Dwa nowe rodzaje biernego zarobku obok płukania złota. |
Czy chciałbyś wprowadzić obok płukania złota również zbieractwo i rybołówstwo? Czy chciałbyś, żeby wyniki pracy zależały od statystyk? |
TAK |
|
72% |
[ 21 ] |
TAK, ale bez zależności od statystyk |
|
24% |
[ 7 ] |
NIE, to głupi pomysł |
|
3% |
[ 1 ] |
NIE, SiVo nigdy siÄ™ na to nie zgodzi |
|
0% |
[ 0 ] |
|
G³osowañ: 29 |
Wszystkich G³osów: 29 |
|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-08-10, 12:51
|
|
|
Old_Shatterhand napisa³/a: | PS. Gdzie ten SiVo??? |
Na wakacjach ;P
Słyszałem, że na wakacjach miał mieć neta ale jakoś go tu nie widać :/
A dobrze by było jak by pomysł był szybko zrealizowany, bo nie mam złota :(( |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-10, 15:00
|
|
|
A co? Ty jesteÅ› za??? xD Nie uwierze... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-08-13, 11:09
|
|
|
w sumie pomysł całkiem niezły :) a niestety z netem na mazurach nie bardzo wyszło :( |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-13, 11:22
|
|
|
Więc można mówić już o wprowadzeniu go w życie? ^^ |
_________________ ... |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-08-23, 21:59
|
|
|
pomysł jest już prawie cały zrealizowany....
prosze tylko jeszcze o propozycje jakie mają być zależności/wpływ zaproponowanych statystyk (złoto-siła, zioła-obrona, ryby-zręczność) na "wydajność" pracy :)
narazie testuje to że wszystko zależy od lvlu (tak jak obecnie złoto), ale staty wydają mi się niezłym pomysłem. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-24, 13:26
|
|
|
Super. ;) Hmm... Wydajność mogła by być 2x mniejsza niż obecna na lvl. Przykładowo: 20 lvl daje średnio 300 złota to 20 siły daje 150. Itd. |
_________________ ... |
|
|
|
 |
napoleon12
Nocny Å‚owca

Nick w grze: napoleon
Do³±czy³: 31 Gru 2007 Posty: 91 Sk±d: brak
|
Wys³any: 2008-08-24, 15:50
|
|
|
to bedzie tak jak z płukaniem prze 8h 17 lvlowiec wypłucze 1k złota co to jest |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-24, 16:05
|
|
|
No to równo z lvlem. Będzie się zarabiać nieco więcej. SiVo zrób też tak by można było sprzedawać zioła i ryby na bazarze. ;) |
_________________ ... |
|
|
|
 |
luchu
Nick w grze: lechu
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 18 Kwi 2008 Posty: 46 Sk±d: z Polski
|
Wys³any: 2008-09-03, 10:10
|
|
|
Propozycja:
1) Może dało by się wprowadzić, żeby można było przerwać pracę? Sposób jaki jest teraz daje nie małą możliwość pomyłki/przeoczenia w rodzaju wybieranej pracy (lub czasu jej trwania). Wtedy zysk w przypadku przerwania pracy mógłby być np. za godziny w pełni przepracowane (żeby nie było tak, że za pomyłki w ogóle się nie płaci).
2) Albo wprowadzić możliwość zmiany pracy w trakcie jej wykonywania.
Np. poszedłem zbierać zioła na 8h. W trakcie (np. po 3h i 23 min.) zmieniam pracę na płukanie złota lub rybki. Itd. Po zakończeniu pracy dostawało by się trochę ziół ryb i/lub złota. Oczywiście w zależności od czasu przeznaczonego na poszczególne czynności. |
Ostatnio zmieniony przez luchu 2008-09-04, 00:10, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
piropusz
Nick w grze: piuropusz
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 03 Wrz 2008 Posty: 6 Sk±d: pabianice
|
Wys³any: 2008-09-03, 14:04
|
|
|
jak najbardziej popieram lecha uwazam ze jest to potrzebne w razie pomyłki mozna bedzie wyjśc wczesniej jednoczesnie nic na tym nie tracąc |
_________________ wole huje scinac drzewa niz kibicem być żydzewa |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-09-03, 14:12
|
|
|
Hmmm nie wiem czy nie byłoby przy tym wiele roboty i itp... Nie znam się na tym jeszcze... Potem jeszcze coś napisze jak coś sprawdze... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
luchu
Nick w grze: lechu
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 18 Kwi 2008 Posty: 46 Sk±d: z Polski
|
Wys³any: 2008-09-03, 14:13
|
|
|
piropusz napisa³/a: | jak najbardziej popieram lecha uwazam ze jest to potrzebne w razie pomyÅ‚ki mozna bedzie wyjÅ›c wczesniej jednoczesnie nic na tym nie tracÄ…c |
Nie, no. trochę się straci, bo jak będziesz płukał np 1h 47 minut to dstaniesz złota tylko za tą jedną w pełni przepracowaną godzinę.
[ Dodano: 2008-09-03, 14:17 ]
Holigula_Mixrus napisa³/a: | Hmmm nie wiem czy nie byÅ‚oby przy tym wiele roboty i itp... Nie znam siÄ™ na tym jeszcze... Potem jeszcze coÅ› napisze jak coÅ› sprawdze... |
Jeśli z propozycją nr 2 było by zbyt dużo roboty, to może przynajmniej tą pierwszą by się dało wprowadzić. |
|
|
|
 |
Ukryty_Samuraj
Nick w grze: Wielki_Ziuk
Do³±czy³: 19 Sie 2008 Posty: 30 Sk±d: Zamość
|
Wys³any: 2008-09-10, 22:01
|
|
|
luchu napisa³/a: |
1) Może dało by się wprowadzić, żeby można było przerwać pracę? Sposób jaki jest teraz daje nie małą możliwość pomyłki/przeoczenia w rodzaju wybieranej pracy (lub czasu jej trwania). Wtedy zysk w przypadku przerwania pracy mógłby być np. za godziny w pełni przepracowane (żeby nie było tak, że za pomyłki w ogóle się nie płaci). |
Pomysł świetny - ale jak przerywasz prace to nie dostajesz wynagrodzenia.
luchu napisa³/a: | 2) Albo wprowadzić możliwość zmiany pracy w trakcie jej wykonywania.
Np. poszedłem zbierać zioła na 8h. W trakcie (np. po 3h i 23 min.) zmieniam pracę na płukanie złota lub rybki. Itd. Po zakończeniu pracy dostawało by się trochę ziół ryb i/lub złota. Oczywiście w zależności od czasu przeznaczonego na poszczególne czynności. |
Jak wyżej. Tak, ale przy zmianie pracy nie dostajesz wynagrodzenia za poprzednią, tylko za to co właśnie zaczniesz. |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk±d: JastrzÄ™bie Zdrój
|
Wys³any: 2008-09-10, 22:42
|
|
|
A co byście powiedziali na coś takiego, że np. co lvl można rozbudować Pracę o 10 minut ?? Dajmy na to że możnaby rozbudowywać od 5 poziomu, ponieważ wtedy wychodzi się na arenę, tak więc na 20lvl'u byłoby 15lvl'i x 10 minut = 2,5h
Tak więc na 20 lvl'u możnaby płukać złoto 10,5h
Mam nadzieję że zrozumieliście o co mi chodzi |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-09-11, 06:57
|
|
|
Tyleq napisa³/a: | A co byÅ›cie powiedziali na coÅ› takiego, że np. co lvl można rozbudować PracÄ™ o 10 minut ?? Dajmy na to że możnaby rozbudowywać od 5 poziomu, ponieważ wtedy wychodzi siÄ™ na arenÄ™, tak wiÄ™c na 20lvl'u byÅ‚oby 15lvl'i x 10 minut = 2,5h
Tak więc na 20 lvl'u możnaby płukać złoto 10,5h |
Jestem za nie... 8h to i tak dużo... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
|