Napady |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-10-26, 05:15 Napady
|
|
|
Trzeba stanowczo to zrobić, żeby kasa za napady była wieksza!! W zależnosci od lvl np:
3lvl do 5lvl od 200 do 350.
6lvl do 9lvl od 400 do 550
10lvl do 13lvl od 600 do 750
od 14lvl do 16lvl od 800 950
i od 17 w góre od 1000 do 1500
Oczywiście expa tez by był w zaleznosci od lvl. |
_________________

 |
|
|
|
 |
Czesio [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-10-26, 08:19
|
|
|
no to jest dobre |
|
|
|
 |
GOJK
its' my life

Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34 Do³±czy³: 25 Lip 2007 Posty: 110 Sk±d: POLSKA
|
Wys³any: 2007-10-26, 12:18
|
|
|
moze nie az tak duzo ale stanowczo musi sie zwiekszyc ale przede wszystkim doswiadczenie z napadów |
_________________ LEgiA WArSzAwa The Best
 |
|
|
|
 |
Boruc
Nick w grze: Buric
PlemiÄ™: Hopewell
Wiek: 29 Do³±czy³: 13 Pa¼ 2007 Posty: 52 Sk±d: BiaÅ‚ogard
|
Wys³any: 2007-10-26, 14:49
|
|
|
jestem za |
_________________ ;):):) |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-10-26, 17:52
|
|
|
A ja jestem przeciwny Twojemu pomysłowi Yamakasi.
Dlaczego? - zapewne zadasz sobie to pytanie.
Dlatego, że wspólne robótki nie są na poziomy, tylko są 4 różne obiekty do wyboru:
1. skalpowanie bladej twarzy,
2. atak na wóz,
3. atak na cowboya,
4. atak na miasteczko.
Wg mnie trzeba by było zwiększyć ilość doświadczenia oraz złota za te obiekty. Jak teraz za:
1. skalpowanie bladej twarzy dostajemy 15 dośw oraz ok 50 złota,
2. atak na wóz dostajemy 25 dośw oraz ok 100 złota,
3. atak na cowboya dostajemy 35 dośw oraz ok 160 złota,
4. atak na miasteczko dostajemy 45 dośw oraz ok 250 złota.
Ja bym to podniósł następująco:
1. 40 dośw oraz ok 150 złota,
2. 70 dośw oraz ok 250 złota,
3. 100 dośw oraz ok 350 złota,
4. 130 dośw oraz ok 500 złota. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez wafal 2007-10-26, 21:13, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Czesio [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-10-26, 20:05
|
|
|
to zamalo jak wafal powiedzial bo by sie przydalo zeby chociaz za energie sie zworucilo za miasteczko ze 1000 |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-10-26, 20:57
|
|
|
A mi się wydaje, że propozycja wafala jest najlepsza! |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
GOJK
its' my life

Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34 Do³±czy³: 25 Lip 2007 Posty: 110 Sk±d: POLSKA
|
Wys³any: 2007-10-27, 00:20
|
|
|
przesadzac ten nie mozna i propozycja wafala i tak jest juz wystarczajÄ…ca jak dla mnie |
_________________ LEgiA WArSzAwa The Best
 |
|
|
|
 |
|