Problem spadania cen itemów... |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-08-13, 21:37 Problem spadania cen itemów...
|
|
|
Jak zauważyliście ceny itemów lecą na łeb...
SwojÄ… cenÄ™ utrzymujÄ… tylko itemy z 26 lvl, wszystkie inne spadajÄ… nawet o 80%.
A więc wzorując się na menelach, gdzie ceny stoją na stałym dobrym poziomie, wprowadźmy ograniczenie co do noszenia eq, np. ograniczenie 8 lvlowe.
Co Ty SiVo na to? |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-13, 21:43
|
|
|
w sumie nie byłoby to złe, ale zrobi się pewna [wycięto] sprawa.
Wyższy lvl prawie zawsze będzie wygrywał mimo efektu losowości bo będzie mógł zadawać lepsze hity lepszą bronią niż przeciwnik może mieć ochronę ;/
Trochę nieuczciwe, jak ktoś umie grać to zarobi ile potrzeba na dobra broń i kupi lepszą.
Rozwiązałbym to inaczej:
OGRANICZENIE CEN TOWARóW WYSTAWIANYCH NA BAZARZE
w praktyce: kamień kosztuje 100 u kramarza, a na bazarze nie byłoby można go wystawić za mniej niż np 70% ceny!
Ceny byłyby w miarę stałe. Rozwiązałoby sprawę na amen.
To samo z każdym itemem, bronią, ochroną, końmi. |
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-08-14, 09:32, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Do³±czy³: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk±d: CheÅ‚m
|
Wys³any: 2008-08-13, 22:03
|
|
|
Nic by to nie dało, bo nikt by tego nie kupował, z powodu takiego, że ten sprzęt by mu się nie przydał, a gdyby było ograniczenie to każdego rodzaju sprzęt byłby grany, ceny by troszkę wzrosły co wiąże się z zyskiem dla każdego kto ma dużo starych i nie potrzebnych mu itemów. |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-13, 22:12
|
|
|
skoro kupują teraz to przy wzroście cen jeśli musieliby kupić coś lepszego to kupiliby na co stac...
a jak będzie ograniczenie, to tylko najwyższe lvle będą lały mniejsze KMami i Muszkietami.
Nie no [wycięto] bosko. |
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-08-14, 09:32, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
moonchild
Nick w grze: moonchild
Do³±czy³a: 17 Lip 2008 Posty: 64 Sk±d: ...
|
Wys³any: 2008-08-14, 22:54
|
|
|
No ale chyba własnie po to wydaje się tyle kasy na expa i zdobywa nastepne levele, żeby być lepszym i mieć jakieś przywileje, bo róznica w statach to chyba trochę za mało. Możliwość noszenia lepszej broni byłaby ok.
A skoro jest ograniczenie levelowe na atakowanie to i tak nie mieliby takiej przewagi nad słabszymi. Ja jestem za ograniczeniam noszenia itemów. |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-14, 23:07
|
|
|
mieliby ogromnÄ… przewagÄ™.
Nie zgadzam się... różnica w statach miezy 12 a 23 lvlem jest ogromna, jesliby doszła róznica broni to normalnie tylko się pochlastac.
a 23 moze chyba atakowac własnie juz 12. O ile się nie mylę. |
|
|
|
 |
GOJK
its' my life

Nick w grze: Tehawanka
PlemiÄ™: Ajmarowie
Wiek: 34 Do³±czy³: 25 Lip 2007 Posty: 110 Sk±d: POLSKA
|
Wys³any: 2008-08-15, 09:39
|
|
|
23 może atakowac dopiero chyba 16 lev ale i tak jestem na nie |
_________________ LEgiA WArSzAwa The Best
 |
|
|
|
 |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do³±czy³: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk±d: sÄ… te skurwysyny
|
Wys³any: 2008-08-15, 09:43
|
|
|
wlasnie. skoro chcecie wprowadzic ograniczenie broni to i zmniejszcie zasieg. |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-08-15, 11:46
|
|
|
Wg mnie to bez sensu. Nikt nie będzie kupował i tak słabych itemów więc niedługo ci, którzy lubią atakować ducha będą mieli kolekcję kilkuset itemów, z którymi nie będą mieli co robić, a bazar przez tysiące ofert stanie się nieczytelny. :P
To już lepszym sposobem utrzymania cen itemów jest podział broni na dystansowe i w zwarciu jak już raz pisałem... |
_________________ ... |
|
|
|
 |
wredna_squaw
Szefowa...
Nick w grze: wredna_squaw
PlemiÄ™: Brudne_Stopy
Do³±czy³a: 02 Wrz 2007 Posty: 109 Sk±d: Warszawa
|
Wys³any: 2008-08-15, 12:03
|
|
|
Ależ to normalnie działa rynek, więc po co ingerować i go psuć?
Jakąś metodą rozwiązania sprawy byłoby zaprzestanie dodawania nowych broni i zmniejszenie różnicy w mocy pomiędzy nimi. Dzięki temu nie będą pojawiały się tak często nowe zabawki i nie byłyby tak atrakcyjne.
Rewolucyjnym pomysłem byłoby zużywanie ekwipunku w walce. Im droższy i bardziej zaawansowany sprzęt - tym szybciej. No ale to trzeba byłoby ostro dopracować - dodać stan każdego przedmiotu, być może jakieś naprawy, więc raczej marnie widzę szansę.
Pewni się skończy na tym, że będzie można sprzedawać wszystkie przedmioty kramarzowi. Czyli jednak odgórnie wprowadzona cena minimalna... |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-15, 15:12
|
|
|
a ja myślę, ze wprowadzając cenę minimalną, ceny itemów nie beda spadały tak w dół.
Czyli można wprowadzić taką sytuację, że chcąc oddać broń/ochrone/konia na bazar nie można byłoby wystawić go poniżej pewnej granicy. Tutaj jest sens!
W tym momencie nie byłoby gonitwy za aby lepszą bronią! Słabsi gracze byliby zmuszeni kupować tę na jaką ich stać. Tylko Ci którzy naprawdę umieją grać, zarabiać, mieliby dostęp do droższych itemków. |
|
|
|
 |
lukas9189
User

Nick w grze: lukas9189
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 32 Do³±czy³: 11 Lut 2008 Posty: 178 Sk±d: Pabianice
|
Wys³any: 2008-08-16, 04:30
|
|
|
według mnie zły poysł jeśli chcecie inne ceny to item musi być szanowany przez jakiś czas a tu kupisz drogo za chwile wbije lvl i jest nowy item no to po co komu dmuchawka jak już jest muszkiet? czyli według mnie powinny itemy dochodzić co 2-3 lvle a tu admin załamał sprawe bo było tylko po wbiciu lvla daj itemki daj itemki a skąd mają być nowe skoro indinie tak wielu nie używali?
ps muszkiet to już jest masakra jak na tą tematykę |
_________________ ==========: :==========
 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2008-08-16, 15:03
|
|
|
lukas9189 napisa³/a: | skÄ…d majÄ… być nowe skoro indinie tak wielu nie używali? |
Dziwne, bo Old sporządził listę itemów do 60 poziomu... |
_________________
 |
|
|
|
 |
malydupek
Pancur!
Nick w grze: malydupek
PlemiÄ™: Chiricauha
Wiek: 34 Do³±czy³: 13 Sie 2008 Posty: 111 Sk±d: Szczecin
|
Wys³any: 2008-08-16, 15:31
|
|
|
własnie: co z tą listą? kiedyś zostanie to wprowadzone?? |
|
|
|
 |
mietek3
Nick w grze: goog
Wiek: 29 Do³±czy³: 25 Maj 2008 Posty: 106 Sk±d: Polska
|
Wys³any: 2008-08-16, 15:37
|
|
|
A gdzie jest ta lista? |
|
|
|
 |
|