INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Problem spadania cen itemów...
Autor Wiadomo¶æ
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk±d: --
Wys³any: 2008-08-22, 17:59   

Wystarczyło by podzielić bronie na dystansowe i do walki w zwarciu i już rynek by się baaardzo rozruszał. ;)
_________________
...
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2008-08-22, 18:01   

Ja nie jestem za podziałem broni... Za dużo zmian...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk±d: --
Wys³any: 2008-08-22, 20:12   

No nie wiem HM... Tu raczej mowa o jednej, ale konkretnej zmianie, która rozwiąże wiele problemów naraz. Tzn.: rozrusza rynek, sprawi, że średnie itemy znów będą w cenie, pozwoli na to, by droga broń nie zawsze wypadała (losowo wypadałaby jedna z dwóch broni), zmniejszy przewagę dużych lvlów nad mniejszymi (w jednym aspekcie słabsi będą w stanie dorównać najmocniejszym). Więc po co kombinować jeśli można taką jedną a konkretną zmianę zrobić... Listę broni mogę podać. Mam ich 60. Są one już przemieszane z pomysłem. Wszystko zależy od Siva...
_________________
...
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-08-22, 22:53   

Old_Shatterhand napisa³/a:
Wystarczyło by podzielić bronie na dystansowe i do walki w zwarciu i już rynek by się baaardzo rozruszał. ;)

To jest tylko zmiana pozorna. Obroty w handlu wzrosną przez parę dni/tygodni a po tym czasie sytuacja się ustabilizuje i wróci do obecnej. Pytanie tylko ile czasu zajmie każdemu uzbieranie złota na dodatkowa bron w ekwipunku ;-)

Najlepszym pomysłem uważam ten z ograniczeniem noszenia przedmiotów przez lvl. I nie sapcie ze wtedy wyższe lvl będą silniejsze bo do tego chyba dążymy. Nabijamy poziomy żeby być lepszym od innych. chyba logiczne?
Ponadto proponuje ograniczyć, bądź całkowicie zablokować możliwość sponsorowania 1 gracza przez plemię. To zaburza sytuacje w rankingu i jest niepoprawne jak na tego typu grę. Moim zdaniem to zwykły pushing...
 
     
GOJK 
its' my life


Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34
Do³±czy³: 25 Lip 2007
Posty: 110
Sk±d: POLSKA
Wys³any: 2008-08-22, 23:01   

a czy nie mozna zrobić sprzedawanie sprzętu za powiedzmy pół ceny jak to jest teraz z tymi słabszymi itemami komuś kto nie bedzie sie chciało czekać ze sprzedażą będzie sprzedawał od zaraz i nie będzie robił "zastoju" na bazarze
_________________
LEgiA WArSzAwa The Best
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-08-23, 11:24   

Holigula_Mixrus napisa³/a:
atakowanie osób które sa w tipi odpada... Dlaczego? Bo np mam 50k i jestem w tipi i kazdy mnie atakuje i zaraz tej kasy nie bede miala;/ Bezsens...
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...
broń i kase by sie traciło normalnie będąc poza tipi... obecnie większość ludzi jest w tipi cały czas, więc można tylko ducha atakować co nie zawsze kończy sie powodzeniem a tak by można zaatakować kogoś słabszego bez szkody dla niego...

Old_Shatterhand napisa³/a:
średnie itemy znów będą w cenie
czy ja wiem... jak będzie podział to i tak się wszyscy rzucą nagle na te najlepsze, bo po co mieć gorsze jak cie stań na lepsze? ;) na zwiększenie popytu na śrenie itemy moim zdaniem najlepszym sposobem będzie zrobienie limitu....
Old_Shatterhand napisa³/a:
droga broń nie zawsze wypadała (losowo wypadałaby jedna z dwóch broni)
niby tak... ale raz Cie utłuką i zabiorą słabszą broń... ale zaraz utłuką drugi raz i... zostaniesz z niczym tracąc 2 bronie zamiast jednej...
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk±d: --
Wys³any: 2008-08-23, 12:02   

Przewidziałem bronie w zwarciu chyba do 23 lvla tzn., że słabszą broń można by odkupić zaraz po jej utracie, bo nie kosztowała by bardzo dużo. No nie wiem jak chcecie.
Chodziło o to, by przynajmniej w jednym aspekcie można było dorównać najlepszym no i żeby nie zawsze wypadała broń na którą zbierało się 2-3 tygodnie. :P
_________________
...
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34
Do³±czy³: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk±d: Szczecin
Wys³any: 2008-08-23, 15:27   

[wycięto]

dałem propozycję która rozruszałaby rynek bez żadnych większych konsekwencji.

Ale została ładnie przemilczana, a jednak wydaje mi się bardzo dobra, bez fałszywej skromności.

Mówiłem o niemożliwości oddania na bazar itemów za cenę mniejszą od X

i ludzie kupywaliby to na co ich stać.

I no problem!
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-08-23, 15:52, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz  
 
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-08-28, 05:35   

SiVo napisa³/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...

Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia...
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-08-28, 16:51   

wredna_squaw napisa³/a:
SiVo napisał/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...

Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia...


A mnie się to podoba. W sumie rozrusza grę, tylko trzeba skłonić ludzi do wychodzenia z tipi (czyt. ograniczyć możliwości w nim). Proponuje zablokować możliwość wypłaty inwestycji z tipi co zmusi nas do regularnego wychodzenia (tyczy się to tez urlopowiczów, bo obecna stagnacja nie służy grze), dodatkowo osoby na urlopach nie mogą atakować.

I moim zdaniem przebywając w tipi, gdy ktoś nas pacnie to poziom hp nie powinien spadać (powinien automatycznie być maksymalny bez żadnych kosztów), natomiast gdy my kogoś atakujemy poziom życia powinien zachowywać się jak dzieje się to obecnie (powinien wynosić tyle ile mamy po starciu z przeciwnikiem) i trzeba by się leczyć u szamana.
 
     
Ukryty_Samuraj 

Nick w grze: Wielki_Ziuk
Do³±czy³: 19 Sie 2008
Posty: 30
Sk±d: Zamość
Wys³any: 2008-08-28, 20:40   

Borszczu napisa³/a:
wredna_squaw napisa³/a:
SiVo napisał/a:
ale mój plan zakłada, że podczas takiego swobodnego atakowaniaosób w tipi atakowana osoba nic by nie traciła... a atakujący w zamian, by mógł sobie nabić troche więcej expa i dostałby troche kasy od systemu, a nie od pokonanego...

Oj, kiepsko to widzę. No bo osoba w tipi czuje się bezpieczna i np. zdejmuje broń. Więc co - będzie to atakowania a'la turniej/wojny? Po to są ataki na zwierzęta, żeby na nich się wyżywać - można zdobyć trochę kasy i doświadczenia...


A mnie się to podoba. W sumie rozrusza grę, tylko trzeba skłonić ludzi do wychodzenia z tipi (czyt. ograniczyć możliwości w nim). Proponuje zablokować możliwość wypłaty inwestycji z tipi co zmusi nas do regularnego wychodzenia (tyczy się to tez urlopowiczów, bo obecna stagnacja nie służy grze), dodatkowo osoby na urlopach nie mogą atakować.

I moim zdaniem przebywając w tipi, gdy ktoś nas pacnie to poziom hp nie powinien spadać (powinien automatycznie być maksymalny bez żadnych kosztów), natomiast gdy my kogoś atakujemy poziom życia powinien zachowywać się jak dzieje się to obecnie (powinien wynosić tyle ile mamy po starciu z przeciwnikiem) i trzeba by się leczyć u szamana.




Borszczu dobrze kombinuje - tylko nie czuje tego "ograniczyć możliwości w nim". Nic na siłę. Proponuję ich tak skłonić żeby sami chcieli wychodzić :(
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2008-08-28, 22:41   

Ukryty_Samuraj napisa³/a:
Borszczu dobrze kombinuje - tylko nie czuje tego "ograniczyć możliwości w nim". Nic na siłę. Proponuję ich tak skłonić żeby sami chcieli wychodzić :(


Tylko jak to zrobić? Co 2 gracz jest na urlopie...;/ To juz nie to samo co kiedyś...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34
Do³±czy³: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk±d: Szczecin
Wys³any: 2008-08-29, 09:58   

jak chcesz zarobić to jesteś na urlopie, proste.

Wlaściwie śmiem stwierdzić, że to przez zawrotne ceny itemów z 26 lvl. Słabsi gracze(jak ja) chcą zarobić na urlopie spokojnie na coś takiego, więc blokowanie na ten czas inwestycji chyba nie byłoby konieczne... Każdemu urlop się przecież konczy.

Moim zdaniem dobrym sposobem na wywabienie graczy z tipi byłaby jakas zupełnie nowa, ATRAKCYJNA opcja zarobku, ale niemożliwa dla osób przesiadających na swych indiańskich melinach.
 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-08-29, 11:49   

malydupek napisa³/a:
Wlaściwie śmiem stwierdzić, że to przez zawrotne ceny itemów z 26 lvl. Słabsi gracze(jak ja) chcą zarobić na urlopie spokojnie na coś takiego, więc blokowanie na ten czas inwestycji chyba nie byłoby konieczne... Każdemu urlop się przecież konczy.

To jest strasznie wygodne myślenie. W rezultacie gdbyś wychodził z tipi i atakował innych miałbyś dużo więcej złota ze zdobytych broni, niż teraz z inwestycji. Może jedynie warto wydłużyć dwukrotnie maksymalny czas schowania do tipi bez urlopu. Przecież często zdarza się ze ktoś wyjeżdża na weekend a nie chce być poza gra przez tydzień ;-)

A ceny itemów top siła rzeczy spadną, bo gdy niemożliwością stanie się zebranie 300k złota, to siła rzeczy monopol upadnie i przestaniecie przepłacać. To będzie tylko kwestia czasu. Jak ja grałem "na poważnie" nikt nie myślał o czymś takim jak kupowanie itemów. Robili to tylko Wenedowie (coś jak dzisiejsi Ajmarowie), a my ich tylko tłukliśmy i zabieraliśmy bronie. Z zysku spokojnie można było sobie kupić jeszcze pancerz. Mimo ze byliśmy punktowo sporo słabsi to dawaliśmy rade, więc jak się chce to można.
Do tego można pomyśleć o handlu wymiennym, ktoś mi daje 1 item, ja mu 2 słabsze których zsumowana cena będzie równa temu który kupiłem.

A co do wypłacania złota z urlopu to od samego początku uważałem to za głupotę i sami widzicie do czego to doprowadziło. Nuda i stagnacja. To nie przyciągnie nowych graczy...

A więc plusy ograniczenia tipi (głównie dostępu do inwestycji):
- rozruszanie serwera,
- wyeliminowanie wielu multikont
- rozwiÄ…zanie problemu z atakami

Gdyby do tego dodać ograniczenie sponsoringu (pakowania złota na 1 konto w plemieniu):
- zanik monopolu itemów top,
- wyrównanie szans w rankingu,
- Rozruszanie handlu.


I proszę nie piszcie ze ograniczenie inwestycji z tipi będzie złe bo tak. Dajcie tu konkrety.
Ten o jakobym zebraniu większej ilości sumy złota już obaliłem, wiec czekam na następne ;-)
 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32
Do³±czy³: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk±d: Pabianice
Wys³any: 2008-08-29, 11:55   

można zrobić tak żeby exp nie wpadał na urlopie ;)
_________________
==========::==========
 
 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group