie plemie inni mogą!;D

Boruc - 2008-01-21, 14:14

Holigula_Mixrus napisa³/a:
1 b
2 b

Tylko, że nie można zabić i zabrać broni jak atakuje wrogie plemie inni mogą!;D


jestem za holigula ;)

[ Dodano: 2008-01-21, 14:17 ]
SiVo napisa³/a:
no to sie zdecydujcie na jakÄ…Å› wersje....

1. podczas wojny tipi w walkach pomiędzy walczącymi plemionami
a) nie działa
b) działa

2. walka jest
a) jak normalnie
b) na punkty (zwycięża plemie, które więcej ich zdobędzie)


co do tego jeszcze dodam wojna np powina trwac przez 2godz i nie mozna było by wyjść z tipi przez te 2 godz

miszczu - 2008-01-21, 16:14

1 b
2 b

Boruc jeśli wojna ma trwać 2 h to lepiej żeby jej nie było. Wojna powinna trwać co najmniej tydzień.

Yamakasi - 2008-01-21, 16:44

Wojna niech trwa tydzien.

1b
2b

I zeby nie mozna bylo zabrac broni.

napoleon12 - 2008-01-21, 17:00

1b
2b
ale jeszcze nie mozna zginac
a z punktami to tak jak w turnieju

Boruc - 2008-01-21, 18:06

No to już chyba przegłosowane SiVo dodawaj!!!

[ Dodano: 2008-01-21, 18:16 ]
miszczu napisa³/a:
1 b
2 b

Boruc jeśli wojna ma trwać 2 h to lepiej żeby jej nie było. Wojna powinna trwać co najmniej tydzień.


Co ty wiesz ile expa moze przyjśc przez tydzien?

napoleon12 - 2008-01-21, 19:21

to tak

Podczas wojny tipi chroni tylko przez innymi graczami mozna zjechac kogos do 0 ale potem 1h nie mozemy go atakowac broni niemozna stracic i walczy sie na punkty jka ktoś ma 22lvl i wali 16 to jest mniej punktów i za taki atak np Boruc atakuje wafal i wafal wygrywa dostaje 60 expa i 100 punktów :P

wafal - 2008-01-21, 19:54

1. Działa ;-)
2. Na punkty ;-)

Boruc - 2008-01-30, 17:02

no dawaj SiVo wszyscy mówią na to samo czyli 1b i 2b wiec chyba przegłosowane chyba wystarczy juz tylko dodać ;)
Borszczu - 2008-01-31, 13:57

SiVo napisa³/a:
no to sie zdecydujcie na jakÄ…Å› wersje....

1. podczas wojny tipi w walkach pomiędzy walczącymi plemionami
a) nie działa
b) działa

2. walka jest
a) jak normalnie
b) na punkty (zwycięża plemie, które więcej ich zdobędzie)


Hmm... A nie lepiej zrobić żeby tipi nie działało? Do tego dorzucić limit atakowania wrogiego plemienia co 30 min i może max 2 ataki na 1 osobę dziennie. To na pewno uchroni przed jakimiś kosmicznymi liczbami i wyeliminuje ludzi siedzących na indianach całymi dniami :P

W zasadzie to mnie bardziej interesuje o co ta wojna będzie sie toczyć. Jakie będą z niej kozysci i straty. Bo jeśli to będzie tylko doświadczenie to trochę lipa, gdyż wtedy każdy bedzie toczył sobie wojny. Straty powinny być bardziej dotkliwe niż tylko strata złota...

napoleon12 - 2008-01-31, 14:34

to może plemie bedzie musiało byc zlikwidowane to co zatakowało i przegrało
Holigula_Mixrus - 2008-01-31, 15:27

napoleon12 napisa³/a:
to może plemie bedzie musiało byc zlikwidowane to co zatakowało i przegrało


Większej głupoty nie czytałam!!!

Jeśli chodzi o straty... Nie mam zielonego pojęcia co by tu można dać...

Czesio - 2008-02-01, 11:47

starty w zlocie to moze 20% zlota karzdego gracza a expa to by trzeba bylo dopracowac :P
SiVo - 2008-02-02, 18:29

z tym 20% każdego gracza.... coś czuje, że tuż przed wynikami każdy by wtedy wszystko wydawał, żeby mieć 0 :>... ew. można by było zrobić, że przystępując do wojny określa się stawke i każdy pierw musi wpłącić jakiś "zastaw" na wypadek przegranej....
Boruc - 2008-02-02, 21:49

a jeszcze jedno jesli ktos zdejmie bron to bedzie walczyl tylko statami?
Borszczu - 2008-02-04, 13:50

SiVo napisa³/a:
ew. można by było zrobić, że przystępując do wojny określa się stawke i każdy pierw musi wpłącić jakiś "zastaw" na wypadek przegranej....

Nie sprawdzi sie, bo jak widzisz wpłaty u plemion które zostały wyzwane na wojnę?

Moim zdaniem złoto odpada. Wypadałoby zrobić jakiś kolejny surowiec/item czy cus podobne co mogłoby być celem takiej wojny.
Może ludzie z plemion pokonanych będą "oddawać" cześć swoich wpływów z inwestycji? Przykładowo jakiś % wpływałby na moje inwestycje z zasobów uente jeśli Inkowie wygrają z Ajmarami.

Yamakasi - 2008-02-21, 17:59

Borszczu napisa³/a:
Moim zdaniem złoto odpada. Wypadałoby zrobić jakiś kolejny surowiec/item czy cus podobne co mogłoby być celem takiej wojny.
Może ludzie z plemion pokonanych będą "oddawać" cześć swoich wpływów z inwestycji? Przykładowo jakiś % wpływałby na moje inwestycje z zasobów uente jeśli Inkowie wygrają z Ajmarami.


No wlasnie z tym % było by dobrze, no i jeszcze jakiś exp.



Borszczu napisa³/a:
Wypadałoby zrobić jakiś kolejny surowiec/item czy cus podobne co mogłoby być celem takiej wojny.


Może złote monety, albo jakies kamienie/bursztyny.

[ Dodano: 2008-03-11, 14:14 ]
up.
Przypominam wam o temacie xD Może akurat wam coś wpadnie do głowy.

Holigula_Mixrus - 2008-03-15, 09:08

Przyszedł mi do głowy pewien pomysł... Oprócz doświadczenia można zdobywać jeszcze odznaki... Jak plemię wygra dostaje doświadczenie plemienne oraz prywatne i odznakę, jeśli ptzegra jest zabierane doświadczenie plemienne i moze i odznakę...
SiVo - 2008-03-15, 19:29

dobra... po długich trudach i znojach udało mi się skończyć wersje Beta wojen plemiennych :) Jeszcze nie ma tam kilku rzeczy (między innymi wojna jak narazie kończy się jedynie satysfakcją z wygranej - znaczy żadnej kasy czy expa sie jeszcze nie dostaje/traci)
jakby kto był chętny do wstępnych testów to odpowiedni link jest w plemieniu :)

wesley - 2008-03-15, 19:39

nie wiem czy to blod ale kiedy wszedlem w te wojny to mi pisze


Właśnie się zakończyła wojna

Obecnie twoje plemiÄ™ toczy wojnÄ™ z
Wojna będzie trwać do 01.01.1970 - 1:00 Obecny wynik wojny: :

SiVo - 2008-03-15, 19:58

już poprawione ;) (jak testowałem skrypt to robiłem to tylko jako wódz plemienia ;))
Yamakasi - 2008-03-15, 20:12

Obecny wynik wojny: 47.42 : 61.11 Ale dla kogo? Kto wygrywa?
Może plemie w ktorym jestem niech wynik bedzie pogrubiony.

Borszczu - 2008-03-15, 20:17

No przydałoby sie. I przy okazji co ile można atakować? I czy jest różnica miedzy kontem premium i zwykłym w czasie pomiędzy atakami?

Ja bym do tego dorzucił jeszcze wiadomość do całego plemienia w wynikiem każdej walki.

Yamakasi - 2008-03-15, 20:20

Borszczu napisa³/a:
Ja bym do tego dorzucił jeszcze wiadomość do całego plemienia w wynikiem każdej walki.
Duzo spamu by było.

Ja to wszystko widział tak:

Obecnie wygrywa plemie: INKOWIE

No i by były pkt.

No i ta reszta

No i czy jak przegram czy te przegrane pkt przechodza na przeciwne plemie?

Borszczu - 2008-03-15, 20:30

I jeden dość istotny błąd. Konta poniżej 5 lvl nie powinny brać udziału w wojnie(tak jak to jest na arenie) a jak narazie mogą :P

jazoo1 testował i stat ten skok 200 pkt po jednej walce dla ajmarów ;)

Yamakasi - 2008-03-15, 20:45

Czyli to bład.
wesley - 2008-03-15, 21:08

a ja mam co innego. walczylem z filip150 i nie moge go drugi raz zaatakowac pomimo uplywu ponad 20 min. czemu?
SiVo - 2008-03-16, 10:43

wesley napisa³/a:
walczylem z filip150 i nie moge go drugi raz zaatakowac pomimo uplywu ponad 20 min. czemu?

w wojnie możemy atakować co 10 minut, ale każdego tylko raz dziennie (koło północy reset i atakujemy ponownie)
Cytat:
No i czy jak przegram czy te przegrane pkt przechodza na przeciwne plemie?

przechodzÄ… :)

SiVo - 2008-03-16, 10:47

Yamakasi napisa³/a:
Obecny wynik wojny: 47.42 : 61.11 Ale dla kogo? Kto wygrywa?

wynik twojego plemienia jest po lewej :)
a wiadomość o wyniku wojny jak razie jest w "pogadaj ze współplemieńcami" (chat plemienny) - znaczy tam sie powinna pojawić jak już wojna sie skończy

miszczu - 2008-03-16, 19:57

dlaczego nie można prowadzić wojny z więcej niż jednym plemieniem?
...Morderca - 2008-03-17, 07:03

To byłoby głupie, niech bedzie tak jak jest

[ Dodano: 2008-03-17, 07:10 ]
Chciałbym jeszcze dodać że w "pogadaj ze współplemieńcami" nie ma nic takiego kto wygrał a mowiles ze powinno byc :)

miszczu - 2008-03-17, 07:32

...Morderca napisa³/a:
To byłoby głupie, niech bedzie tak jak jest

a może niektóre plemiona mają jakieś pakty i chcą razem bić inne plemienia, a jeśli nie chcesz żeby cie atakowało więcej niż jedno plemie to przyjmnij wojne tylko od jednego

...Morderca napisa³/a:
Chciałbym jeszcze dodać że w "pogadaj ze współplemieńcami" nie ma nic takiego kto wygrał a mowiles ze powinno byc :)

to się chyba pokazuje jak się wojna skończy

GRASSMAN - 2008-03-17, 15:25

a czy dostajemy jakis łup ? złoto exp albo bron??
Yamakasi - 2008-03-17, 15:39

Cytat:
a czy dostajemy jakis łup ? złoto exp albo bron??

To jest wersja BETA, czyli zeby poprawic wszystkie bledy. Te lupy powinny byc w nastepnej wojnie.

wafal - 2008-03-17, 19:26

GRASSMAN napisa³/a:
a czy dostajemy jakis łup ? złoto exp albo bron??
SiVo napisa³/a:
między innymi wojna jak narazie kończy się jedynie satysfakcją z wygranej - znaczy żadnej kasy czy expa sie jeszcze nie dostaje/traci

napoleon12 - 2008-03-18, 14:58

co ejst odczekałem 23 min i nie moge walić nie pokazał mi sie link walcz
miszczu - 2008-03-18, 15:56

SiVo napisa³/a:
w wojnie możemy atakować co 10 minut, ale każdego tylko raz dziennie (koło północy reset i atakujemy ponownie)

a ci co niemajÄ… sachema chyba co 20 min

SiVo - 2008-03-18, 22:01

miszczu napisa³/a:
a ci co niemajÄ… sachema chyba co 20 min

nie, powinno być dla wszystkich co 10 minut.... jeśli chcecie po tym czasie atakować kolejnego przeciwnika a nie pozwala to znaczy, że coś zamieszałem ;)

miszczu - 2008-03-19, 08:03

SiVo popraw to, żeby dało się wypowiedzieć wojnę więcej niż jednemu plemieniu.
Holigula_Mixrus - 2008-03-19, 08:09

miszczu to jest dobrze!!! wojnę można prowadzić tylko z jednym plemieniem!!!! I tak ma pozostać!!!!!
miszczu - 2008-03-19, 17:48

jak ci nie pasuje że atakuje cie więcej niż jedno plemie to możesz prowadzić wojnę tylko z jednym nie musisz wszystkich przyjmować
SiVo - 2008-03-19, 18:31

mhmm... ja chyba jednak preferuje wojne z tylko jednym plemieniem na raz... bo potem jak sie np. okaże, że wszystkie przegrasz to bedzie zamieszanie kto np. ma dostać twoją broń :> (bo nie bedziesz mieć drugiej)
...Morderca - 2008-03-19, 19:17

Ale jaką broń tracisz? Bo nie wiem o co chodzi z tą bronią :/
Yamakasi - 2008-03-19, 19:53

Kiedy juz bedzie normalna wojna? To znaczy kiedy juz nie bedzie tej BETY?
wafal - 2008-03-19, 20:29

Walczymy statystykami a tracimy broń? Głupie, wystarczy ściągnąć broń i nic nie tracimy ;P

Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron (wódz - wódz). Czyli tabelka, gdzie wpisujemy godziny, minuty, sekundy. Myślę, iż dni nie trzeba, bo w godzinach możemy ująć te dni. Jedna wojna, która trwa 7 dni to bardzo długo....
Proponuję również, aby za wygraną wojnę plemię zwycięskie otrzymywało złoto oraz doświadczenie, które wódz plemienia dzieliłby wedle uznania na poszczególnych członków plemienia.

Co do ograniczonej ilości wojen, proponuję tę ilość zwiększyć do dwóch.

Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;)

SiVo - 2008-03-20, 11:05

wafal napisa³/a:
Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron

może być
wafal napisa³/a:
wódz plemienia dzieliłby wedle uznania

raczej odpada, bo zaraz sie zaczną kombinacje i oskarżenia o niesprawiedliwy podział lupu....
wafal napisa³/a:
Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;)

otóż to ;) narazie jest wersja beta, pownieważ nie ma jeszcze modułu do rozliczenia wojny :) (bo jeszcze nie wiem jak to będzie finalnie wyglądać :))

wesley - 2008-03-20, 11:23

a ja mam taka propozycje aby po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe. a co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu.
wafal - 2008-03-20, 19:50

Dodam jeszcze, że proponuję, aby plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny.
Borszczu - 2008-03-20, 21:33

Podsumowujac wojna nie ma zakonczenia.
SiVo zrób tak zeby wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym.

SiVo - 2008-03-21, 09:42

wesley napisa³/a:
po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe

może być :)
wesley napisa³/a:
co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu

to będzie albo rozliczone w ten sposób, że cała zagrabiona kasa dzielona na ilość członków, albo też może być zależne od ilości zdobytych punktów :) (coś jakby średnia ważona)
wafal napisa³/a:
plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny

oczywiście będzie taka blokada :) opóścić też nie będzie można, żeby np. tuż przed końcem wszyscy sie nie ulotnili z przegrywającego plemienia ;)
Borszczu napisa³/a:
wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym.

no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie?

Yamakasi - 2008-03-21, 09:48

SiVo napisa³/a:
no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie?
niestety nie.

[ Dodano: 2008-03-21, 10:49 ]
SiVo napisa³/a:
wesley napisa³/a:
po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe

może być :)


a może razy 2 ten exp pomnozyć?

...Morderca - 2008-03-21, 14:49

x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem...
Borszczu - 2008-03-21, 15:51

...Morderca napisa³/a:
x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem...

To zależy od lvl postaci. Dla Ciebie 1k expa to dużo a dla mnie to kropla w morzu potrzeb.

proponuje:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)

Yamakasi - 2008-03-21, 16:03

Borszczu napisa³/a:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)
Czyli jak to rozumiec? xD
...Morderca - 2008-03-21, 16:44

punkty*2 + 18*3 [18 to mój lvl :P]

o to chodzi?

Borszczu - 2008-03-22, 12:04

lol, nie potraficie podstawić danych do prostego równania?

(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)

"/" - dzielenie:
Wikipedia napisa³/a:
matematyce operacja zdefiniowana w dowolnym ciele jako:

a/b = a*b^(-1), dla b<>0

gdzie b^(-1) to element odwrotny do b.

W działaniu tym występują dwa operandy nazywające się dzielną i dzielnikiem. Wynik dzielenia nazywany jest ilorazem.


"*" - mnożenie:
Wikipedia napisa³/a:
Mnożenie – jedno z dziaÅ‚aÅ„ w strukturach algebraicznych takich jak pierÅ›cieÅ„ czy ciaÅ‚o, a także miÄ™dzy elementami ciaÅ‚a i przestrzeni liniowej nad tym ciaÅ‚em. W grupach mnożeniem nazywamy dziaÅ‚anie grupowe w zapisie multiplikatywnym. W tych strukturach mnożenie powinno speÅ‚niać odpowiednie aksjomaty (np. przemiennoÅ›ci, łącznoÅ›ci, rozdzielnoÅ›ci wzglÄ™dem dodawania itp.)


I przypomnę jeszcze ze nawiasy pomagają zachować odpowiednia kolejna wykonywania działaj. Najpierw liczy sie to co w nawiasie a później resztę... A o dokładniejsze szczegóły pytajcie sie w szkole :-P

wredna_squaw - 2008-03-24, 20:34

Jejku - jak to się rozrosło. Mam błąd i uwagę do zgłoszenia i nie wiem tu (bo kto tu to odnajdzie) czy jako nowy wątek w "Uwagi i błędy"...

Niemniej:

Błąd - plemię Missouri wypowiedziało nam wojnę. Po drodze plemię się rozwiązało a wojna trwa. Nie można nikogo atakować. Nie można rozpocząć innej wojny i tak przez najbliższe kilka dni...

Hmm - wojna jest z "nazwą" nie "identyfikatorem". Wyszłam z Dobrych Stóp i założyłam na nowo plemię Missouri (nie wiem, kto był jego poprzednim właścicielem...)

I co? Mam wojnÄ™ z Brudnymi Stopami!!!


2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać!

Borszczu - 2008-03-25, 14:55

wredna_squaw napisa³/a:
2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać!

No to jest chyba naturalne...

SiVo - 2008-03-25, 17:37

docelowo będzie zablokowane rozwiązywanie plemion, czy nawet odłączanie się od plemienia w czasie trwania wojny, więc takie coś nie powinno się więcej zdażać :)
a co do pkt 2... jakieÅ› sugestie?

miszczu - 2008-03-25, 20:50

Ja mam propozycje jeszcze taką, żeby w indexie były walki, ale nie wszystkie tylko te w których dana postać bierze udział tzn. tak jak jest z normalnymi walkami na arenie.
wredna_squaw - 2008-03-25, 22:47

W podsumowaniu walki powinno być podane nie tylko ile zdobyło się punktów dla plemienia, ale również ile punktów zdobyło tamto plemię... De facto naważniejsza jest różnica ("przewaga Twojego/przeciwnego plemienia zwiększyła/zmniejszyła się o 3.45" i ewentualnie dopisek "gratulacje - zdobyliście przewagę" lub "niestaty - straciliście przewagę - więcej szczęścia następnym razem [jeśli będzie jeszcze następny raz]"
Borszczu - 2008-03-26, 10:28

Kolejna wojna skończona a nfo o wynikach jak nie było tak nie ma :-P
SiVo - 2008-03-29, 12:45

już poprawione i powinno już zapisywać (przynajmniej mi zapisuje :>)
no i zablokowałem już możliwość uciekania i likwidowania plemienia podczas wojny

wredna_squaw - 2008-03-30, 09:05

Kolejny błąd. Można wywołać wojnę domową i bić się ze sobą. :shock:

Czy to już samogwałt, czy jeszcze schizofrenia? :evil:

Holigula_Mixrus - 2008-03-30, 11:31

wredna ale to jest dobre;] Walczyłam ze swoim sobowtórem i przegrałam! xD
Borszczu - 2008-04-01, 18:35

Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu:
Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę

Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na oślep

Yamakasi - 2008-04-01, 20:12

Borszczu napisa³/a:
Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu: Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę


Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na ośle


zgadzam sie z tym. powinny bys jakies wiadomości

wafal - 2008-05-02, 00:59

Kiedy będą jakieś profity za wojnę?

Proponuje jeszcze, aby można było atakować co 5 minut przeciwników - opcja dostępna tylko dla sachemów ;)

...Morderca - 2008-05-02, 07:32

Dokładnie. Co 10min jest bez sensu ponieważ mamy teraz wojne z komornikami i zanim zaatakuje 20 osób to kupa czasu mija. Czasami polowa zostane do atakowania.

A co powiedziec z ciulala? [50osób]

SiVo - 2008-05-02, 23:04

narazie, testowo, w ramach profitów z wojny jest po 200expa dla każdego ze zwycięskiej drużyny i po 100expa dla każdego z przegranych (docelowo będzie troche inny system)
wafal - 2008-05-02, 23:13

Pisz ten system, a nie dawaj nam po 200 czy też 100 expa, bo to jest nic... Wg mnie ilość zdobywanego złota oraz expa musi być zależna od poziomu postaci oraz ilości punktów ilu zdobył...
Holigula_Mixrus - 2008-05-03, 09:09

Popieram wafala... To będzie najuczciwsze...

Aha wojna jest tylko na staty ale jak to możliwe, że przegrywam lub remisuje z ludźmi, którzy mają je o wiele słabsze od moich??

...Morderca - 2008-05-03, 10:32

Zgadzam sie z holigulą, to jest troche głupie ponieważ ja mam 21lvl a przegrywam np. z 16lvl w wojnie plemiennej a on ma wtedy 15pkt różnicy ode mnie w statach :(
wredna_squaw - 2008-05-04, 10:39

Obawiam się, że tutaj tak jak i w normalnych pojedynkach - liczy się spory czynnik losowy. Więc to że się czasem przegrywa z dużo słabszym jest raczje normalne...

Nie byłoby normalne, gdyby średnio rzecz biorąc przegrywałoby się bardzo często, choć pewnie to zależy też od rozkładu umiejętności...


Poza tym - gdyby nie było czynnika losowego (i to raczej sporego) to wtedy de facto żadne wojny i pojedynki nie miałyby sensu, skoro zawsze wygrywaliby uente i wafal. No - może czasem też [you:773b83f1cf], ale nie postawiłabym na to wiele złota :mrgreen: .

Yamakasi - 2008-05-04, 10:44

Ciesz sie że Ty wygrywasz.

[ Dodano: 2008-05-04, 11:15 ]
No a moze zeby było tak, ze kto ile hitów zabrał łacznie i razy 50 :D i z tego bylby exp dodawany po wygranej .

...Morderca - 2008-05-04, 11:20

wredna_squaw napisa³/a:
Nie byłoby normalne, gdyby średnio rzecz biorąc przegrywałoby się bardzo często, choć pewnie to zależy też od rozkładu umiejętności...


O to chodzi ze ja ciągle przegrywam ze słabszymi od siebie...
Ale to też nie tylko ja lecz duzo innych z duzo slabszymi od siebie...

Dzięki że wzioles mnie pod uwage z tymi walkami bez czynnika losowego? :)

Holigula_Mixrus - 2008-05-04, 14:26

...Morderca napisa³/a:
Dzięki że wzioles mnie pod uwage z tymi walkami bez czynnika losowego? :)


Funkcja you...

Ja również często w walkach plemiennych przegrywam ze słabszymi a wygrywam nop z wafalem...

wredna_squaw - 2008-05-08, 15:43

Cytat:
Funkcja you...

Sorry - nie potrafiłam się powstrzymać. Zwłaszcza, że tak ładnie pasowało do kontekstu. Poza tym - nie pisz takich rzeczy, bo jak jestem zmęczona to mi trochę literki skaczą, n przewraca się na bok, cja znika i w ogóle dziwne rzeczy się dzieją... :mrgreen:


A na zupełnie poważnie - zgłaszam propozycję zmiany wyniku walki w przypadku, gdy jedna ze stron nie zadała ani jednego ciosu.

Obecnie zwycięzca zdobywa zaledwie 100 punktów a przegrany 0. Ale jeśli zwycięzca zada 15 ciosów to bardziej mu się w tym momencie opłaca raz oberwać - wówczas wynik walki jest 150 do 0,67 czyli ponad 49 punktów netto więcej!!!

Proponuję zatem, żeby w przypadku wygranej "do zera" zdobywać jednak więcej punktów dla swojego plemienia. 200 może? A może 20 razy ilość zadanych ciosów? W każdym razie tak, żeby wynik walki był wtedy lepszy niż w przypadku utraty jednego punktu życia...

Dodano: 2008-05-09 06:25
Właśnie się dowiedziałam o bardziej drastycznym przypadku - "Zdobyłeś dzięki temu 240 punktów dla swojego plemienia!". Czyli co - gdyby nasz dzielny wojownik nie stracił 1 życia to zdobylibyśmy tylko 100 punktów. Ale ponieważ odniósł ciężkie (zapewne) obrażenia to ilość punktów zwiększyła się prawie dwa i pół raza!?!?

Yamakasi - 2008-05-09, 05:10

Sprawa z indexu:

08.05.2008 17:27 - Wojna się zakończyła wynikiem: Wojna się zakończyła wynikiem: $w[pkt2] : $w[pkt1]

nadal to samo.

tutus - 2008-05-24, 15:45

no właśnie dlaczego tak jest wyjaśnij to jak możesz SiVo ;)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group