INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo¶æ
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-03-21, 16:03   

Borszczu napisa³/a:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)
Czyli jak to rozumiec? xD
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do³±czy³: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk±d: Polska
Wys³any: 2008-03-21, 16:44   

punkty*2 + 18*3 [18 to mój lvl :P]

o to chodzi?
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-03-22, 12:04   

lol, nie potraficie podstawić danych do prostego równania?

(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)

"/" - dzielenie:
Wikipedia napisa³/a:
matematyce operacja zdefiniowana w dowolnym ciele jako:

a/b = a*b^(-1), dla b<>0

gdzie b^(-1) to element odwrotny do b.

W działaniu tym występują dwa operandy nazywające się dzielną i dzielnikiem. Wynik dzielenia nazywany jest ilorazem.


"*" - mnożenie:
Wikipedia napisa³/a:
Mnożenie – jedno z dziaÅ‚aÅ„ w strukturach algebraicznych takich jak pierÅ›cieÅ„ czy ciaÅ‚o, a także miÄ™dzy elementami ciaÅ‚a i przestrzeni liniowej nad tym ciaÅ‚em. W grupach mnożeniem nazywamy dziaÅ‚anie grupowe w zapisie multiplikatywnym. W tych strukturach mnożenie powinno speÅ‚niać odpowiednie aksjomaty (np. przemiennoÅ›ci, Å‚Ä…cznoÅ›ci, rozdzielnoÅ›ci wzglÄ™dem dodawania itp.)


I przypomnę jeszcze ze nawiasy pomagają zachować odpowiednia kolejna wykonywania działaj. Najpierw liczy sie to co w nawiasie a później resztę... A o dokładniejsze szczegóły pytajcie sie w szkole :-P
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-03-24, 20:34   

Jejku - jak to się rozrosło. Mam błąd i uwagę do zgłoszenia i nie wiem tu (bo kto tu to odnajdzie) czy jako nowy wątek w "Uwagi i błędy"...

Niemniej:

Błąd - plemię Missouri wypowiedziało nam wojnę. Po drodze plemię się rozwiązało a wojna trwa. Nie można nikogo atakować. Nie można rozpocząć innej wojny i tak przez najbliższe kilka dni...

Hmm - wojna jest z "nazwą" nie "identyfikatorem". Wyszłam z Dobrych Stóp i założyłam na nowo plemię Missouri (nie wiem, kto był jego poprzednim właścicielem...)

I co? Mam wojnÄ™ z Brudnymi Stopami!!!


2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać!
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-03-25, 14:55   

wredna_squaw napisa³/a:
2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać!

No to jest chyba naturalne...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-03-25, 17:37   

docelowo będzie zablokowane rozwiązywanie plemion, czy nawet odłączanie się od plemienia w czasie trwania wojny, więc takie coś nie powinno się więcej zdażać :)
a co do pkt 2... jakieÅ› sugestie?
 
     
miszczu
[Usuniêty]

Wys³any: 2008-03-25, 20:50   

Ja mam propozycje jeszcze taką, żeby w indexie były walki, ale nie wszystkie tylko te w których dana postać bierze udział tzn. tak jak jest z normalnymi walkami na arenie.
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-03-25, 22:47   

W podsumowaniu walki powinno być podane nie tylko ile zdobyło się punktów dla plemienia, ale również ile punktów zdobyło tamto plemię... De facto naważniejsza jest różnica ("przewaga Twojego/przeciwnego plemienia zwiększyła/zmniejszyła się o 3.45" i ewentualnie dopisek "gratulacje - zdobyliście przewagę" lub "niestaty - straciliście przewagę - więcej szczęścia następnym razem [jeśli będzie jeszcze następny raz]"
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-03-26, 10:28   

Kolejna wojna skończona a nfo o wynikach jak nie było tak nie ma :-P
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2008-03-29, 12:45   

już poprawione i powinno już zapisywać (przynajmniej mi zapisuje :>)
no i zablokowałem już możliwość uciekania i likwidowania plemienia podczas wojny
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk±d: Warszawa
Wys³any: 2008-03-30, 09:05   

Kolejny błąd. Można wywołać wojnę domową i bić się ze sobą. :shock:

Czy to już samogwałt, czy jeszcze schizofrenia? :evil:
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2008-03-30, 11:31   

wredna ale to jest dobre;] Walczyłam ze swoim sobowtórem i przegrałam! xD
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2008-04-01, 18:35   

Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu:
Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę

Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na oślep
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2008-04-01, 20:12   

Borszczu napisa³/a:
Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu: Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę


Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na ośle


zgadzam sie z tym. powinny bys jakies wiadomości
_________________

 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2008-05-02, 00:59   

Kiedy będą jakieś profity za wojnę?

Proponuje jeszcze, aby można było atakować co 5 minut przeciwników - opcja dostępna tylko dla sachemów ;)
_________________



 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group