INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Czystość w rankingu, powrót Avasta, przyszłość itemów.

Chcesz by ekwipunek posiadał co najmniej 6 miejsc? tzn. Broń dystansowa, broń do walki w zwarciu, ochrona zwierzchnia, ochrona nóg, artefakt i koń.
TAK
32%
 32%  [ 8 ]
TAK, ale bez podziału ochrony i bez artefaktu
28%
 28%  [ 7 ]
TAK, ale bez podziału ochrony
4%
 4%  [ 1 ]
TAK, ale bez artefaktu
4%
 4%  [ 1 ]
NIE, to głupi pomysł
20%
 20%  [ 5 ]
NIE, SiVo nigdy siÄ™ na to nie zgodzi
12%
 12%  [ 3 ]
G³osowañ: 25
Wszystkich G³osów: 25

Autor Wiadomo¶æ
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk±d: --
Wys³any: 2008-07-29, 10:10   

A co do tego czy Indianie używali broni palnej to owszem, nie było to zjawisko powszechne, bo do końca wojen (tzn. do masakry nad Wounded Knee) większość wojsk indiańskich miała w zanadrzu łuki. Dlatego też u mnie ostatni łuk jest na 55lvlu, czyli bardzo się ta broń z broniami palnymi zazębia. Bo niekoniecznie stara, ciężka, wolno ładująca się broń musi być lepsza od dobrego łuku.
Niektóre plemiona były dozbrajane przez Francuzów czy Anglików i walczyły także bronią palną.
Z podziałem czy bez podziału na jedno wyjdzie, bo po prostu przemieszałem bronie dystansowe z broniami do walki w zwarciu.
Muszkiety to broń pamiętająca czasy Jagiellonów. ;) Baaaardzo stara nawet jak na dziki zachód.

[ Dodano: 2008-07-29, 10:18 ]
Europejski napór na tubylcza Amerykę Północną wyzwolił nowe siły, które wstrząsnęły Równinami. Konie i broń palna zrewolucjonizowały wojny toczone przez czerwonoskórych. Międzyplemienne współzawodnictwo o dostęp do europejskich towarów nabywanych w handlu powiększyło je i spotęgowało. Starcia między plemionami traktowano już jako cos stałego, a nie przypadkowego, zaś sama wojna i wyprawy po konie stały się nieodłączną częścią nowego ustroju gospodarczego jaki wytworzył się na Równinach. Zrytualizowane pojedynki toczone pieszo między szeregami wojowników odzianych w prymitywne pancerze i broń z epoki kamiennej zaczęły odchodzić w przeszłość; zwycięstwa stały się teraz udziałem znakomicie uzbrojonych i niezwykle ruchliwych jeźdźców, którzy uderzali szybko z niszczycielskim skutkiem wykorzystując nowe nabyte możliwości. Plemiona rzadko decydowały się na scentralizowaną strategię podboju, lecz przeprowadzały działania wojenne przeciw sąsiadom i w wirze zmian, w których konie i karabiny stanowiły klucz do przetrwania, uczyniły wojnę sprawa kluczową dla swych kultur.

http://indianie.kolba.eu/jedyne_wyjscie.shtml

[ Dodano: 2008-07-29, 13:57 ]
lukas9189 napisa³/a:
sory ale nie uśmiechają mi sie jakieś artefakty itp zostawiłbym jak jest tylko pozmieniałbym wszystkie nazwy bo np:


Cytat:
rewolwer 21 15000 kup
winchester 22 19000 kup
Strzelba 23 24000 kup
Dubeltówka 24 30000 kup
Sztucer 26 39000 kup

"cowboye.net"
Cytat:
Strzelba samopowtarzalna 28 46000 kup
Karabin myśliwski 30 50000 kup

"komandosi.net"
Cytat:
Muszkiet Springfield 32

a tu sie robią casy kolumba bo jak se przypominam to wojska expedycyjne miały muszkiety a nie indianie :-/


proponuje bronie wprowadzać co 2-4 lvl
jak by pomyśleć to jedyne co indi uzywali to: pika, łuk, dmuchawka, proca, tomahawk, pałka, kij, strzelba, nie uzywali żadnych toporów czy maczug jak flinstonowie

a i konie nie majÄ… Å‚adu:
Cytat:
Stara Szkapa 2 1000 kup
Źrebak 4 2100 kup
Koń pociągowy 6 4000 kup
Ogier 8 5000 kup
RÄ…czy Wierzchowiec 10 7500 kup
Wiatr Prerii 12 10000 kup
Rumak 16 18000 kup
Koń kawaleryjski 18 22000 kup
Mustang 20 30000 kup
Koń arabskiej krwi 23 40000 kup
Czarny ogier 25 46000 kup
Biały Mustang 27

szkapa, źrebak czy ogier to określenia dorosłości konia jeśli się nie mylę a koń pociągowy to potoczna nazwa :-/ jak wiatr prerii, mustang czy arab nazwa rasy a dodawanie kolorów nie ma sensu (i arab to król koni i powinien pojawić się na samej górze...)

trzeba pomyśleć i ustalić sensowną liste ale to naprawde duużoo pracy, moze sie tym zajme ale nie obiecuje
pozdro


Otóż tak:
1. Nie "jakieś" artefakty, tylko typowo indiańskie artefakty, które Indianie nosili w woreczkach i nazywali lekami.
2. Nie ma sensu zmieniać częstotliwości występowania broni, bo powstanie olbrzymi zamęt... Tzn. jeśli ktoś ma broń z 23 lvlu, na którym nie została ona przewidziana to co wtedy?
3. Indianie północnoamerykańscy nie używali pik, dmuchawek, kijów, natomiast używali drewnianych i kamiennych maczug.
4. W Ameryce Północnej nie było wtedy Arabów.

[ Dodano: 2008-08-10, 12:16 ]
I co dalej??? :P
_________________
...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-08-21, 20:31   

wydaje mi się, że podział na typy broni jest trochę zbędny...
a co do broni to właśnie wprowadziłem (narazie testowo) opcję, że bronie będą dodawać drobne bonusy do statystyk :) jakby kto chciał spróbować to narazie jedyną drogą zdobycia takiej broni i/lub ochrony jest walka z testowym duchem (oczywiście nie zawsze się zdobędzie broń i nie zawsze ona będzie z bonusem :>) no i narazie dla celów testowych bonus jest uwzględniany tylko podczas polowań
 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-08-21, 20:45   

głupie jest to że jak ten duch zabije to trzeba dawać piórka... ja akurat teraz sobie spróbowalem to zobaczcie...
runda 1
Duch przodków stracił 16 ran, zostało mu jeszcze 129
zabrał ci 26 żyć, zostało ci jeszcze 58

runda 2
Duch przodków stracił 21 ran, zostało mu jeszcze 108
zabrał ci 14 żyć, zostało ci jeszcze 44

runda 3
nie trafiłeś
zabrał ci 26 żyć, zostało ci jeszcze 18

runda 4
nie trafiłeś
zabrał ci 18 żyć, zostało ci jeszcze 0

zostałeś pokonany!! Duch przodków zabrał Ci 35 złotych

jak ja mialem 84hp to i może on powinien tyle miec? bo to niby wyrownana walka jak on wali mnie od połowy życia, zabija mnie i musze dac piórko? pff

[ Dodano: 2008-08-21, 20:54 ]
gdy dałem piórko to spróbowałem walnac ducha [testowego] muszkietem no i jest lepsza ale broni nie zdobylem ;/ nikt nie jest w stanie jej chyba zdobyc ;/

S: *** O: *** Z: *** A: 62/69 T: 76 O: 44.8/43.4
runda 1
Duch przodków stracił 33 ran, zostało mu jeszcze 112
zabrał ci 24 żyć, zostało ci jeszcze 131

runda 2
Duch przodków stracił 42 ran, zostało mu jeszcze 70
zabrał ci 31 żyć, zostało ci jeszcze 100

runda 3
Duch przodków stracił 34 ran, zostało mu jeszcze 36
zabrał ci 43 żyć, zostało ci jeszcze 57

runda 4
Duch przodków stracił 45 ran, zostało mu jeszcze 0
zabrał ci 26 żyć, zostało ci jeszcze 31

Duch przodków został pokonany przez ciebie!! Zabrałeś mu 227 złotych monet! Zdobyłeś również 44 pkt doświadczenia .
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
napoleon12 
Nocny Å‚owca


Nick w grze: napoleon
Do³±czy³: 31 Gru 2007
Posty: 91
Sk±d: brak
Wys³any: 2008-08-21, 21:06   

a jak poznac ze bron ma bonus???
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-08-21, 22:54   

...Morderca napisa³/a:
głupie jest to że jak ten duch zabije to trzeba dawać piórka

już nie powinien zabijać... (mam nadzieje, że czegoś przy okazji innego nie zmieniłem ;P)
...Morderca napisa³/a:
gdy dałem piórko to spróbowałem walnac ducha [testowego] muszkietem no i jest lepsza ale broni nie zdobylem ;/ nikt nie jest w stanie jej chyba zdobyc ;/

jak narazie "bonusowe" bronie można zdobyć tylko na duchu testowym.
gdy pokona się ducha oprócz expa i złota jest szansa na zdobycie broni... jak już się zdobędzie broń jest ok 50% szans, że będzie "ulepszona"... i jeszcze jest odpowiednia szansa jak dużo pkt będzie dodawać (narazie max to 3)... tak więc nie powinno być zalewu sprzętu na bazarze ;)
napoleon12 napisa³/a:
a jak poznac ze bron ma bonus???

jak narazie to standardowa nazwa broni zyskuje na stałe dodatkowy przymiotnik określająca jaki daje bonus i np. na bazarze jak się kliknie kup to będzie w nawiasie obok nazwy widniało np. +5S, co będzie oznaczać, że dodaje 5pkt do siły
możliwe, że będą też itemy, które dając np. +X do siły będą też dawać -Y do obrony etc :)
 
     
luchu 

Nick w grze: lechu
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 18 Kwi 2008
Posty: 46
Sk±d: z Polski
Wys³any: 2008-08-21, 23:08   

...Morderca napisa³/a:


S: *** O: *** Z: *** A: 62/69 T: 76 O: 44.8/43.4


SiVo, czy możesz jeszcze wytłumaczyć co oznacza wytłuszczony tekst?

Słyszałem są już pierwsze itemy z bonusami na bazarze.
 
     
GOJK 
its' my life


Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34
Do³±czy³: 25 Lip 2007
Posty: 110
Sk±d: POLSKA
Wys³any: 2008-08-21, 23:15   

moim zdaniem to jest niepotrzebna opcja wprowadzi więcej zamętu dobrze jest tak jak jest;]
_________________
LEgiA WArSzAwa The Best
 
     
luchu 

Nick w grze: lechu
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 18 Kwi 2008
Posty: 46
Sk±d: z Polski
Wys³any: 2008-08-21, 23:22   

SiVo - na razie nie da się tego sprzedać u kramarza (info otrzymane od gracza traper) - czy w przyszłości się da? - bo jak ludzie się na tego ducha rzucą to będzie kupę śmiecia na bazarze.
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-08-21, 23:25   

luchu napisa³/a:
S: *** O: *** Z: *** A: 62/69 T: 76 O: 44.8/43.4
SiVo, czy możesz jeszcze wytłumaczyć co oznacza wytłuszczony tekst?

A to powiedzmy, że taka zmienna pomocnicza, która określa twoją zręczność wraz z bonusem od konia. w tym przypadku 62 to zręczność ducha a 69 twoja :)
T to zmienna określająca max losowaną wartość na trafienie
O to maxymalne obrażenia jakie możesz zadać w tej walce (duga wartość, w tym przypadku miejsza to max obrażenia które może zadać duch :>)
luchu napisa³/a:
Słyszałem są już pierwsze itemy z bonusami na bazarze.
narazie widze jeden :)
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk±d: CheÅ‚m
Wys³any: 2008-08-21, 23:29   

Dorzuć takie itemiki do kramarza na 27 lvl, np. broń miała by 34 dmg i do tego dodawała by 3 do zręczności, ale kosztowała by np. 89k, co Ty na to?
 
     
burek
[Usuniêty]

Wys³any: 2008-08-21, 23:47   

a ja na to ze chcesz to zrobić pod siebie:) bo gdy uente będzie miał 27 lvl to ty na pewno problemu z kupnem itemow mieć nie będziesz wiec co za różnica czy wydasz więcej czy mniej kasy skoro będziesz miał te 3 do zręczności co ci się przyda bo w statach masz mało:)
 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32
Do³±czy³: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk±d: Pabianice
Wys³any: 2008-08-22, 04:23   

Molph napisa³/a:
Dorzuć takie itemiki do kramarza na 27 lvl, np. broń miała by 34 dmg i do tego dodawała by 3 do zręczności, ale kosztowała by np. 89k, co Ty na to?


nie beznadziejne, te itemy co teraz sa od ducha tez sa beznaadziejne i nie wiem po co chyba dla picu zeby cos nowego tylko było
_________________
==========::==========
 
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk±d: CheÅ‚m
Wys³any: 2008-08-22, 08:11   

burek napisa³/a:
a ja na to ze chcesz to zrobić pod siebie:) bo gdy uente będzie miał 27 lvl to ty na pewno problemu z kupnem itemow mieć nie będziesz wiec co za różnica czy wydasz więcej czy mniej kasy skoro będziesz miał te 3 do zręczności co ci się przyda bo w statach masz mało:)


Nie moja wina, że jesteś w takiej a nie innej ekipie która na pewno nie dostanie dostępu do itemów z 27!
A trud człowieka który włożył w wbicie 27 lvl musi być jakoś wynagrodzony...
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk±d: --
Wys³any: 2008-08-22, 09:27   

Moim zdaniem bonus powinien być oddzielony od broni. Powinno być dodatkowe miejsce dla bonusa i powinien mieć on swoją nazwę (każdy inną rzecz jasna). Z ducha najlepiej gdyby właśnie tylko bonusy leciały. Jak powiedział GOJK będzie zamęt. ;) Ja ten pomysł dałem i chciałbym, żeby choć 10% z niego przetrwało w oryginalnej formie. Jeśli nie ma mowy o dzieleniu broni, ochron, to przynajmniej niech bonus będzie niezależny. ;P

[ Dodano: 2008-08-22, 09:47 ]
Z tego co widzę, to nikt się na tę tarczę Mordercy nie rzucił. Dochodzę do wniosku, że słabych itemów z bonusem i nikt nie użyje, a mocne będą osiągać na rynku zawrotne ceny więc... i tak nikt ich nie użyje nie licząc oczywiście elity, czyli kolejne usprawnienie dla pierwszej 10. :/ A chciałem dobrze.
_________________
...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-08-22, 12:45   

Old_Shatterhand napisa³/a:
Z tego co widzę, to nikt się na tę tarczę Mordercy nie rzucił. Dochodzę do wniosku, że słabych itemów z bonusem i nikt nie użyje, a mocne będą osiągać na rynku zawrotne ceny więc... i tak nikt ich nie użyje nie licząc oczywiście elity, czyli kolejne usprawnienie dla pierwszej 10. :/ A chciałem dobrze.

wydaje mi się w takim razie, że dobrym posunięciem będzie... wprowadzenie limitu noszonej broni... wtedy będzie popyt na różne bronie, bo i gracze są na różnych poziomach, a i bonus z np. broni będzie wpływał na popyt, bo np. ktoś mając do wyboru noszenie zwykłej tarczy jako chwilowo najlepszej dla jego lvlu może się zdecydować na "taką samą" tarczę, ale która daje dodatkowy bonus np. do siły :)
 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group