Wojny plemienne |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2008-03-21, 16:03
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | (pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3) | Czyli jak to rozumiec? xD |
_________________

 |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-03-21, 16:44
|
|
|
punkty*2 + 18*3 [18 to mój lvl :P]
o to chodzi? |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-03-22, 12:04
|
|
|
lol, nie potraficie podstawić danych do prostego równania?
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)
"/" - dzielenie:
Wikipedia napisa³/a: | matematyce operacja zdefiniowana w dowolnym ciele jako:
a/b = a*b^(-1), dla b<>0
gdzie b^(-1) to element odwrotny do b.
W działaniu tym występują dwa operandy nazywające się dzielną i dzielnikiem. Wynik dzielenia nazywany jest ilorazem. |
"*" - mnożenie:
Wikipedia napisa³/a: | Mnożenie – jedno z dziaÅ‚aÅ„ w strukturach algebraicznych takich jak pierÅ›cieÅ„ czy ciaÅ‚o, a także miÄ™dzy elementami ciaÅ‚a i przestrzeni liniowej nad tym ciaÅ‚em. W grupach mnożeniem nazywamy dziaÅ‚anie grupowe w zapisie multiplikatywnym. W tych strukturach mnożenie powinno speÅ‚niać odpowiednie aksjomaty (np. przemiennoÅ›ci, Å‚Ä…cznoÅ›ci, rozdzielnoÅ›ci wzglÄ™dem dodawania itp.) |
I przypomnę jeszcze ze nawiasy pomagają zachować odpowiednia kolejna wykonywania działaj. Najpierw liczy sie to co w nawiasie a później resztę... A o dokładniejsze szczegóły pytajcie sie w szkole |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-03-24, 20:34
|
|
|
Jejku - jak to się rozrosło. Mam błąd i uwagę do zgłoszenia i nie wiem tu (bo kto tu to odnajdzie) czy jako nowy wątek w "Uwagi i błędy"...
Niemniej:
Błąd - plemię Missouri wypowiedziało nam wojnę. Po drodze plemię się rozwiązało a wojna trwa. Nie można nikogo atakować. Nie można rozpocząć innej wojny i tak przez najbliższe kilka dni...
Hmm - wojna jest z "nazwą" nie "identyfikatorem". Wyszłam z Dobrych Stóp i założyłam na nowo plemię Missouri (nie wiem, kto był jego poprzednim właścicielem...)
I co? Mam wojnÄ™ z Brudnymi Stopami!!!
2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać! |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-03-25, 14:55
|
|
|
wredna_squaw napisa³/a: | 2. Uwaga. Wydaje mi siÄ™, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od iloÅ›ci zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza Å›rednio zdobywa wiÄ™cej punktów niż osoba sÅ‚absza. MyÅ›lÄ™, że trzeba to wyrównać! |
No to jest chyba naturalne... |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-03-25, 17:37
|
|
|
docelowo będzie zablokowane rozwiązywanie plemion, czy nawet odłączanie się od plemienia w czasie trwania wojny, więc takie coś nie powinno się więcej zdażać :)
a co do pkt 2... jakieÅ› sugestie? |
|
|
|
 |
miszczu [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-03-25, 20:50
|
|
|
Ja mam propozycje jeszcze taką, żeby w indexie były walki, ale nie wszystkie tylko te w których dana postać bierze udział tzn. tak jak jest z normalnymi walkami na arenie. |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-03-25, 22:47
|
|
|
W podsumowaniu walki powinno być podane nie tylko ile zdobyło się punktów dla plemienia, ale również ile punktów zdobyło tamto plemię... De facto naważniejsza jest różnica ("przewaga Twojego/przeciwnego plemienia zwiększyła/zmniejszyła się o 3.45" i ewentualnie dopisek "gratulacje - zdobyliście przewagę" lub "niestaty - straciliście przewagę - więcej szczęścia następnym razem [jeśli będzie jeszcze następny raz]" |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-03-26, 10:28
|
|
|
Kolejna wojna skończona a nfo o wynikach jak nie było tak nie ma |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2008-03-29, 12:45
|
|
|
już poprawione i powinno już zapisywać (przynajmniej mi zapisuje :>)
no i zablokowałem już możliwość uciekania i likwidowania plemienia podczas wojny |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-03-30, 09:05
|
|
|
Kolejny błąd. Można wywołać wojnę domową i bić się ze sobą.
Czy to już samogwałt, czy jeszcze schizofrenia? |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-03-30, 11:31
|
|
|
wredna ale to jest dobre;] Walczyłam ze swoim sobowtórem i przegrałam! xD |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2008-04-01, 18:35
|
|
|
Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu:
Cytat: | Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę |
Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na oślep |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2008-04-01, 20:12
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | PrzydaÅ‚oby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemiÄ™ dostawaÅ‚o takie info) przychodziÅ‚a jakaÅ› wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnÄ™ Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu: Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę
Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na ośle |
zgadzam sie z tym. powinny bys jakies wiadomości |
_________________

 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-05-02, 00:59
|
|
|
Kiedy będą jakieś profity za wojnę?
Proponuje jeszcze, aby można było atakować co 5 minut przeciwników - opcja dostępna tylko dla sachemów ;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
|