INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo¶æ
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2007-10-26, 05:35   Wojny plemienne

Dobra odrazu powiem, że pomysł sciągniety z gry knights.

A mianowicie zeby było tak:

np. Borszczu wypowiada wojne uente.
a uente nie moze tego odrzucić, tylko odrazu trwa wojna.
i był by okreslony czas tej wojny wyglądały by to tak:
Data wypowiedzenia wojny: XX.XX.XXXX, i zzeby mozna bylo atakować, trzeba odczekac 1 dzien. Data zakonczenia wojny: XX.XX.XXXX.

a cała walka wyglądała by tak:

Indianin Yamakasi spotyka 3 innych indianinów: uente, ozzy, Shpilka,


Runda 1
Agresor śmiało rusza do przodu...zwyciężają obrońcy!

Runda 2
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!

Runda 3
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!

Runda 4
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!

Runda 5
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwyciężają obrońcy!

Runda 6
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 7
Agresor śmiało rusza do przodu...zwycięża agresor!

Runda 8
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!

Runda 9
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 10
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwycięża agresor!

Runda 11
Agresor śmiało rusza do przodu...zwycięża agresor!

Runda 12
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!

Runda 13
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwyciężają obrońcy!

Runda 14
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!

Runda 15
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 16
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 17
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 18
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!

Runda 19
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!

Runda 20
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!

Agresor wygrał!


I by sie tak atakował co 15min, a zeby wiedziec kto wygrał biło by sie o pkt. np.:

GRATULACJE! Zdobyłeś dla swojego plemienia 2181 punktów.

i np. tydzien po rozpetaniu wojny były by takie wyniki:

INKOWIE: 56726 punktów
Ajmarowie: 41086 punktów.
Wtedy wygrywali by Ci co mają wiecej pkt. I do kazdego by dochodziła wiadomosc ze sie wygrało wojne. i kazdy by dostał po 7k złota i po 2k expa. tzn. tylko ci, któzi brali udział.

I to własnie na kadą runde było by odnawiane zycie, czyli tak jakbysmy stoczyli 20 oddzielnych rund.
_________________

 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2007-10-26, 07:27   

No tak, ale zapomniałeś o jednym... Nikt w czasie wojny nie wyjdzie ci z tipi. No prawie każdy bo tylko śmiałek do atakowania...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Czesio
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-10-26, 08:16   

no wlasnie mozna by bylo zrobic tak ze jak walczy plmie inkowie z ajamrowie to nikt nie moze wejsc do tipi z tych plemion
 
     
iapaj
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-10-26, 13:58   

dobry pomsł
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2007-10-26, 14:31   

ale tez, zeby jak by chciała np. Holigula mnie zaatakować zeby pisało ze plemie toczy wojne
_________________

 
     
Sowa12
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-10-26, 14:45   

Ja proponuje żeby ci co mają wojne mogli siebie atakować co 10 min. a nie co 20. Jeszcze jak ktoś będzie trupem to musi czekać połowę czasu czyli 1,5 dnia, a jak ktoś zabije z poza tymi z którymi ma wojne to czeka 3 dni.
 
     
Boruc 

Nick w grze: Buric
PlemiÄ™: Hopewell
Wiek: 29
Do³±czy³: 13 Pa¼ 2007
Posty: 52
Sk±d: BiaÅ‚ogard
Wys³any: 2007-10-26, 14:50   

jestem za :)
 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2007-10-26, 18:10   

Lepiej zrobic tak ze wczasie wojny tipi chroni Cie przed wszystkimi indianami poza tymi z którymi ta wojna jest. Wtedy te zasady beda bardziej realne. I trzeba by dodac do załozenia ze nie mozna stracic beoni i nie mozna zginac.
 
     
traspie
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-10-26, 19:02   

masz racje Borszczu, ale mam wytyczne: co to jest za wojna? bez straty broni? bez śmierci?
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do³±czy³a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk±d: Å»arki Letnisko
Wys³any: 2007-10-26, 20:02   

Hmmm jestem za wojną. Sama nie wiem czy powinno się tracić broń czy nie.. Ale na te punkty może być...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Sowa12
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-10-26, 20:40   

Na punkty może być, broni sie nie traci, ale można zginąć i za zabicie kogoś dostaje sie więcej punktów niż za zwykły pojedynek.
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2007-10-26, 22:11   

Cytat:
masz racje Borszczu, ale mam wytyczne: co to jest za wojna? bez straty broni? bez śmierci?


No właśnie w tym cały kruczek. Tipi Cie nie chroni przed wrogiem wiec zgon lub strata broni będzie czymś beznadziejnym. Wyobraź sobie ze będziesz ginął 230420394 razy na dzień. Z takiej wojny musi być po prostu dużo więcej expa. Mysle ze 3-4 razy więcej niż za normalny atak + jakiś bonus za wygranie wojny.
 
     
GOJK 
its' my life


Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34
Do³±czy³: 25 Lip 2007
Posty: 110
Sk±d: POLSKA
Wys³any: 2007-10-27, 00:18   

ja wam powiem narazie po co wypisujecie te pomysły jak SiVo i tak z łaski swojej tu nie zajrzy i nie przeanalizuje pomysłow to po wy tu tak głowkujecie jeszcze pare postow i temat jak kazdy inny pujdzie w zapomnienie :-/ a siva jak niebyło tak nie ma :-x
_________________
LEgiA WArSzAwa The Best
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006
Posty: 531
Sk±d: Lubartów
Wys³any: 2007-12-04, 19:25   

SiVo jak juz jestes to looknij to ;)
_________________

 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2007-12-15, 14:47   

coś z tą wojną to trzeba by było wpierw przemyśleć jakoś dokładnie, no bo właśnie narazie to nie wygląda za bardzo.... no bo niby czemu ze względu na wojne uleczanie miało by trwać połowe krócej? wtedy pewnie by sie pojawiły fikcyjne wojny pomiędzy plemionami tylko po to aby sie szybciej uleczać :/
jeśli o mnie chodzi to ja bym to widział w ten sposób:
plemie wypowiada wojne innemu plemieniu (tamto może odrzucić)
potem przez np. 7 dni członkowie sie biją między sobą na normalnych zasadach (wtedy tipi nie chroni przed atakami przeciwników) i plemie zbiera punkty za walki - potem kto ma ich więcej to wygrywa i dostaje odpowiednią ilość expa....
 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group