INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo¶æ
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-05-02, 07:32   

Dokładnie. Co 10min jest bez sensu ponieważ mamy teraz wojne z komornikami i zanim zaatakuje 20 osób to kupa czasu mija. Czasami polowa zostane do atakowania.

A co powiedziec z ciulala? [50osób]
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-05-02, 23:04   

narazie, testowo, w ramach profitów z wojny jest po 200expa dla każdego ze zwycięskiej drużyny i po 100expa dla każdego z przegranych (docelowo będzie troche inny system)
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2008-05-02, 23:13   

Pisz ten system, a nie dawaj nam po 200 czy też 100 expa, bo to jest nic... Wg mnie ilość zdobywanego złota oraz expa musi być zależna od poziomu postaci oraz ilości punktów ilu zdobył...
_________________



 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2008-05-03, 09:09   

Popieram wafala... To będzie najuczciwsze...

Aha wojna jest tylko na staty ale jak to możliwe, że przegrywam lub remisuje z ludźmi, którzy mają je o wiele słabsze od moich??
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-05-03, 10:32   

Zgadzam sie z holigulą, to jest troche głupie ponieważ ja mam 21lvl a przegrywam np. z 16lvl w wojnie plemiennej a on ma wtedy 15pkt różnicy ode mnie w statach :(
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-05-04, 10:39   

Obawiam się, że tutaj tak jak i w normalnych pojedynkach - liczy się spory czynnik losowy. Więc to że się czasem przegrywa z dużo słabszym jest raczje normalne...

Nie byłoby normalne, gdyby średnio rzecz biorąc przegrywałoby się bardzo często, choć pewnie to zależy też od rozkładu umiejętności...


Poza tym - gdyby nie było czynnika losowego (i to raczej sporego) to wtedy de facto żadne wojny i pojedynki nie miałyby sensu, skoro zawsze wygrywaliby uente i wafal. No - może czasem też [you:773b83f1cf], ale nie postawiłabym na to wiele złota :mrgreen: .
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-05-04, 10:44   

Ciesz sie że Ty wygrywasz.

[ Dodano: 2008-05-04, 11:15 ]
No a moze zeby było tak, ze kto ile hitów zabrał łacznie i razy 50 :D i z tego bylby exp dodawany po wygranej .
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-05-04, 11:20   

wredna_squaw napisa³/a:
Nie byłoby normalne, gdyby średnio rzecz biorąc przegrywałoby się bardzo często, choć pewnie to zależy też od rozkładu umiejętności...


O to chodzi ze ja ciągle przegrywam ze słabszymi od siebie...
Ale to też nie tylko ja lecz duzo innych z duzo slabszymi od siebie...

Dzięki że wzioles mnie pod uwage z tymi walkami bez czynnika losowego? :)
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2008-05-04, 14:26   

...Morderca napisa³/a:
Dzięki że wzioles mnie pod uwage z tymi walkami bez czynnika losowego? :)


Funkcja you...

Ja również często w walkach plemiennych przegrywam ze słabszymi a wygrywam nop z wafalem...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-05-08, 15:43   

Cytat:
Funkcja you...

Sorry - nie potrafiłam się powstrzymać. Zwłaszcza, że tak ładnie pasowało do kontekstu. Poza tym - nie pisz takich rzeczy, bo jak jestem zmęczona to mi trochę literki skaczą, n przewraca się na bok, cja znika i w ogóle dziwne rzeczy się dzieją... :mrgreen:


A na zupełnie poważnie - zgłaszam propozycję zmiany wyniku walki w przypadku, gdy jedna ze stron nie zadała ani jednego ciosu.

Obecnie zwycięzca zdobywa zaledwie 100 punktów a przegrany 0. Ale jeśli zwycięzca zada 15 ciosów to bardziej mu się w tym momencie opłaca raz oberwać - wówczas wynik walki jest 150 do 0,67 czyli ponad 49 punktów netto więcej!!!

Proponuję zatem, żeby w przypadku wygranej "do zera" zdobywać jednak więcej punktów dla swojego plemienia. 200 może? A może 20 razy ilość zadanych ciosów? W każdym razie tak, żeby wynik walki był wtedy lepszy niż w przypadku utraty jednego punktu życia...

Dodano: 2008-05-09 06:25
Właśnie się dowiedziałam o bardziej drastycznym przypadku - "Zdobyłeś dzięki temu 240 punktów dla swojego plemienia!". Czyli co - gdyby nasz dzielny wojownik nie stracił 1 życia to zdobylibyśmy tylko 100 punktów. Ale ponieważ odniósł ciężkie (zapewne) obrażenia to ilość punktów zwiększyła się prawie dwa i pół raza!?!?
Ostatnio zmieniony przez wredna_squaw 2008-05-09, 06:25, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz  
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-05-09, 05:10   

Sprawa z indexu:

08.05.2008 17:27 - Wojna się zakończyła wynikiem: Wojna się zakończyła wynikiem: $w[pkt2] : $w[pkt1]

nadal to samo.
_________________

 
     
tutus 


Nick w grze: matrix
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 34
Do³±czy³: 04 Lis 2007
Posty: 62
Sk±d: zz
Wys³any: 2008-05-24, 15:45   

no właśnie dlaczego tak jest wyjaśnij to jak możesz SiVo ;)
_________________



 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group