Problem spadania cen itemów... |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-22, 17:59
|
|
|
Wystarczyło by podzielić bronie na dystansowe i do walki w zwarciu i już rynek by się baaardzo rozruszał. ;) |
_________________ ... |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-08-22, 18:01
|
|
|
Ja nie jestem za podziałem broni... Za dużo zmian... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-22, 20:12
|
|
|
No nie wiem HM... Tu raczej mowa o jednej, ale konkretnej zmianie, która rozwiąże wiele problemów naraz. Tzn.: rozrusza rynek, sprawi, że średnie itemy znów będą w cenie, pozwoli na to, by droga broń nie zawsze wypadała (losowo wypadałaby jedna z dwóch broni), zmniejszy przewagę dużych lvlów nad mniejszymi (w jednym aspekcie słabsi będą w stanie dorównać najmocniejszym). Więc po co kombinować jeśli można taką jedną a konkretną zmianę zrobić... Listę broni mogę podać. Mam ich 60. Są one już przemieszane z pomysłem. Wszystko zależy od Siva... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-08-22, 22:53
|
|
|
Old_Shatterhand napisa³/a: | WystarczyÅ‚o by podzielić bronie na dystansowe i do walki w zwarciu i już rynek by siÄ™ baaardzo rozruszaÅ‚. ;) |
To jest tylko zmiana pozorna. Obroty w handlu wzrosną przez parę dni/tygodni a po tym czasie sytuacja się ustabilizuje i wróci do obecnej. Pytanie tylko ile czasu zajmie każdemu uzbieranie złota na dodatkowa bron w ekwipunku
Najlepszym pomysłem uważam ten z ograniczeniem noszenia przedmiotów przez lvl. I nie sapcie ze wtedy wyższe lvl będą silniejsze bo do tego chyba dążymy. Nabijamy poziomy żeby być lepszym od innych. chyba logiczne?
Ponadto proponuje ograniczyć, bądź całkowicie zablokować możliwość sponsorowania 1 gracza przez plemię. To zaburza sytuacje w rankingu i jest niepoprawne jak na tego typu grę. Moim zdaniem to zwykły pushing... |
|
|
|
 |
GOJK
its' my life

Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34 Do³±czy³: 25 Lip 2007 Posty: 110 Sk±d: POLSKA
|
Wys³any: 2008-08-22, 23:01
|
|
|
a czy nie mozna zrobić sprzedawanie sprzętu za powiedzmy pół ceny jak to jest teraz z tymi słabszymi itemami komuś kto nie bedzie sie chciało czekać ze sprzedażą będzie sprzedawał od zaraz i nie będzie robił "zastoju" na bazarze |
_________________ LEgiA WArSzAwa The Best
 |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-08-23, 11:24
|
|
|
Holigula_Mixrus napisa³/a: | atakowanie osób które sa w tipi odpada... Dlaczego? Bo np mam 50k i jestem w tipi i kazdy mnie atakuje i zaraz tej kasy nie bede miala;/ Bezsens... | ale mój plan zakÅ‚ada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciÅ‚a... a atakujÄ…cy w zamian, by mógÅ‚ sobie nabić troche wiÄ™cej expa i dostaÅ‚by troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
broń i kase by sie traciło normalnie będąc poza tipi... obecnie większość ludzi jest w tipi cały czas, więc można tylko ducha atakować co nie zawsze kończy sie powodzeniem a tak by można zaatakować kogoś słabszego bez szkody dla niego...
Old_Shatterhand napisa³/a: | Å›rednie itemy znów bÄ™dÄ… w cenie | czy ja wiem... jak bÄ™dzie podziaÅ‚ to i tak siÄ™ wszyscy rzucÄ… nagle na te najlepsze, bo po co mieć gorsze jak cie staÅ„ na lepsze? ;) na zwiÄ™kszenie popytu na Å›renie itemy moim zdaniem najlepszym sposobem bÄ™dzie zrobienie limitu....
Old_Shatterhand napisa³/a: | droga broÅ„ nie zawsze wypadaÅ‚a (losowo wypadaÅ‚aby jedna z dwóch broni) | niby tak... ale raz Cie utÅ‚ukÄ… i zabiorÄ… sÅ‚abszÄ… broÅ„... ale zaraz utÅ‚ukÄ… drugi raz i... zostaniesz z niczym tracÄ…c 2 bronie zamiast jednej... |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-23, 12:02
|
|
|
Przewidziałem bronie w zwarciu chyba do 23 lvla tzn., że słabszą broń można by odkupić zaraz po jej utracie, bo nie kosztowała by bardzo dużo. No nie wiem jak chcecie.
Chodziło o to, by przynajmniej w jednym aspekcie można było dorównać najlepszym no i żeby nie zawsze wypadała broń na którą zbierało się 2-3 tygodnie. :P |
_________________ ... |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-23, 15:27
|
|
|
[wycięto]
dałem propozycję która rozruszałaby rynek bez żadnych większych konsekwencji.
Ale została ładnie przemilczana, a jednak wydaje mi się bardzo dobra, bez fałszywej skromności.
Mówiłem o niemożliwości oddania na bazar itemów za cenę mniejszą od X
i ludzie kupywaliby to na co ich stać.
I no problem! |
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-08-23, 15:52, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-08-28, 05:35
|
|
|
SiVo napisa³/a: | ale mój plan zakÅ‚ada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciÅ‚a... a atakujÄ…cy w zamian, by mógÅ‚ sobie nabić troche wiÄ™cej expa i dostaÅ‚by troche kasy od systemu, a nie od pokonanego... |
Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia... |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-08-28, 16:51
|
|
|
wredna_squaw napisa³/a: | SiVo napisaÅ‚/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia... |
A mnie się to podoba. W sumie rozrusza grę, tylko trzeba skłonić ludzi do wychodzenia z tipi (czyt. ograniczyć możliwości w nim). Proponuje zablokować możliwość wypłaty inwestycji z tipi co zmusi nas do regularnego wychodzenia (tyczy się to tez urlopowiczów, bo obecna stagnacja nie służy grze), dodatkowo osoby na urlopach nie mogą atakować.
I moim zdaniem przebywając w tipi, gdy ktoś nas pacnie to poziom hp nie powinien spadać (powinien automatycznie być maksymalny bez żadnych kosztów), natomiast gdy my kogoś atakujemy poziom życia powinien zachowywać się jak dzieje się to obecnie (powinien wynosić tyle ile mamy po starciu z przeciwnikiem) i trzeba by się leczyć u szamana. |
|
|
|
 |
Ukryty_Samuraj
Nick w grze: Wielki_Ziuk
Do³±czy³: 19 Sie 2008 Posty: 30 Sk±d: Zamość
|
Wys³any: 2008-08-28, 20:40
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | wredna_squaw napisa³/a: | SiVo napisaÅ‚/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia... |
A mnie się to podoba. W sumie rozrusza grę, tylko trzeba skłonić ludzi do wychodzenia z tipi (czyt. ograniczyć możliwości w nim). Proponuje zablokować możliwość wypłaty inwestycji z tipi co zmusi nas do regularnego wychodzenia (tyczy się to tez urlopowiczów, bo obecna stagnacja nie służy grze), dodatkowo osoby na urlopach nie mogą atakować.
I moim zdaniem przebywając w tipi, gdy ktoś nas pacnie to poziom hp nie powinien spadać (powinien automatycznie być maksymalny bez żadnych kosztów), natomiast gdy my kogoś atakujemy poziom życia powinien zachowywać się jak dzieje się to obecnie (powinien wynosić tyle ile mamy po starciu z przeciwnikiem) i trzeba by się leczyć u szamana. |
Borszczu dobrze kombinuje - tylko nie czuje tego "ograniczyć możliwości w nim". Nic na siłę. Proponuję ich tak skłonić żeby sami chcieli wychodzić :( |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-08-28, 22:41
|
|
|
Ukryty_Samuraj napisa³/a: | Borszczu dobrze kombinuje - tylko nie czuje tego "ograniczyć możliwoÅ›ci w nim". Nic na siÅ‚Ä™. ProponujÄ™ ich tak skÅ‚onić żeby sami chcieli wychodzić :( |
Tylko jak to zrobić? Co 2 gracz jest na urlopie...;/ To juz nie to samo co kiedyś... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-29, 09:58
|
|
|
jak chcesz zarobić to jesteś na urlopie, proste.
Wlaściwie śmiem stwierdzić, że to przez zawrotne ceny itemów z 26 lvl. Słabsi gracze(jak ja) chcą zarobić na urlopie spokojnie na coś takiego, więc blokowanie na ten czas inwestycji chyba nie byłoby konieczne... Każdemu urlop się przecież konczy.
Moim zdaniem dobrym sposobem na wywabienie graczy z tipi byłaby jakas zupełnie nowa, ATRAKCYJNA opcja zarobku, ale niemożliwa dla osób przesiadających na swych indiańskich melinach. |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-08-29, 11:49
|
|
|
malydupek napisa³/a: | WlaÅ›ciwie Å›miem stwierdzić, że to przez zawrotne ceny itemów z 26 lvl. SÅ‚absi gracze(jak ja) chcÄ… zarobić na urlopie spokojnie na coÅ› takiego, wiÄ™c blokowanie na ten czas inwestycji chyba nie byÅ‚oby konieczne... Każdemu urlop siÄ™ przecież konczy. |
To jest strasznie wygodne myślenie. W rezultacie gdbyś wychodził z tipi i atakował innych miałbyś dużo więcej złota ze zdobytych broni, niż teraz z inwestycji. Może jedynie warto wydłużyć dwukrotnie maksymalny czas schowania do tipi bez urlopu. Przecież często zdarza się ze ktoś wyjeżdża na weekend a nie chce być poza gra przez tydzień
A ceny itemów top siła rzeczy spadną, bo gdy niemożliwością stanie się zebranie 300k złota, to siła rzeczy monopol upadnie i przestaniecie przepłacać. To będzie tylko kwestia czasu. Jak ja grałem "na poważnie" nikt nie myślał o czymś takim jak kupowanie itemów. Robili to tylko Wenedowie (coś jak dzisiejsi Ajmarowie), a my ich tylko tłukliśmy i zabieraliśmy bronie. Z zysku spokojnie można było sobie kupić jeszcze pancerz. Mimo ze byliśmy punktowo sporo słabsi to dawaliśmy rade, więc jak się chce to można.
Do tego można pomyśleć o handlu wymiennym, ktoś mi daje 1 item, ja mu 2 słabsze których zsumowana cena będzie równa temu który kupiłem.
A co do wypłacania złota z urlopu to od samego początku uważałem to za głupotę i sami widzicie do czego to doprowadziło. Nuda i stagnacja. To nie przyciągnie nowych graczy...
A więc plusy ograniczenia tipi (głównie dostępu do inwestycji):
- rozruszanie serwera,
- wyeliminowanie wielu multikont
- rozwiÄ…zanie problemu z atakami
Gdyby do tego dodać ograniczenie sponsoringu (pakowania złota na 1 konto w plemieniu):
- zanik monopolu itemów top,
- wyrównanie szans w rankingu,
- Rozruszanie handlu.
I proszę nie piszcie ze ograniczenie inwestycji z tipi będzie złe bo tak. Dajcie tu konkrety.
Ten o jakobym zebraniu większej ilości sumy złota już obaliłem, wiec czekam na następne |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32 Do³±czy³: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk±d: Pabianice
|
Wys³any: 2008-08-29, 11:55
|
|
|
można zrobić tak żeby exp nie wpadał na urlopie ;) |
_________________ ==========: :==========
 |
|
|
|
 |
|