INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo¶æ
miszczu
[Usuniêty]

Wys³any: 2008-03-19, 08:03   

SiVo popraw to, żeby dało się wypowiedzieć wojnę więcej niż jednemu plemieniu.
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2008-03-19, 08:09   

miszczu to jest dobrze!!! wojnę można prowadzić tylko z jednym plemieniem!!!! I tak ma pozostać!!!!!
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
miszczu
[Usuniêty]

Wys³any: 2008-03-19, 17:48   

jak ci nie pasuje że atakuje cie więcej niż jedno plemie to możesz prowadzić wojnę tylko z jednym nie musisz wszystkich przyjmować
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-03-19, 18:31   

mhmm... ja chyba jednak preferuje wojne z tylko jednym plemieniem na raz... bo potem jak sie np. okaże, że wszystkie przegrasz to bedzie zamieszanie kto np. ma dostać twoją broń :> (bo nie bedziesz mieć drugiej)
 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-03-19, 19:17   

Ale jaką broń tracisz? Bo nie wiem o co chodzi z tą bronią :/
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-03-19, 19:53   

Kiedy juz bedzie normalna wojna? To znaczy kiedy juz nie bedzie tej BETY?
_________________

 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2008-03-19, 20:29   

Walczymy statystykami a tracimy broń? Głupie, wystarczy ściągnąć broń i nic nie tracimy ;P

Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron (wódz - wódz). Czyli tabelka, gdzie wpisujemy godziny, minuty, sekundy. Myślę, iż dni nie trzeba, bo w godzinach możemy ująć te dni. Jedna wojna, która trwa 7 dni to bardzo długo....
Proponuję również, aby za wygraną wojnę plemię zwycięskie otrzymywało złoto oraz doświadczenie, które wódz plemienia dzieliłby wedle uznania na poszczególnych członków plemienia.

Co do ograniczonej ilości wojen, proponuję tę ilość zwiększyć do dwóch.

Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;)
_________________



 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-03-20, 11:05   

wafal napisa³/a:
Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron

może być
wafal napisa³/a:
wódz plemienia dzieliłby wedle uznania

raczej odpada, bo zaraz sie zaczną kombinacje i oskarżenia o niesprawiedliwy podział lupu....
wafal napisa³/a:
Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;)

otóż to ;) narazie jest wersja beta, pownieważ nie ma jeszcze modułu do rozliczenia wojny :) (bo jeszcze nie wiem jak to będzie finalnie wyglądać :))
 
     
wesley 

Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008
Posty: 47
Sk±d: sÄ… te skurwysyny
Wys³any: 2008-03-20, 11:23   

a ja mam taka propozycje aby po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe. a co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu.
_________________
tylko dla twardzieli
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2008-03-20, 19:50   

Dodam jeszcze, że proponuję, aby plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny.
_________________



 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-03-20, 21:33   

Podsumowujac wojna nie ma zakonczenia.
SiVo zrób tak zeby wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym.
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-03-21, 09:42   

wesley napisa³/a:
po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe

może być :)
wesley napisa³/a:
co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu

to będzie albo rozliczone w ten sposób, że cała zagrabiona kasa dzielona na ilość członków, albo też może być zależne od ilości zdobytych punktów :) (coś jakby średnia ważona)
wafal napisa³/a:
plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny

oczywiście będzie taka blokada :) opóścić też nie będzie można, żeby np. tuż przed końcem wszyscy sie nie ulotnili z przegrywającego plemienia ;)
Borszczu napisa³/a:
wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym.

no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie?
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-03-21, 09:48   

SiVo napisa³/a:
no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie?
niestety nie.

[ Dodano: 2008-03-21, 10:49 ]
SiVo napisa³/a:
wesley napisa³/a:
po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe

może być :)


a może razy 2 ten exp pomnozyć?
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-03-21, 14:49   

x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem...
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-03-21, 15:51   

...Morderca napisa³/a:
x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem...

To zależy od lvl postaci. Dla Ciebie 1k expa to dużo a dla mnie to kropla w morzu potrzeb.

proponuje:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)
 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group