Nowa opcja - wpłata na lidera! |
Czy twoim zdaniem opcja: wpłata na lidera była by dobrym pomysłem?? |
tak |
|
68% |
[ 26 ] |
nie |
|
31% |
[ 12 ] |
|
G³osowañ: 38 |
Wszystkich G³osów: 38 |
|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-10-18, 21:49
|
|
|
Hmm zamiast pushu zastanawiamy się własnie z sivem nad blokadą eq... I raczej to wejdzie w zycie... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-10-18, 21:54
|
|
|
:/ Niezbyt mądrze... Ludzie płacili miliony złota po to, żeby móc nosić lepsze equ, a tu ktoś to przekreśli jedną decyzją. Po drugie to tylko pożywka dla wysokich lvli, bo będą mogli się niemiłosiernie wyżywać na słabszych lvlach. Nie dość, że Ajmarowie już mają equ z 27 lvlu i mają widoczną przewagę na arenie, to jak słabszym lvlom zabierzecie możliwość noszenia dobrej ochrony- ja podziękuję. ;) |
_________________ ... |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-10-18, 21:59
|
|
|
Wasze pomysły są najlepsze a innych najgorsze...
Mój pomysł rozwiązałby problem pushu. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-10-18, 22:16
|
|
|
Powiedz wreszcie coÅ› konkretnego. ;]
To, że by rozwiązał to nie znaczy, że rozwiązał by dobrze... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-10-19, 00:28
|
|
|
Jeśli ma być blokada ekwipunku niech będzie razem z radykalną blokadą możliwości atakowania słabszych. Albo w ogóle bez, albo z "punktami karnymi" w stylu osoba z 20 levelu atakująca osobę z 15 ma policzone zaledwie 75% swoich punktów (łącznie z ekwipunkiem, choć - biorąc pod uwagę brak liniowości - tu może należałoby nałożyć jakieś inne ograniczenia). Ograniczeń takich nie ma w przypadku zaatakowania osoby z wyższego poziomu przez osobę z poziomu niższego.
Nie róbmy z tego meneli (dla nie wtajemniczonych - pierwsza 40 składa się z ludzi od 17. do 26. (sic!) poziomu; drugie miejsce jest o 3 poziomy niżej a pierwsze - jeszcze o jeden poziom niżej; w pierwszej dziesiątce mieszczą się już ludzie z 20. poziomem...).
Dużo silniejszy ekwipunek plus lepsze statystyki plus możliwość atakowania osób z dużo niższym poziomem (którzy nie mogą jeszcze zaryzykować i oddać) sądzę, że spowoduje wycofanie się wielu graczy. A przecież dla gry byłoby lepiej, gdyby wycofały się nawet wszystkie osoby z poziomów od 23 w górę (sztuk 15 + 3 zbanowane) niż tylko z 22. poziomu (19 osób).
A najgorsze jest to, że de facto nie zmniejszy to w sposób radykalny popytu na ekwipunek z samego szcztytu. Fakt - wzrosną ceny słabszych fantów. Ale nadal najlepsze będą towarem pożądanym, choć przez mniejszą grupę. I grupa ta będzie miała nadal interes wspierać lidera. A resztę się zmobilizuje obietnicami dostarczenia broni z odrobinę niższych poziomów. Ergo - problem pushowania herszta bandy nie zostanie wyeliminowany... |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-10-19, 00:52
|
|
|
wredna_squaw napisa³/a: | JeÅ›li ma być blokada ekwipunku niech bÄ™dzie razem z radykalnÄ… blokadÄ… możliwoÅ›ci atakowania sÅ‚abszych. Albo w ogóle bez, albo z "punktami karnymi" w stylu osoba z 20 levelu atakujÄ…ca osobÄ™ z 15 ma policzone zaledwie 75% swoich punktów (Å‚Ä…cznie z ekwipunkiem, choć - biorÄ…c pod uwagÄ™ brak liniowoÅ›ci - tu może należaÅ‚oby naÅ‚ożyć jakieÅ› inne ograniczenia). OgraniczeÅ„ takich nie ma w przypadku zaatakowania osoby z wyższego poziomu przez osobÄ™ z poziomu niższego. |
Ja proponuje całkiem zlikwidować ataki i dać +5k expa za każde logowanie się na konto.
wredna_squaw napisa³/a: | Dużo silniejszy ekwipunek plus lepsze statystyki plus możliwość atakowania osób z dużo niższym poziomem (którzy nie mogÄ… jeszcze zaryzykować i oddać) sÄ…dzÄ™, że spowoduje wycofanie siÄ™ wielu graczy. A przecież dla gry byÅ‚oby lepiej, gdyby wycofaÅ‚y siÄ™ nawet wszystkie osoby z poziomów od 23 w górÄ™ (sztuk 15 + 3 zbanowane) niż tylko z 22. poziomu (19 osób). |
Fakt, po co się męczyć i wkładać coś w ta grę. Najlepiej dajmy każdemu 40 lvl i maksymalny sprzęt. Wtedy każdy będzie miał równe szanse. Tak samo Ci którzy nie grali i ci którzy siedzieli całymi miesiącami nad swoja postacią.
wredna_squaw napisa³/a: | A najgorsze jest to, że de facto nie zmniejszy to w sposób radykalny popytu na ekwipunek z samego szcztytu. Fakt - wzrosnÄ… ceny sÅ‚abszych fantów. Ale nadal najlepsze bÄ™dÄ… towarem pożądanym, choć przez mniejszÄ… grupÄ™. I grupa ta bÄ™dzie miaÅ‚a nadal interes wspierać lidera. A resztÄ™ siÄ™ zmobilizuje obietnicami dostarczenia broni z odrobinÄ™ niższych poziomów. Ergo - problem pushowania herszta bandy nie zostanie wyeliminowany... |
Mam wrażenie ze nie czytasz tego co tu napisaliśmy. Wróć do redagowania posta jak nadrobisz zaległości. |
|
|
|
 |
bambus
Nick w grze: bambus
Do³±czy³: 14 Pa¼ 2008 Posty: 5 Sk±d: z meneli
|
Wys³any: 2008-10-19, 02:39
|
|
|
Borszczu ty sobie za swoje wypowiedzi powinieneś dać warna za spam. Tak żałosnych wypocin nie na temat dawno nie czytałem i ciągle tylko szmalec. Widać że z Kielc jesteś.
WS mówi bardzo sensownie. Wprowadzenie ograniczenia noszenia eq dla niższych lvl będzie równoznaczne z pogorszeniem sytuacji niższych lvl. Nie podoba mi sie pomysł z wprowadzaniem jakiś zmian odnośnie atakowania silniejszych przez słabszych i odwrotnie w sile ataku ale dodatkowe pogarszanie sytuacji słabszych nie jest rozwiązaniem. W menelach sam miałem dostęp do najlepszego ekwipunku i byłem przeciwko tym zmianom mimo ze miałem wysoki lvl. Tutaj mając niski lvl też uważam że wprowadzenie ograniczenia jest złe. Ja przynajmniej jestem stały w swoich poglądach niezależnie od lvl.
[ Dodano: 2008-10-19, 02:42 ]
Molph napisa³/a: | Wasze pomysÅ‚y sÄ… najlepsze a innych najgorsze...
Mój pomysł rozwiązałby problem pushu. |
Mój pomysł rozwiązuje problem pushu i multikont jest zatem najlepszy:)
Zlikwidować przekazywanie kasy, zlikwidować bazar, zlikwidować arene walk.
Wszyscy będziemy płukać złoto, chodzić na polowania i kupować piórka do expienia. Przednia zabawa molph. |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-10-19, 10:46
|
|
|
Jeśli Ty Borszczu negujesz wszystkie pomysły Wrednej to narażasz się na powszechny śmiech. Kto jak kto, ale Wredna jeśli coś napisze to jest to przemyślane i na pewno lepsze niż Twoje durne posty. |
_________________ ... |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32 Do³±czy³: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk±d: Pabianice
|
Wys³any: 2008-10-19, 10:53
|
|
|
no właśnie zamiast krytykować jedyny dobry pomysł tyczący się tematu mógłbyś Borszczu sam coś wymyślić |
_________________ ==========: :==========
 |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-10-19, 11:02
|
|
|
Borszczu dobrze gada, ukłon w jego stronę.
Włożyłeś dużo w grę - masz dużą przewagę.
Włożyłeś mało w grę - łapiesz baty.
Tak byÅ› powinno.
A nie, że ten kto gra krótko powinien dostać bonus i mieć łatwiej z silniejszymi którzy włożyli kupę kasy i czasu aby być dobrym. |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk±d: JastrzÄ™bie Zdrój
|
Wys³any: 2008-10-19, 11:27
|
|
|
Ktoś Ci kazał wkładać w to kase ? To jest darmowa gra. |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-10-19, 11:46
|
|
|
Taaaa. Włożyło się dużo, ale krętactw... ;] |
_________________ ... |
|
|
|
 |
moonchild
Nick w grze: moonchild
Do³±czy³a: 17 Lip 2008 Posty: 64 Sk±d: ...
|
Wys³any: 2008-10-19, 12:18
|
|
|
Holigula_Mixrus napisa³/a: | Hmm zamiast pushu zastanawiamy siÄ™ wÅ‚asnie z sivem nad blokadÄ… eq... I raczej to wejdzie w zycie... |
W koncu jakiś sensowny pomysł, ale tylko wtedy gdy będzie realizowany w trochę szerszym zakresie niż pomysł molpha, żeby nosić ekwip tylko ze swojego levelu.
Myślę, że levelowe ograniczenia noszenia broni powinny być identyczne jak levelowe ograniczania ataków w dół. Po to by osoba z niższym levelem, którą może zaatakować wyższy level mogła nosić taki sam ekwipunek jak atakujący. Wtedy będzie sprawiedliwie i nie powinno być protestów.
Molph napisa³/a: | Wasze pomysÅ‚y sÄ… najlepsze a innych najgorsze...
Mój pomysł rozwiązałby problem pushu. |
może problem pushu by rozwiązał, ale spowodowałby wiele innych |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-10-19, 18:38
|
|
|
moonchild napisa³/a: | MyÅ›lÄ™, że levelowe ograniczenia noszenia broni powinny być identyczne jak levelowe ograniczania ataków w dół. Po to by osoba z niższym levelem, którÄ… może zaatakować wyższy level mogÅ‚a nosić taki sam ekwipunek jak atakujÄ…cy. Wtedy bÄ™dzie sprawiedliwie i nie powinno być protestów. |
Sorry, ale to akurat nie ma sensu. Opisaną sytuację można rozwiązać tylko w trzy sposoby - dwa skrajne - albo pozostawić jak jest, albo zezwolić na atak tylko własny poziom. No i ogólniej - zrobić grupy poziomów - np. 7-10 może nosić ekwipunek z 10. i może atakować jedynie 7-10.
Czyli dzielimy poziomy w grupy i można atakować tylko kogoś z własnej grupy i wszyscy w grupie mają identyczne uprawnienia.
Dlaczego? Bo jeśli 20. poziom może zostać zaatakowany przez poziom 25., który może nosić ekwipunek z 25. poziomu to również 20. poziom powinien mieć uprawnienia do takiego ekwipunku. Jeśli 20. może zaatakować kogoś z 15. poziomu to - skoro ma prawo nosić ekwipunek z 25. poziomu takie same prawo przysługuje również 15. poziomowi. I tak dalej... |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-10-19, 19:38
|
|
|
wredna_squaw napisa³/a: | jeÅ›li 20. poziom może zostać zaatakowany przez poziom 25., który może nosić ekwipunek z 25. poziomu to również 20. poziom powinien mieć uprawnienia do takiego ekwipunku. JeÅ›li 20. może zaatakować kogoÅ› z 15. poziomu to - skoro ma prawo nosić ekwipunek z 25. poziomu takie same prawo przysÅ‚uguje również 15. poziomowi. I tak dalej... | Przecież nikt mu nie zabrania kupna - może zgÅ‚osić siÄ™ do kogoÅ› z 25 lvlu i zakupić eq. JeÅ›li go nie stać to niech bije lvl, bo przecież dana osoba bije lvl po to, aby mieć miÄ™dzy innymi dostÄ™p do lepszych itemów. Nie po to, aby ona miaÅ‚a dostÄ™p do lepszych itemów i gracz majÄ…cy mniejszy poziom. Drugi gracz nie może mieć możliwoÅ›ci zakupu u krama takiego samego eq jak ten pierwszy gracz z wyższym poziomem. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|