INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Nowa wspólna robota.

Czy uważasz , że nowa wspólna robota to dobry pomysł?
TAK. Odpowiada mi 1. wersja.
59%
 59%  [ 25 ]
TAK. Odpowiada mi 2. wersja.
35%
 35%  [ 15 ]
NIE.
4%
 4%  [ 2 ]
G�osowa�: 42
Wszystkich G�os�w: 42

Autor Wiadomo��
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-30, 17:30   Nowa wspólna robota.

We wspólnych robotach naprzykrzamy się tylko i wyłącznie białym osadnikom. Ale Indianie atakowali również swoich pobratymców. A dokładniej prowadzili z nimi wojny.

Atak na wrogą wioskę (wersja hot: Atak na wioskę tych psów - Indianie często tak określali swoich wrogów)
Mam dwie propozycje co do szczegółów tej wspólnej roboty:
1. wersja light.
Liczba atakujących: 20
Energia potrzebna: 100
Doświadczenie: 200
Złoto: 1600-2000
Czas oczekiwania po ataku: 1h 20m
2. Wersja extreme.
Liczba atakujących: 15
Energia potrzebna: 120 (czyli tylko dla sachemów + osoba rozpoczynająca)
Doświadczenie: 200
Złoto: 1600-2000
Bonus (inaczej łup wojenny): Losowa osoba otrzymuje jedno piórko, a kolejna losową broń, pancerz lub konia.
Czas oczekiwania po ataku: 2h.

Za wersją pierwszą przemawia łatwość wykonania. Ostatnio SiVo ma coraz mniej ochoty, by tu trochę popracować. ;)
Z kolei za drugą wersją przemawia większa atrakcyjność dla graczy. To zmusi ich do tworzenia większych plemion i ZACHĘCI DO KUPNA PIÓREK i wymiany ich na sachema! ;]

Gorąco proszę o głosy popierające.
_________________
...
Ostatnio zmieniony przez Old_Shatterhand 2008-09-30, 17:34, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-09-30, 17:33   

Wg. mnie te które są to wystarczają.
 
     
Tyleq 
cFaNiAkI 4EvEr

Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 29 Maj 2008
Posty: 224
Sk�d: Jastrzębie Zdrój
Wys�any: 2008-09-30, 17:35   

mówisz nie, bo wy tego nie wykorzystacie !! najlepiej jakby się wypowiadali ludzie z plemion które liczą ponad 40 plemieńców ;)
_________________
Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!

Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :)
 
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-30, 17:35   

Znów klapki na oczach i jazda??? :/ Pomyślałbyś trochę nad postem... Ledwo temat wyszedł... Twój tok myślenia: Nowy temat> Old_Shatterhand> NIE!!!

[ Dodano: 2008-09-30, 17:37 ]
Ajmarowie to plemię dosyć aktywne i bogate więc wersja nr 2 powinna być dla nich dobrą opcją. Ale przecież lepiej od razu "NIE! NIE! NIE!" niż trochę pomyśleć... To również dla was udogodnienie!...
_________________
...
 
     
Słoneczko :) 

Nick w grze: Kfiatuszek
Plemię: jedyne w swoim rodzaju ;)
Do��czy�a: 29 Mar 2008
Posty: 17
Sk�d: z domku
Wys�any: 2008-09-30, 17:48   :)

a ja jestem na tak :) w sumie fajny pomysl... tylko w wiekszosci plemionach ciezko bedzie zebrac 20 osob spelniajaych owe wymagania... jednak bardzo podoba mi sie wersja z bonusami :D
_________________
=*
 
     
trapus xD 

Nick w grze: trapek
Wiek: 108
Do��czy�: 03 Lip 2008
Posty: 58
Sk�d: wziaść kase na piwo?
Wys�any: 2008-09-30, 17:50   

Nie!! To by tylko dla was było pomocne gdyz w elicie jest duzo członków lecz małe lvl a w menelskim prawie wszystko to kukły(oczywiscie tylko niektórzy) bez sachemów :-/ Wiem to bo byłem/jestem w tych plemionach.
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-30, 17:57   

Trapek czy jesteś tak nieinteligentny jak pokazujesz czy ci za to Mohave płaci, żeby takiego udawać???...
Jeśli kukłom ma to być na rękę to również inne wspólne roboty są im na rękę i płukanie złota i tipi. To może znieśmy tipi, polowanie i wspólne roboty?... ;]
_________________
...
 
     
Tyleq 
cFaNiAkI 4EvEr

Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 29 Maj 2008
Posty: 224
Sk�d: Jastrzębie Zdrój
Wys�any: 2008-09-30, 17:59   

oj, u nas się zbierze 20 osób luzem ... my mamy tylko aktywne osoby, i nie trzymamy jakiś graczy którzy nie wchodzą wogóle na indian ....
_________________
Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!

Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :)
 
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-30, 18:02   

No pewnie. Taka sama sytuacja jest pewnie również u Ajmarów, a o Menelach i Elicie nie mówię, bo tam idą pewnie wspólne taśmowo.
Zawsze można zrobić 2. wspólne równolegle.
Wtedy nazwa drugiej wersji mogłaby być taka: Atak na siedzibę wodza. I już po problemie.
_________________
...
 
     
marcino1 

Nick w grze: marcino1
Plemię: Ajmarowie
Do��czy�: 15 Lip 2008
Posty: 67
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-09-30, 19:21   

Ja jestem na tak szczególnie podoba mi sie 2 wersjia z bonusami
Ostatnio zmieniony przez marcino1 2008-09-30, 19:49, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
     
moonchild 

Nick w grze: moonchild
Do��czy�a: 17 Lip 2008
Posty: 64
Sk�d: ...
Wys�any: 2008-09-30, 20:23   

ja też jestem jak najbardziej za :)
 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
Plemię: Chiricauha
Wiek: 32
Do��czy�: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk�d: Pabianice
Wys�any: 2008-09-30, 20:35   

jestem za 1 wersją
_________________
==========::==========
 
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-30, 20:45   

O... Widzę, że ten pomysł jednak ma szansę przejść.
Ogólnie wspólne roboty są bardzo bezbarwne... Moim skromnym zdaniem Każda wspólna robota powinna mieć jakieś cechy charakterystyczne, np.:
atak na wóz - 1. osoba losowo kilkadziesiąt ryb (wozy były przede wszystkim od zaopatrzenia)
atak na miasteczko - 2. osoby losowo trochę więcej złota od reszty
atak na fort Knox - 2. osoby jakieś słabe bronie (jak z ducha lub słabsze).

Byłoby to jakieś urozmaicenie, ale jeśli pierwotny pomysł przejdzie to i tak będę bardzo zadowolony. Howgh!
_________________
...
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-09-30, 21:00   

Zgadzam się również z powyższym. Jednak za wóz bym nic nie dawał ;P Lub do 10 ryb/ziół.
_________________



 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-10-02, 06:27   

Ale lipa...

To a propos tej ankiety na górze - brakuje w niej czwartej odpowiedzi :-D .

No trudno - jak można zagłosować tylko na jeden z pomysłów to bardziej mi się podoba ten drugi. Bardzo odpowiada mi argument o zwiększeniu popytu na piórka :evil:
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group