Pare propozycji |
Autor |
Wiadomo¶æ |
trapek [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-05-01, 09:59 Pare propozycji
|
|
|
mam pare propozycji, ponieważ niedźwiedzie, puszcze, fort konoxy sa juz stare to proponuje inne:
na polowaniu:
- niedźwiedź brunatny
- rosownik
- orangutan
wyprawy:
-dżungla
wspólne roboty:
- napad na ranczo szeryfa
inwestycje:
- targ albo jarmark
- dom handlowy
- dom towarowy
fajnie by było jakby zostały one wrowadzone |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-05-01, 10:06
|
|
|
mogą byc ale ciekawe co na to reszta. Ale te wspólne to trzeba sie zastanowic bo u chirichulala czy jak Wy tam jest okolo 70 osób wiec oni chce zeby wiecej kasy zarabiac. Trzeba nad tym mocno pogłówkowac |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
uente
Nick w grze: uente
Do³±czy³: 22 Wrz 2007 Posty: 26 Sk±d: JGA
|
Wys³any: 2008-05-01, 10:06
|
|
|
no propozycje jak propozycje, byle coś nowego było bo np ja mam inwestycję, która nie ma nazwy w ogóle, jako kamyczek do ogródka siva dodam, że przydałoby sie przypomnienie o końcu trwania aktywności plemienia by nie dochodziło do takich akcji jak dnia wczorajszego..... |
|
|
|
 |
trapek [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-05-01, 10:14
|
|
|
uente napisa³/a: | no propozycje jak propozycje, byle coÅ› nowego byÅ‚o bo np ja mam inwestycjÄ™, która nie ma nazwy w ogóle, jako kamyczek do ogródka siva dodam, że przydaÅ‚oby sie przypomnienie o koÅ„cu trwania aktywnoÅ›ci plemienia by nie dochodziÅ‚o do takich akcji jak dnia wczorajszego..... |
jest nowe:P
noi ta twoja inwa to byłby jarmark albo dom handlowy |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32 Do³±czy³: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk±d: Pabianice
|
Wys³any: 2008-05-01, 10:14
|
|
|
ranczo szeryfa jest dobre |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-05-01, 11:56
|
|
|
Ale po co nowe zwierzeta!! Cy ktokolwiek z was poluje cały czas na grizzli? Bo mi się wydaje, że nie... Po co nowa robota... Czy u was Fox w ciągu godziny zejdzie? Czy musicie czekac całą dobę... Ehhh według mnie na razie jest to zbędne... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
trapek [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-05-01, 12:11
|
|
|
a wg. mnie to ranczo sie przyda bo fort jest już stary:
30.04.2008 22:44 - napad na Fort Knox powiódł sie, zarobiłeś 936 złota oraz zdobyłeś 140 doświadczenia.
30.04.2008 20:46 - napad na Fort Knox powiódł sie, zarobiłeś 1047 złota oraz zdobyłeś 140 doświadczenia.
30.04.2008 19:16 - napad na Fort Knox powiódł sie, zarobiłeś 1151 złota oraz zdobyłeś 140 doświadczenia.
i to jest cała doba hola????
najkrocej to my 10 minut czekali na fort a najdłużej koło 5 godzin |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-05-01, 12:18
|
|
|
Wiec to glupie bo wasze plemie zarobi po 1,5k-2k za wspólna a reszta po 300. W ziągu dnia zrobicie 10 fortów i macie 10k a inni 3k wiec co to da? |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
trapek [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-05-01, 12:21
|
|
|
ty masz plemie liczace 8 osob a ja 47...
nam sie to przyda bardzo
[ Dodano: 2008-05-01, 12:30 ]
już 10:D |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-05-01, 12:48
|
|
|
Fox nie jest stary... SiVo dodał go niecały miesiac temu!!! I nie spamujcie tutaj bo warny dam!!! |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
trapek [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-05-01, 12:57
|
|
|
dla mnie to stare... |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-05-01, 12:58
|
|
|
trapek napisa³/a: | wyprawy:
-dżungla |
Nie.... trapek napisa³/a: | inwestycje:
- dom handlowy
- dom towarowy |
Nie te czasy, czyli nie....
Reszta może być (chyba) ;P
Edit: Zwierzęta też odpadają, czyli jeżeli o mnie chodzi zostaje 1 inwa i wspólny napad... |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-05-01, 14:45, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
trapek [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-05-01, 13:01
|
|
|
a czemu dżungla nie?? |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32 Do³±czy³: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk±d: Pabianice
|
Wys³any: 2008-05-01, 13:42
|
|
|
widze ze nowe bronie itp sa robione dla najlepszych graczy (tylko oni moga ja kupić), a wiec ze wzgledu na nas jako na najliczniejsza ekipe powinna być wspólna na 20 osób lub25 |
|
|
|
 |
luchu
Nick w grze: lechu
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 18 Kwi 2008 Posty: 46 Sk±d: z Polski
|
Wys³any: 2008-05-01, 14:16
|
|
|
Co do nowych zwierzaków to myślę, że Hola ma rację i nikt regularnie nie bile expa nawet na gryzzli. Nowe (silniejsze) zwierzaki byłyby tylko ciekawostką - żeby sobie od czasu do czasu humor poprawić :)
Co do ich ewentualnej nazwy to: niedźwiedź brunatny chyba w Ameryce nie żyje, orangutan też nie a to trzecie to nawet nie wiem co to jest
Co do wypraw, to puszcza trwa ponad godzinę. To ciekawe ile trwałaby dżungla... :) Ale to już może i kogoś interesowało, więc nie jestem przeciw
Nazwy inwestycji są wg mnie trochę monotonne, bo najpierw jest np. poletko kukurydzy a kiedyś pole kukurydzy. Myślę, że można by pomyśleć nad fajniejszymi. Może jakiś konkurs... SiVo, pomyśl o tym ;)
Co do większych wspólnych... Rzeczywiście forty kilka razy dziennie to my robimy i nie sądzę, że jeszcze ktoś tak często robi jak my. To co pisze Trapek to prawda z tym czasem na zebraniem się. Tylko nie wiem czy jako wódz pozwoliłbym na ciągłe wspólne na 20 osób, bo czas zebrania tylu osób byłby jednak dosyć długi. A żeby wspólne dawały to o co chodzi to nie mogą za długo czekać.
Zawodowy: nie masz racji. Nawet jak u nas chodziły cowboye (potem czasem miasteczka) to potrafiłem jakieś 7-7,5k dziennie trzepać. Tak na prawdę ilość zarobionej kasy do czasu trwania wspólnej jest niewiele lepsza dla większych wspólnych, a czas zbiórki jest dłuższy. skalp, wóz i cowboy średnio dają po 10 złota na minutę trwania wspólnej. Miasto daje 11,11... złota na minutę, a fort ~14,29 złota na minutę. Ale na te dwie ostatnie na zawołanie się wszyscy nie zbierają. więc w ogólnym rozrachunku zysk dla pojedynczego gracza jest podobny - trzeba tylko ciągle dołączać. Za to więcej osób korzysta na większych wspólnych. Większe jeszcze mają tą zaletę, że nie trzeba co np 35 minut podchodzić do kompa tylko np. raz na 1,5 godziny.
Wiec ja nie wiem czy jako wódz bym pozwolił na regularne roboty na 20 czy 25 osób bo czekanie mogłoby blokować wspólne i zarobek byłby marniejszy. |
|
|
|
 |
|