Wszystkie pomysły, które powinny wejść do gry |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Artur0 [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-08, 12:30 Wszystkie pomysÅ‚y, które powinny wejść do gry
|
|
|
Założyłem ten temat po to by zebrać w nim wszystkie pomysły, które spodobały się innym graczom. Po co go założyłem?? Po to żeby SiVo nie musiał szukać tematów z dobrymi pomysłami, może to ułatwi mu pracę i doda kilka z naszych pomysłów do gry.
Pomysł 1.
Nowa zręczność ---> Link do tematu
koń kawaleryjski + 18 do zrecznosci cena 22 000 zlota od 18 lvl
Mustang +20 cena 30 000 zlota od 20 lvl
Koń arabskiej krwi +22 cena 38 000 zlota od 22 lvl
dodane ;)
Pomysł 2.
Wojny plemienne ---> Link do tematu
To drugi dobry pomysł troche dużo z tamtego tematu, ale walka wyglądać by miała tak np.:
Cytat: | np. Borszczu wypowiada wojne uente.
a uente nie moze tego odrzucić, tylko odrazu trwa wojna.
i był by okreslony czas tej wojny wyglądały by to tak:
Data wypowiedzenia wojny: XX.XX.XXXX, i zzeby mozna bylo atakować, trzeba odczekac 1 dzien. Data zakonczenia wojny: XX.XX.XXXX.
a cała walka wyglądała by tak:
Indianin Yamakasi spotyka 3 innych indianinów: uente, ozzy, Shpilka,
Runda 1
Agresor śmiało rusza do przodu...zwyciężają obrońcy!
Runda 2
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!
(...)
Runda 19
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 20
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!
Agresor wygrał!
I by sie tak atakował co 15min, a zeby wiedziec kto wygrał biło by sie o pkt. np.:
GRATULACJE! Zdobyłeś dla swojego plemienia 2181 punktów.
i np. tydzien po rozpetaniu wojny były by takie wyniki:
INKOWIE: 56726 punktów
Ajmarowie: 41086 punktów.
Wtedy wygrywali by Ci co mają wiecej pkt. I do kazdego by dochodziła wiadomosc ze sie wygrało wojne. i kazdy by dostał po 7k złota i po 2k expa. tzn. tylko ci, któzi brali udział.
|
Cytat: | Lepiej zrobic tak ze wczasie wojny tipi chroni Cie przed wszystkimi indianami poza tymi z którymi ta wojna jest. Wtedy te zasady beda bardziej realne. I trzeba by dodac do załozenia ze nie mozna stracic beoni i nie mozna zginac. |
I o to cały drugi pomysł.
Pomysł 3.
Dodatek do sachema --->Link do tematu
Cytat: | mam taka propozycje ze jesli sie ma np. 1 zycia to trzeba czekac 10 minut zeby mozna bylo sie uleczyc a jesli sie ma 2 zycia trzeba czekac 5 minut a w dodatku dla sachema mozna by bylo zrobic e jesli sie ma 1 zycia to czeka sie 5 minut jesli sie ma 2 zycia czeka sie 3 minuty taki dodatek |
większość była za.
zrobione ;)
Pomysł 4.
Sekundy od ostatniego do następnego ataku kogoś-->Link do tematu
chodzi o czas jaki nam pozostał do następnego ataku
zrobione :)
Pomysł 5.
Profesje ;] --->Link do tematu
chodzi o wprowadzenie szamanów, wojowników i wieśniaków najlepiej przeczytac temat od początku do końca.
Pomysł 6.
Darmowy sachem --->Link do tematu
Chodzi o to, aby dać nowemu użytkownikowi 3 dni darmowego sachema, którego może uaktywnić, kiedy chce.
To już większość z tych tematów, które powinny wejść do gry jeżeli o czymś zapomniałem to dopiszcie i prosze modów żeby pamiętali to ma być pomoc dla SiVo i jeśli możecie nie nagradzajcie warnem, że nabijam posty czy coś.
w ramach świąt każdy dostał po sachemie :) |
Ostatnio zmieniony przez SiVo 2007-12-24, 13:31, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-12-08, 17:12
|
|
|
Artur0 napisa³/a: | PomysÅ‚ 5.
Profesje ;] --->Link do tematu
chodzi o wprowadzenie szamanów, wojowników i wieśniaków najlepiej przeczytac temat od początku do końca. |
z tym sie nie bardzo zgodze
A tak ogólnie to z tematem to dobry pomysł |
_________________

 |
|
|
|
 |
Bugi [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-08, 18:07
|
|
|
Nom temat Dobry ;] zgadzam się z tym.. Tylko czy jakby sie to wprowadzało to czy by serv dzialal?? |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-12-09, 08:38
|
|
|
moze jeszcze niech wejdzie cos takiego ze te staty co mamy pokazane, to niech beda razem podliczone z bronia, ochrona, koniem i zeby było widac łaczny wynik |
_________________

 |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-12-09, 08:43
|
|
|
Też może być. Aha i ja bym zrobiła ograniczenie kto jakie bronie może mieć. Taki 3lvl ze strzelbą i pancerzem praprzodków np. wiadomo, że to kukła... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-12-09, 10:16
|
|
|
Artur0 napisa³/a: | PomysÅ‚ 2.
Wojny plemienne ---> Link do tematu
To drugi dobry pomysł troche dużo z tamtego tematu, ale walka wyglądać by miała tak np.: Cytat:
np. Borszczu wypowiada wojne uente.
a uente nie moze tego odrzucić, tylko odrazu trwa wojna.
i był by okreslony czas tej wojny wyglądały by to tak:
Data wypowiedzenia wojny: XX.XX.XXXX, i zzeby mozna bylo atakować, trzeba odczekac 1 dzien. Data zakonczenia wojny: XX.XX.XXXX.
a cała walka wyglądała by tak:
Indianin Yamakasi spotyka 3 innych indianinów: uente, ozzy, Shpilka,
Runda 1
Agresor śmiało rusza do przodu...zwyciężają obrońcy!
Runda 2
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!
Runda 3
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!
Runda 4
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!
Runda 5
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwyciężają obrońcy!
Runda 6
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 7
Agresor śmiało rusza do przodu...zwycięża agresor!
Runda 8
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!
Runda 9
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 10
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwycięża agresor!
Runda 11
Agresor śmiało rusza do przodu...zwycięża agresor!
Runda 12
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!
Runda 13
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwyciężają obrońcy!
Runda 14
Agresor zachodzi obrońców...zwyciężają obrońcy!
Runda 15
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 16
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 17
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 18
Obrońcy szykują specjalne ustawienie...zwyciężają obrońcy!
Runda 19
Przeciwnicy rzucają się na siebie...zwycięża agresor!
Runda 20
Agresor zachodzi obrońców...zwycięża agresor!
Agresor wygrał!
I by sie tak atakował co 15min, a zeby wiedziec kto wygrał biło by sie o pkt. np.:
GRATULACJE! Zdobyłeś dla swojego plemienia 2181 punktów.
i np. tydzien po rozpetaniu wojny były by takie wyniki:
INKOWIE: 56726 punktów
Ajmarowie: 41086 punktów.
Wtedy wygrywali by Ci co mają wiecej pkt. I do kazdego by dochodziła wiadomosc ze sie wygrało wojne. i kazdy by dostał po 7k złota i po 2k expa. tzn. tylko ci, któzi brali udział.
Cytat:
Lepiej zrobic tak ze wczasie wojny tipi chroni Cie przed wszystkimi indianami poza tymi z którymi ta wojna jest. Wtedy te zasady beda bardziej realne. I trzeba by dodac do załozenia ze nie mozna stracic beoni i nie mozna zginac.
I o to cały drugi pomysł. |
Mam taki pomysł zeby wodz plemienia wybrał jednego szamana w plemieniu. On by jakos "czarował" w wojnach. np.: Szaman dzako oszałamia przeciwników : uente.
Wtedy uetne nie moze zaatakowac w wybranej rundzie. |
_________________

 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-12-09, 14:38
|
|
|
Yamakasi napisa³/a: | moze jeszcze niech wejdzie cos takiego ze te staty co mamy pokazane, to niech beda razem podliczone z bronia, ochrona, koniem i zeby byÅ‚o widac Å‚aczny wynik |
Liczyć nie potrafisz? :P |
_________________
 |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-12-09, 14:43
|
|
|
wafal napisa³/a: | Yamakasi napisaÅ‚/a:
moze jeszcze niech wejdzie cos takiego ze te staty co mamy pokazane, to niech beda razem podliczone z bronia, ochrona, koniem i zeby było widac łaczny wynik
Liczyć nie potrafisz? :P | potrafie ;pp |
_________________

 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-12-09, 15:05
|
|
|
No to jeżeli potrafisz to uważam iż jest to zbędne ;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Czesio [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-10, 05:39
|
|
|
a jeli chodzi o sachema to np. od 3 lvl moze se uktywnic na 3dni sachemasiagnelem to z plemion |
|
|
|
 |
Artur0 [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-10, 14:58
|
|
|
Czesio napisa³/a: | a jeli chodzi o sachema to np. od 3 lvl moze se uktywnic na 3dni sachemasiagnelem to z plemion |
czy to nie jest spamik? ;] przeciez w moim temacie pisze ze gracz na 3 lvlu i uaktywnia kiedy chce. |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
|
|
|
 |
|