Problem spadania cen itemów... |
Autor |
Wiadomo¶æ |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-29, 12:18
|
|
|
zasadniczo po krótkim zastanowieniu Borszczu ma dużo racji...
ale jest jedno ale, może i głupie ale jest.
Mam se taki 12 lvl i własnie skonczyłem urlop. (oczywiscie wbrew moim wyliczeniom nie udało mi się kupić itemów z 26 ale z 25 ale i tak jestem zadowolony). Niestety kiedy tylko wychodziłem z tipi, udawało mi się walnąć jedną/dwie osoby po czym chowałem się. Trochę z tego było. Ale takie ale jest że wtedy inni też atakują i to nieraz masowo z czego wychodze na "zero" albo i jeszcze gorzej ;) (szaman, łupy przeciwników)
Różnica w statach jest taka, że prawie niemożliwe jest zarobienie dużej ilości złota, więc dla mnie rachunek jest prosty: URLOP.
[ Dodano: 2008-08-29, 12:19 ]
lukas9189 napisa³/a: | można zrobić tak żeby exp nie wpadaÅ‚ na urlopie ;) |
o: TO JEST DOBRE |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-08-29, 12:28
|
|
|
malydupek napisa³/a: | Różnica w statach jest taka, że prawie niemożliwe jest zarobienie dużej iloÅ›ci zÅ‚ota, wiÄ™c dla mnie rachunek jest prosty: URLOP. |
A kto każe atakować Ci topke? W tej chwili tylko oni są poza tipi, ale jak wprowadzi się to o czym pisałem zdecydowana większość serwera opuści tipi i dostaniesz więcej kont do atakowania. Odsłonią się słabsze lvl które będziesz mógł z powodzeniem atakować. |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-29, 12:38
|
|
|
w sumie masz racjÄ™ ;)
w tym momencie z trudem znajduję kogoś w moim zasięgu kogo moge z powodzeniem zaatakowac który nie jest w tipi bądź nie jest z mojego plemienia... ;/
ale tak czy siak ten 17 czy 18 lvl który mnie sięga jedzie mnie dość dobrze więc jak mówiłem i tak póki co wychodzę na zero i pozostaje mi duch.
[ Dodano: 2008-08-29, 12:39 ]
a bez urlopu nie stac by mnie było nawet na to co mam ;/ |
|
|
|
 |
mietek3
Nick w grze: goog
Wiek: 29 Do³±czy³: 25 Maj 2008 Posty: 106 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-08-29, 16:53
|
|
|
lukas9189 napisa³/a: | można zrobić tak żeby exp nie wpadaÅ‚ na urlopie ;) | na urlop ludzie nieidÄ… poto żeby bić expa, ale może być |
|
|
|
 |
marcino1
Nick w grze: marcino1
PlemiÄ™: Ajmarowie
Do³±czy³: 15 Lip 2008 Posty: 67 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-08-29, 19:02
|
|
|
Sądze że rozwiązanie problemu spadania cen itemów jest bardzo proste. Silniejsi gracze często atakuja testowego ducha przodków (będąc w tipi) co przynosi im zarobek duch daje przeciętny item który chcą sprzedac szybko zeby nie zalegał w eq wiec wystawiają najtaniej na bazarze chcąc sie ich pozbyc i następni wystawiają jeszcze taniej wiec itemy staja sie coraz tańsze. Uważam że gdy wykluczy sie mozliwosc atakowania ducha bedąc w tipi będzie mniejszy napływ słabych itemów więc ich cena wzrosnie. |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-29, 22:57
|
|
|
a nie prostsze byłoby to cholerne ograniczenie ceny wystawienia itemu na bazarze? oO |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-30, 09:31
|
|
|
Nie. Bo tym bardziej nikt nie kupi tych słabszych broni jeśli będą jeszcze droższe... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-30, 09:54
|
|
|
własnie nie wiesz o co mi chodzi.
Wyobraz sobie ze masz 5 lvl przykładowo. Masz dość ograniczone dochody w tym momencie... no i taki gracz nie kupowałby najlepszych itemów bo nie byłoby go an to stać... kupiłby jakiś średni item który byłby w jego granicach pieniężnych. Rozumiesz na czym ma to polegać?? |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-08-30, 12:13
|
|
|
Wprowadzenie ograniczenia co do noszenia broni rozwiązało by wszystko...
Ograniczenie np. 8/9 lvlowe. |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-30, 14:01
|
|
|
rozwiązałoby tyle że jeszcze powiększyłoby dystans między silniejszymi a slabszymi graczami.
A i tak cięzko idzie. |
|
|
|
 |
GOJK
its' my life

Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34 Do³±czy³: 25 Lip 2007 Posty: 110 Sk±d: POLSKA
|
Wys³any: 2008-08-30, 16:15
|
|
|
nierozumiem czemu nie mozna zrobić tak że można by bylo sprzedawać wszystkie bronie za powiedzmy pół ceny u kramarza wtedy itemów na bazarze było by znacznie mniej a ich ceny nie spadałyby poniżej 50% wartości kramarza |
_________________ LEgiA WArSzAwa The Best
 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-08-30, 19:57
|
|
|
GOJK, i to jest propozycja wg mnie najlepsza, bo obecnie kramarz daje mało złota za itemy ;/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32 Do³±czy³: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk±d: Pabianice
|
Wys³any: 2008-09-01, 16:13
|
|
|
Cytat: | nierozumiem czemu nie mozna zrobić tak że można by bylo sprzedawać wszystkie bronie za powiedzmy pół ceny u kramarza wtedy itemów na bazarze było by znacznie mniej a ich ceny nie spadałyby poniżej 50% wartości kramarza |
ja to popieram i też nie rozumiem dlaczego tylko do stalowej włóczni można sprzedawać powinny być wszystkie na sprzedarz |
_________________ ==========: :==========
 |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-09-01, 20:10
|
|
|
Najlepiej wszystkie te, które można u kramarza kupić... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
|