Nowa opcja - wpłata na lidera! |
Czy twoim zdaniem opcja: wpłata na lidera była by dobrym pomysłem?? |
tak |
|
68% |
[ 26 ] |
nie |
|
31% |
[ 12 ] |
|
G³osowañ: 38 |
Wszystkich G³osów: 38 |
|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
NoName
Nick w grze: NoName-portal
Do³±czy³: 07 Pa¼ 2008 Posty: 49 Sk±d: z portalu :)
|
Wys³any: 2008-10-19, 19:38
|
|
|
wredna_squaw napisa³/a: | No i ogólniej - zrobić grupy poziomów - np. 7-10 może nosić ekwipunek z 10. i może atakować jedynie 7-10. |
To jest dobra koncepcja.
Grupy sÄ… podzielone, np.
3-6
7-10
11-15
16-19
20-23
24<...
To podział na grupy.
Teraz jak możemy się atakować. Każdy może atakować wszystkich ze swojej grupy levelowej, plus wzwyż kogo chce, tj.
7 lvl może bić od 7 wzwyż.
9 lvl, może bić od 7 wzwyż.
10 lvl może bić od 7 wzwyż.
17 lvl może bić od 16 wzwyż.
Dalej każdy widzi u kramarza wszystkie bronie z poprzednich grup, oraz ze swojej, tj.
7 lvl widzi bronie do 10 lvl włącznie
10 lvl widzi bronie do 10 lvl włącznie
11 lvl widzi bronie do 15 lvl włącznie
I myślę że to będzie dobry pomysł...
Co wy na to? |
_________________ NoName
-Howgh!
Nie mam nic wspólnego z graczem NoName w grze. Zbieżność nicków :) |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk±d: JastrzÄ™bie Zdrój
|
Wys³any: 2008-10-19, 19:58
|
|
|
A jak już wydałem 3mln na kupno eq z 27lvl'a od uente to co, zostanie mi to zabrane ? Weźcie sie zastanówcie. |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-10-19, 21:05
|
|
|
Molph napisa³/a: | ten kto gra krótko powinien dostać bonus i mieć Å‚atwiej z silniejszymi którzy wÅ‚ożyli kupÄ™ kasy i czasu aby być dobrym. |
Wykopyrtnął mi się komputer i szlag trafił moją wypowiedź. Zatem w skrócie.
Paradoksalnie moja propozycja ma za zadanie ochronę interesów... silniejszych graczy. Faktycznie - chcę stworzyć warunki umożliwiające słabszym zrównanie się z silniejszymi. Wychodzę z takich założeń, że na ogół wyżej w rankingu znajdują się osoby grające dłużej. Potrzeba zatem pozwolić nowym (czytaj: słabszym) graczom nadrobienie zaległości.
Dajmy na to taki uente - jak był na 20. poziomie miał tylko dwóch silniejszych od siebie przeciwników - i to zaledwie z poziomu 21. Teraz indianin na 20. poziomie musi liczyć się, że może go zaatakować ponad 40 silniejszych graczy. A niektórzy z nich są nawet o 7 poziomów wyżej!!! Do tego - jeśli wejdzie ograniczenie stosowanego ekwipunku - najsilniejsi gracze zyskają nawet z kilkanaście poziomów dodatkowej przewagi (ze względu na to, że siła ekwipunku potrafi rosnąć szybciej niż poziom). Dlatego uważam to za rażącą niesprawiedliwość i głosuję przeciw!
Dodam jeszcze taki trochę przerysowany przykład na potwierdzenie mojej tezy, że trzeba stworzyć słabszym specjalne warunki ochronne - jak uente (sorry - jesteś na świeczniku) dojdzie do 40. poziomu i nie będzie żadnego innego gracza o poziomie dostatecznie zbliżonym (powiedzmy: do 30. w górę) to nie będzie miał z kim walczyć. Do tego - ze względu na brak możliwości stosowania przez innych dostępnego dla uente ekwipunku, nie będzie miał żadnego zbytu na niego. Mówiąc krótko - uente zacznie grać w oddzielną grę.
Dlatego ważne jest, żeby zapewnić innym graczom możliwość rozwoju, bo w takim układzie nagrodą za włożony wysiłek będzie całkowita izolacja. Nagrodą? Ja nazwałabym to karą, choć się pewnie nie znam.
Dodatkowo - zwracam uwagę, że ograniczenie działa tylko w jedną stronę - słabsi mają być chronieni przed atakami silniejszych. Gdyby natomiast sami zechcieli ich zaatakować - muszą już radzić sobie bez żadnego dodatkowego wsparcia.
Można dodać jeszcze coś takiego, że każdy z graczy mógłby zezwolić silniejszym poziomom na ataki bez dostawania forów. Z takim zastrzeżeniem, że można tylko rozszerzać te uprawnienia na kolejne poziomy - jak ktoś raz zezwoli poziomowi o jeden silniejszemu to już na zawsze. |
|
|
|
 |
luchu
Nick w grze: lechu
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 18 Kwi 2008 Posty: 46 Sk±d: z Polski
|
Wys³any: 2008-10-19, 22:04
|
|
|
wredna_squaw napisa³/a: | To może zróbmy inaczej - zmieÅ„my zasady tak, żeby przestaÅ‚o siÄ™ opÅ‚acać pushować lidera. Albo inaczej - za wdrapywanie siÄ™ na wyższe poziomy korzyÅ›ci odnosiliby wszyscy.
Takie pomysły - po dojściu kogoś na 28. poziom wszystkim od 26. (25? - sprawa do ustalenia) poziomu pojawiają sie te same nowe przedmioty.
Albo tak - przedmiotów z dwóch najwyższych poziomów nie można sprzedawać. Albo można, ale tylko do 150% ceny kramarza. Tak, żeby zysk był niewielki...
Do tego zmienić zasady możliwości atakowania - bo teraz i tak są chore (22 level może zaatakować 15 a nie dość, że ma znikome szanse na wygraną to jeszcze nie może oddać). Niech będzie można zaatakować tylko 2 poziomy w dół i bez ograniczeń w górę. Wtedy Ci z samego szczytu będą musieli się bronić a nie będą mogli atakować...
Co jeszcze - może tak - blokada atakowania osób z własnego plemienia. Blokada trwa kilka dni - to znaczy że po odejściu z danego plemienia przez te kilka dni nadal nie można atakować (i być atakowanym) oraz to, że po ostatnim takim ataku przez te kilka dni nie można przyłączyć się do danego plemienia.
Niestety brutalna prawda o tej grze jest taka, że wychodzą skutki uboczne zbyt prostych zasad... |
Słuchajcie Wrednej, bo to jedna z najrozsądniejszych osób w tej grze... |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-10-20, 17:48
|
|
|
Cytat: | To jest dobra koncepcja.
Grupy sÄ… podzielone, np.
3-6
7-10
11-15
16-19
20-23
24<...
To podział na grupy.
Teraz jak możemy się atakować. Każdy może atakować wszystkich ze swojej grupy levelowej, plus wzwyż kogo chce, tj.
7 lvl może bić od 7 wzwyż.
9 lvl, może bić od 7 wzwyż.
10 lvl może bić od 7 wzwyż.
17 lvl może bić od 16 wzwyż.
Dalej każdy widzi u kramarza wszystkie bronie z poprzednich grup, oraz ze swojej, tj.
7 lvl widzi bronie do 10 lvl włącznie
10 lvl widzi bronie do 10 lvl włącznie
11 lvl widzi bronie do 15 lvl włącznie
I myślę że to będzie dobry pomysł...
Co wy na to? |
To nie rozwiąże problemu pushu tylko zaostrzy problem atakowania innych, z którym już teraz jest nieciekawie.
Zamiast blokady ataków proponowałbym zastanowić się nad ograniczeniem tipi, płukania i ponownym wprowadzeniem auto wskrzeszania. Teraz jak widzę ze mam czekać 3 dni na wskrzeszenie po śmierci to pytam czy ta gra rzeczywiście jest darmowa?
Niewielu z was grało za czasów kiedy to było naprawdę możliwe. Tak dla wyjaśnienia napisze, ze można było ginąć 9834789345 razy dziennie praktycznie nic przy tym nie tracąc. Zagapiłeś się, straciłeś broń - zdarza się - ale po 15 min minutach miałeś kolejna bo było od groma osób które mogłeś zaatakować. Teraz gra wygląda w ten sposób ze wszyscy pierwsze co to sprawdzają kto jest on-line, a później kalkulują czy opłaca im się wyjść z tipi.
Nie było kosmicznych cen broni, przede wszystkim dlatego ze im ktoś miał lepszy sprzęt tym bardziej popularnym był celem. Ilu z was pamięta Navke, czy Balyka? To byli liderzy na wzór dzisiejszego Uente. Mieli Hi lvl co za tym idzie lepszy sprzęt a jednak każdy wolał polować na nich niż na podrzędne kukiełki które latały z dmuchawkami. Teraz byłoby to samo gdyby nie tipi które niszczy cała grę... |
|
|
|
 |
marcino1
Nick w grze: marcino1
PlemiÄ™: Ajmarowie
Do³±czy³: 15 Lip 2008 Posty: 67 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-10-20, 18:09
|
|
|
Zdecydowanie popieram Borszcza uważam ze to najlepszy pomysł na wywabienie wszystkich z tipi co za tym idzie bedzie wiekszy obrót bronią, nie bedzie sie padac non stop gdyz bedzie wiele celów do ataku. |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk±d: JastrzÄ™bie Zdrój
|
Wys³any: 2008-10-20, 18:19
|
|
|
Gracz: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Level: 19
Miejsce: 64
napisz
Gracz jest na urlopie
Przekaż złoto
Ograniczenie tipi ? I KTO TO MÓWI !!! |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
moonchild
Nick w grze: moonchild
Do³±czy³a: 17 Lip 2008 Posty: 64 Sk±d: ...
|
Wys³any: 2008-10-20, 18:53
|
|
|
Borszczu napisa³/a: |
Teraz jak widzę ze mam czekać 3 dni na wskrzeszenie po śmierci to pytam czy ta gra rzeczywiście jest darmowa?
|
Dla tych co nie chą płacić jest darmowa i to bez czekania 3 dni.
Ja jeszcza ani złotówki nie wydałam na piórka, a mam ich 30 i śmierć mi niestrasza.
Autowskrzeszanie jest bez sensu jak można kupić pióra na bazarze, od tych co chcą/mogą wkładaćw to realną kasę. |
|
|
|
 |
NoName
Nick w grze: NoName-portal
Do³±czy³: 07 Pa¼ 2008 Posty: 49 Sk±d: z portalu :)
|
Wys³any: 2008-10-20, 19:09
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | Ilu z was pamiÄ™ta Navke, czy Balyka? |
Albo Szegi'ego... TOP lvl 15 lvl, Wojna Ajmarowie vs INKOWIE. Ehh, to były czasy :) |
_________________ NoName
-Howgh!
Nie mam nic wspólnego z graczem NoName w grze. Zbieżność nicków :) |
|
|
|
 |
napoleon12
Nocny Å‚owca

Nick w grze: napoleon
Do³±czy³: 31 Gru 2007 Posty: 91 Sk±d: brak
|
Wys³any: 2008-10-21, 07:45
|
|
|
zróbmy poważanie w grze każdy by zdobywał poważanie za atak na silniejszego gracza
np ja mam 19 lvl atakuje dyzia wygrywam i zdobywam 20p poważania albo więcej oczywiście niżej tez można walić ale tylko o kilka lvl dajmy nato o 4 lvl w dół bez straty poważania ale jak ktos z 19 walnie 12 to już straci jakieś p poważania |
_________________ Indianin nie marudzi indianin walczy!!!!!!

 |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk±d: JastrzÄ™bie Zdrój
|
Wys³any: 2008-10-21, 10:32
|
|
|
No i po co to poważanie ? Mało masz błędów w grze ? |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
NoName
Nick w grze: NoName-portal
Do³±czy³: 07 Pa¼ 2008 Posty: 49 Sk±d: z portalu :)
|
Wys³any: 2008-10-21, 11:40
|
|
|
napoleon12 napisa³/a: | zróbmy poważanie w grze każdy by zdobywaÅ‚ poważanie za atak na silniejszego gracza
np ja mam 19 lvl atakuje dyzia wygrywam i zdobywam 20p poważania albo więcej oczywiście niżej tez można walić ale tylko o kilka lvl dajmy nato o 4 lvl w dół bez straty poważania ale jak ktos z 19 walnie 12 to już straci jakieś p poważania |
Jak już to respekt, szacunek.
Ale co by dawał/ograniczał ten szacunek? Bede atakował low-levele, bede miał mało szacunku... i co z tego? |
_________________ NoName
-Howgh!
Nie mam nic wspólnego z graczem NoName w grze. Zbieżność nicków :) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-10-21, 14:24
|
|
|
Tyleq napisa³/a: | Gracz: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Level: 19
Miejsce: 64
napisz
Gracz jest na urlopie
Przekaż złoto
Ograniczenie tipi ? I KTO TO MÓWI !!!
_________________ |
Heh... I Ty chcesz być modem ;)
na Twoim miejscu powstrzymałbym się od zbędnych komentarzy, nic nie wnoszących do tematu Ilość postów jakie wyprodukujesz nie jest równoważna do Twojego wkładu
Mało tego widzę ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Pisałem już 893457 razy ale przypomnę Ci jeszcze raz. W zasadzie to wyciągnę wnioski z mojego wcześniejszego postu, których Ty nie potrafisz wyprowadzić. Mam urlop bo NIE DA SIĘ GRAC. Co z tego ze wyjdę z tipi skoro jedynym celem będzie duch? To jest bez sensu.
A na przyszłość przemyśl dobrze co piszesz bo dostaniesz warna za spam i Twoi przeciwnicy dostana kontrargument dla Twojej kandydatury na moda |
|
|
|
 |
Tyleq
cFaNiAkI 4EvEr
Nick w grze: Tyleq
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 31 Do³±czy³: 29 Maj 2008 Posty: 224 Sk±d: JastrzÄ™bie Zdrój
|
Wys³any: 2008-10-21, 15:50
|
|
|
A co to ma do moderatorowania ? Ja w przeciwieństwie do ciebie jest bardzo aktywny i dużo czasy spędzam każdego dnia przy naszej ulubionej grze.
Borszczu napisa³/a: | MaÅ‚o tego widzÄ™ ze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. PisaÅ‚em już 893457 razy ale przypomnÄ™ Ci jeszcze raz. W zasadzie to wyciÄ…gnÄ™ wnioski z mojego wczeÅ›niejszego postu, których Ty nie potrafisz wyprowadzić. Mam urlop bo NIE DA SIĘ GRAC. Co z tego ze wyjdÄ™ z tipi skoro jedynym celem bÄ™dzie duch? To jest bez sensu.
|
Z kąd wiesz że nikogo nie ma skoro od pół roku na urlopie siedzisz ? -.-
Najpierw wyjdź, pozanj fakty, zgiń kilka razy to zobaczysz że prawie zawsze jest kogo lać. |
_________________ Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-10-21, 16:07
|
|
|
Tyleq napisa³/a: | Z kÄ…d wiesz że nikogo nie ma skoro od pół roku na urlopie siedzisz ? -.- |
lol... Cały czas pokazujesz ze nie masz bladego pojęcia o grze... Nie chce mi się Ciebie w tej chwili uświadamiać. Może kiedyś wydedukujesz w jaki sposób mogę widzieć kogo można zaatakować ;)
Tyleq napisa³/a: | A co to ma do moderatorowania ? Ja w przeciwieÅ„stwie do ciebie jest bardzo aktywny i dużo czasy spÄ™dzam każdego dnia przy naszej ulubionej grze. |
A no to ze skoro nie potrafisz pojąć podstawowych zasad etyki na forum to nie nadajesz się na moda ;) Nie pisz w liczbie mnogiej, bo ja tu widzę przewagę argumentów przemawiającą za tym ze ta gra stała się totalnie niegrywalna i sam je popierasz. A podlizywanie się pod publikę jest totalnie zbędne.
W tej chwili ta gra to zamuła i ciężko znaleźć jej pozytywy, wiec nie wiem jak ma uderzać w czyjeś gusta ;) I jak widać to nie tylko moje zdanie ;)
P.S. Widzę ze używasz FF. Uświadomię Ci 1 rzecz. Jeśli podkreśli Ci wyraz na czerwono to znaczy ze strzeliłeś byka. Warto to czasem poprawiać ;) |
|
|
|
 |
|