Wojny plemienne - beta 2.0 |
Autor |
Wiadomo�� |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:21 Wojny plemienne - beta 2.0
|
|
|
Właśnie dokończyłem wojny plemienne - tymczasowo oznaczone jako beta 2.0 w celu przetestowania i wyeliminowania ewentualnych błędów :)
Obecnie wojna trwa 4 dni i na koniec każdy dostaje tyle doświadczenia ile zdobył pkt dla swojego plemienia podczas wojny oraz strona przegrana traci zarobki ze swoje inwestucji przez 3 dni, natomiast strona wygrana dzieli się wygranym złotem "zgodnie z zasługami" (znaczy kto więcej pkt zdobył dla plemienia ten dostaje więcej złota) |
|
|
|
 |
trapus xD
Nick w grze: trapek
Wiek: 108 Do��czy�: 03 Lip 2008 Posty: 58 Sk�d: wziaść kase na piwo?
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:26
|
|
|
to znaczy ze jak przegramy z komornikami to trace przez 3 dni zlotko z inwy?? |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:28
|
|
|
tak jest i np. jeśli nie wypłacałeś złota przez ostatnie 4 dni to będziesz mógł wypłacić złoto jak za 1 dzień, a jeśli wypłaciłeś przed chwilą, to następny raz będziesz mógł wypłacić dopiero za 3 dni.... |
|
|
|
 |
trapus xD
Nick w grze: trapek
Wiek: 108 Do��czy�: 03 Lip 2008 Posty: 58 Sk�d: wziaść kase na piwo?
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:29
|
|
|
ehhhhhhhhhh |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk�d: Chełm
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:31
|
|
|
Mi się pomysł Siva bardzo podoba, wreszcie cos można ugrać na tych wojnach i duzo expa wpadnie ;) |
|
|
|
 |
miszczu [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:36
|
|
|
Mohave, tobie nie przeszkadza stracone złoto z inwestycji, bo twoje plemię pewnie każdą wojnę wygrywa... |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:37
|
|
|
trapus xD napisa�/a: | ehhhhhhhhhh |
nie ma co narzekać... nie ma wojny bez ofiar ;)
a jak to wynikło w fazie planowania, żeby uniknąć sytuacji w której wszyscy tuż przed zakończeniem wojny by się pozbywali wszelkiego złota, aby zmniejszyć straty uznałem, że najlepszym wyjśiciem będzie pobieranie złota z inwestycji... |
|
|
|
 |
trapus xD
Nick w grze: trapek
Wiek: 108 Do��czy�: 03 Lip 2008 Posty: 58 Sk�d: wziaść kase na piwo?
|
Wys�any: 2008-07-05, 12:40
|
|
|
dobra, ok |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2008-07-05, 13:09
|
|
|
No tak ale mało expa bedzie wskakiwało;/ No bo ile dostaniemy za atak?? 50 expa? Ja bym to jakoś pomnozyłam... borszczu chyba miał pomysł jaki tutaj dac przelicznik, lub wafal... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Mahone
Nick w grze: Mahone
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 08 Kwi 2008 Posty: 55 Sk�d: Błękitni
|
Wys�any: 2008-07-05, 13:12
|
|
|
Wojny w wersji beta 2.0 - 2008-07-05
Nastąpiła mała modyfikacja systemu wojen - więcej informacj i szczegułów na forum. Kurde oczy bolą pisze się przez "ó" :) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 36 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2008-07-05, 17:06 Re: Wojny plemienne - beta 2.0
|
|
|
SiVo napisa�/a: | Właśnie dokończyłem wojny plemienne - tymczasowo oznaczone jako beta 2.0 w celu przetestowania i wyeliminowania ewentualnych błędów :)
Obecnie wojna trwa 4 dni i na koniec każdy dostaje tyle doświadczenia ile zdobył pkt dla swojego plemienia podczas wojny oraz strona przegrana traci zarobki ze swoje inwestucji przez 3 dni, natomiast strona wygrana dzieli się wygranym złotem "zgodnie z zasługami" (znaczy kto więcej pkt zdobył dla plemienia ten dostaje więcej złota) |
Juz zauważyłem niedomówienia. Po pierwsze co jeśli dane plemię odrzuci wolne? 0 zysków i strat, czyli nikt nie przyjmie takiej walki. Po 2 dużo bardziej opłaca się atakować malutkie plemiona gdzie za ataki dostajemy po ~400 pkt dla swojego plemienia. Trzeba to jakoś doprecyzować aby bardziej opłacało się walczyć z silniejszymi.
Moze jeśli zaatakujemy plemię z większą średnią exp jaki otrzymamy będzie mnożony przez różnicę średnich mojego i tego silniejszego plemienia? |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2008-07-05, 17:16
|
|
|
Borszczu napisa�/a: | Po 2 dużo bardziej opłaca się atakować malutkie plemiona gdzie za ataki dostajemy po ~400 pkt dla swojego plemienia. Trzeba to jakoś doprecyzować aby bardziej opłacało się walczyć z silniejszymi.
Moze jeśli zaatakujemy plemię z większą średnią exp jaki otrzymamy będzie mnożony przez różnicę średnich mojego i tego silniejszego plemienia? |
Dokładnie... Bo takto nikt z nami i komornikami nie będzie chciał wojny... a takto jak bedzie wieksza nagorda to sie beda kusili;D i coś z tymi punktami zrobić... bo jak to jest, że raz za tak dostane 20, a raz 120! |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do��czy�: 22 Pa� 2006 Posty: 531 Sk�d: Lubartów
|
Wys�any: 2008-07-05, 17:41
|
|
|
A może zrobić tak, że jak dostajemy od 0 do 150 pkt to nam się one pomnażaja.
A jak dostajemy od 151 w góre to nam dzielą te pkt np. przez 2. Czyli było by tak:
Atakuje kolesia. Wygrałem 140 pkt wtedy się mnozy przez 2.
140x2=280.
Atakuje drugiego kolesia. Wygrałem 400 pkt wtedy sie dzieli przez 2.
400:2=200 |
_________________

 |
|
|
|
 |
mietek3
Nick w grze: goog
Wiek: 29 Do��czy�: 25 Maj 2008 Posty: 106 Sk�d: Polska
|
Wys�any: 2008-07-05, 19:13
|
|
|
Yamakasi napisa�/a: | Atakuje kolesia. Wygrałem 140 pkt wtedy się mnozy przez 2.
140x2=280. |
Ale wtedy wyjdzie więcej niż 150 |
|
|
|
 |
miszczu [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2008-07-05, 22:11
|
|
|
Ja proponuję, żeby było względem lvlu. Im większy lvl masz/pokonasz tym więcej expa. Im mniejszy lvl masz/pokonasz tym mniej expa. |
|
|
|
 |
|