INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Wojny plemienne - beta 2.0
Autor Wiadomo��
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-07-05, 12:21   Wojny plemienne - beta 2.0

Właśnie dokończyłem wojny plemienne - tymczasowo oznaczone jako beta 2.0 w celu przetestowania i wyeliminowania ewentualnych błędów :)
Obecnie wojna trwa 4 dni i na koniec każdy dostaje tyle doświadczenia ile zdobył pkt dla swojego plemienia podczas wojny oraz strona przegrana traci zarobki ze swoje inwestucji przez 3 dni, natomiast strona wygrana dzieli się wygranym złotem "zgodnie z zasługami" (znaczy kto więcej pkt zdobył dla plemienia ten dostaje więcej złota)
 
     
trapus xD 

Nick w grze: trapek
Wiek: 108
Do��czy�: 03 Lip 2008
Posty: 58
Sk�d: wziaść kase na piwo?
Wys�any: 2008-07-05, 12:26   

to znaczy ze jak przegramy z komornikami to trace przez 3 dni zlotko z inwy??
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-07-05, 12:28   

tak jest i np. jeśli nie wypłacałeś złota przez ostatnie 4 dni to będziesz mógł wypłacić złoto jak za 1 dzień, a jeśli wypłaciłeś przed chwilą, to następny raz będziesz mógł wypłacić dopiero za 3 dni....
 
     
trapus xD 

Nick w grze: trapek
Wiek: 108
Do��czy�: 03 Lip 2008
Posty: 58
Sk�d: wziaść kase na piwo?
Wys�any: 2008-07-05, 12:29   

ehhhhhhhhhh
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-07-05, 12:31   

Mi się pomysł Siva bardzo podoba, wreszcie cos można ugrać na tych wojnach i duzo expa wpadnie ;)
 
     
miszczu
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-07-05, 12:36   

Mohave, tobie nie przeszkadza stracone złoto z inwestycji, bo twoje plemię pewnie każdą wojnę wygrywa...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-07-05, 12:37   

trapus xD napisa�/a:
ehhhhhhhhhh

nie ma co narzekać... nie ma wojny bez ofiar ;)
a jak to wynikło w fazie planowania, żeby uniknąć sytuacji w której wszyscy tuż przed zakończeniem wojny by się pozbywali wszelkiego złota, aby zmniejszyć straty uznałem, że najlepszym wyjśiciem będzie pobieranie złota z inwestycji...
 
     
trapus xD 

Nick w grze: trapek
Wiek: 108
Do��czy�: 03 Lip 2008
Posty: 58
Sk�d: wziaść kase na piwo?
Wys�any: 2008-07-05, 12:40   

dobra, ok
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-07-05, 13:09   

No tak ale mało expa bedzie wskakiwało;/ No bo ile dostaniemy za atak?? 50 expa? Ja bym to jakoś pomnozyłam... borszczu chyba miał pomysł jaki tutaj dac przelicznik, lub wafal...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Mahone 

Nick w grze: Mahone
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 08 Kwi 2008
Posty: 55
Sk�d: Błękitni
Wys�any: 2008-07-05, 13:12   

Wojny w wersji beta 2.0 - 2008-07-05
Nastąpiła mała modyfikacja systemu wojen - więcej informacj i szczegułów na forum. Kurde oczy bolą pisze się przez "ó" :)
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 36
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-07-05, 17:06   Re: Wojny plemienne - beta 2.0

SiVo napisa�/a:
Właśnie dokończyłem wojny plemienne - tymczasowo oznaczone jako beta 2.0 w celu przetestowania i wyeliminowania ewentualnych błędów :)
Obecnie wojna trwa 4 dni i na koniec każdy dostaje tyle doświadczenia ile zdobył pkt dla swojego plemienia podczas wojny oraz strona przegrana traci zarobki ze swoje inwestucji przez 3 dni, natomiast strona wygrana dzieli się wygranym złotem "zgodnie z zasługami" (znaczy kto więcej pkt zdobył dla plemienia ten dostaje więcej złota)

Juz zauważyłem niedomówienia. Po pierwsze co jeśli dane plemię odrzuci wolne? 0 zysków i strat, czyli nikt nie przyjmie takiej walki. Po 2 dużo bardziej opłaca się atakować malutkie plemiona gdzie za ataki dostajemy po ~400 pkt dla swojego plemienia. Trzeba to jakoś doprecyzować aby bardziej opłacało się walczyć z silniejszymi.
Moze jeśli zaatakujemy plemię z większą średnią exp jaki otrzymamy będzie mnożony przez różnicę średnich mojego i tego silniejszego plemienia?
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-07-05, 17:16   

Borszczu napisa�/a:
Po 2 dużo bardziej opłaca się atakować malutkie plemiona gdzie za ataki dostajemy po ~400 pkt dla swojego plemienia. Trzeba to jakoś doprecyzować aby bardziej opłacało się walczyć z silniejszymi.
Moze jeśli zaatakujemy plemię z większą średnią exp jaki otrzymamy będzie mnożony przez różnicę średnich mojego i tego silniejszego plemienia?


Dokładnie... Bo takto nikt z nami i komornikami nie będzie chciał wojny... a takto jak bedzie wieksza nagorda to sie beda kusili;D i coś z tymi punktami zrobić... bo jak to jest, że raz za tak dostane 20, a raz 120!
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-07-05, 17:41   

A może zrobić tak, że jak dostajemy od 0 do 150 pkt to nam się one pomnażaja.
A jak dostajemy od 151 w góre to nam dzielą te pkt np. przez 2. Czyli było by tak:

Atakuje kolesia. Wygrałem 140 pkt wtedy się mnozy przez 2.
140x2=280.

Atakuje drugiego kolesia. Wygrałem 400 pkt wtedy sie dzieli przez 2.
400:2=200
_________________

 
     
mietek3 

Nick w grze: goog
Wiek: 29
Do��czy�: 25 Maj 2008
Posty: 106
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-07-05, 19:13   

Yamakasi napisa�/a:
Atakuje kolesia. Wygrałem 140 pkt wtedy się mnozy przez 2.
140x2=280.

Ale wtedy wyjdzie więcej niż 150 :->
 
     
miszczu
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-07-05, 22:11   

Ja proponuję, żeby było względem lvlu. Im większy lvl masz/pokonasz tym więcej expa. Im mniejszy lvl masz/pokonasz tym mniej expa.
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group