Wojny plemienne |
Autor |
Wiadomo¶æ |
miszczu [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-03-19, 08:03
|
|
|
SiVo popraw to, żeby dało się wypowiedzieć wojnę więcej niż jednemu plemieniu. |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-03-19, 08:09
|
|
|
miszczu to jest dobrze!!! wojnę można prowadzić tylko z jednym plemieniem!!!! I tak ma pozostać!!!!! |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
miszczu [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-03-19, 17:48
|
|
|
jak ci nie pasuje że atakuje cie więcej niż jedno plemie to możesz prowadzić wojnę tylko z jednym nie musisz wszystkich przyjmować |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-03-19, 18:31
|
|
|
mhmm... ja chyba jednak preferuje wojne z tylko jednym plemieniem na raz... bo potem jak sie np. okaże, że wszystkie przegrasz to bedzie zamieszanie kto np. ma dostać twoją broń :> (bo nie bedziesz mieć drugiej) |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-03-19, 19:17
|
|
|
Ale jaką broń tracisz? Bo nie wiem o co chodzi z tą bronią :/ |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2008-03-19, 19:53
|
|
|
Kiedy juz bedzie normalna wojna? To znaczy kiedy juz nie bedzie tej BETY? |
_________________

 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-03-19, 20:29
|
|
|
Walczymy statystykami a tracimy broń? Głupie, wystarczy ściągnąć broń i nic nie tracimy ;P
Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron (wódz - wódz). Czyli tabelka, gdzie wpisujemy godziny, minuty, sekundy. Myślę, iż dni nie trzeba, bo w godzinach możemy ująć te dni. Jedna wojna, która trwa 7 dni to bardzo długo....
Proponuję również, aby za wygraną wojnę plemię zwycięskie otrzymywało złoto oraz doświadczenie, które wódz plemienia dzieliłby wedle uznania na poszczególnych członków plemienia.
Co do ograniczonej ilości wojen, proponuję tę ilość zwiększyć do dwóch.
Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-03-20, 11:05
|
|
|
wafal napisa³/a: | ProponujÄ™, aby czas wojny byÅ‚ ustalany za porozumieniem obu stron |
może być
wafal napisa³/a: | wódz plemienia dzieliÅ‚by wedle uznania |
raczej odpada, bo zaraz sie zaczną kombinacje i oskarżenia o niesprawiedliwy podział lupu....
wafal napisa³/a: | Demo nie bÄ™dzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukoÅ„czony w 100% ;) |
otóż to ;) narazie jest wersja beta, pownieważ nie ma jeszcze modułu do rozliczenia wojny :) (bo jeszcze nie wiem jak to będzie finalnie wyglądać :)) |
|
|
|
 |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk±d: sÄ… te skurwysyny
|
Wys³any: 2008-03-20, 11:23
|
|
|
a ja mam taka propozycje aby po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe. a co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu. |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-03-20, 19:50
|
|
|
Dodam jeszcze, że proponuję, aby plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-03-20, 21:33
|
|
|
Podsumowujac wojna nie ma zakonczenia.
SiVo zrób tak zeby wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym. |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-03-21, 09:42
|
|
|
wesley napisa³/a: | po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe |
może być :)
wesley napisa³/a: | co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu |
to będzie albo rozliczone w ten sposób, że cała zagrabiona kasa dzielona na ilość członków, albo też może być zależne od ilości zdobytych punktów :) (coś jakby średnia ważona)
wafal napisa³/a: | plemienia nie daÅ‚o siÄ™ rozwiÄ…zać w czasie wojny |
oczywiście będzie taka blokada :) opóścić też nie będzie można, żeby np. tuż przed końcem wszyscy sie nie ulotnili z przegrywającego plemienia ;)
Borszczu napisa³/a: | wynik wojny pokazaÅ‚ sie w indexie lun na placu plemiennym. |
no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie? |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2008-03-21, 09:48
|
|
|
SiVo napisa³/a: | no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakoÅ„czeniu... nie pojawiÅ‚o sie? | niestety nie.
[ Dodano: 2008-03-21, 10:49 ]
SiVo napisa³/a: | wesley napisa³/a: | po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe |
może być :)
|
a może razy 2 ten exp pomnozyć? |
_________________

 |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-03-21, 14:49
|
|
|
x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem... |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-03-21, 15:51
|
|
|
...Morderca napisa³/a: | x2 exp to chyba byÅ‚oby za duzo ;/ Nie wiem... |
To zależy od lvl postaci. Dla Ciebie 1k expa to dużo a dla mnie to kropla w morzu potrzeb.
proponuje:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3) |
|
|
|
 |
|