 |
INDIANIE.net
Oficjalne forum
|
Nowe cele w polowaniu |
Autor |
Wiadomo¶æ |
zyta [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-07-22, 21:30 Nowe cele w polowaniu
|
|
|
Proponuje żeby powstały nowe cele w polowaniu. Jak już wiemy niedźwiedź gryzzli jest już osiągalny . Co myślicie na ten temat? |
Ostatnio zmieniony przez zyta 2007-07-23, 11:54, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-07-22, 22:08
|
|
|
Zakładasz temat a w sumie propozycji żadnej - rozwiń jakoś ten temat.
A gryzzli to ja nawet mogę pokonać ;P
A wiec proszę pisać następująco:]
Nazwa zwierzyny
Potrzebna energia
Åšredni zarobek
Stopień trudności |
_________________
 |
|
|
|
 |
zyta [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-07-22, 22:41
|
|
|
Więc proponuje:
kondor
Potrzebna energia: 40
Åšredni zarobek: 320
Stopień trudności: 120
lew
Potrzebna energia: 45
Åšredni zarobek: 370
Stopień trudności: 135 |
|
|
|
 |
pixxel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-07-23, 09:00
|
|
|
ale lwow to chyba nie bylo w ameryce |
|
|
|
 |
zyta [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-07-23, 11:17
|
|
|
Ale myśle żeby zmienić stopień trudności kondora na:
kondor
Potrzebna energia: 13
Åšredni zarobek: 86
Stopień trudności:48
Chciałbym żeby dla słabszych graczy też był nowy cel jakim jest kondor.
Oczywiście myśle że Lew dobrym pomysłem.
Co myślicie na ten temat? |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-07-25, 14:23
|
|
|
Nowe cele są niepotrzebne. Trzeba najpierw dopracować te które aktualnie istnieją a są praktycznie zbędne. Postaram sie jak najprościej wyjaśnić.
Otóż polując na wiewióra tracimy 3% energii zyskując 3 expa, przy czym praktycznie w ogóle nas nie trafia.
Gdy polujemy na zająca mamy podobny przelicznik 4% energii wymienne na 4 expa z tym ze ten już częściej trafia, a zysk z niego jest niewiele większy.
Kolejny cel mały skorpion, wydajemy 5% energii dostajemy 4-5 expa a złoto bez zmian w porównaniu z zającem...
Sęp, wydajemy 6% energii i dostajemy 5-6 expa.
Wyjec, tak naprawdę dopiero tutaj zaczynamy zauważać różnicę w złocie ale co z tego skoro za 7% energii dostajemy 5 expa przy zabiciu go w pierwszej rundzie i o 1 więcej za każda rudne w której sie z nim męczymy...
Jelen, 8% i 6-8 expa.
.
.
.
Bizon, podam konkretny przykład:
runda: 1
nie trafiłeś
bizon nie trafił
runda: 2
bizon otrzymał 38 ran, zostało mu jeszcze 92
bizon nie trafił
runda: 3
bizon otrzymał 23 ran, zostało mu jeszcze 69
bizon nie trafił
runda: 4
bizon otrzymał 23 ran, zostało mu jeszcze 46
bizon uderzył cię za 20, zostało ci jeszcze 115
runda: 5
bizon otrzymał 31 ran, zostało mu jeszcze 15
bizon uderzył cię za 28, zostało ci jeszcze 87
runda: 6
bizon otrzymał 15 ran, zostało mu jeszcze 0
bizon nie trafił
bizon został pokonany przez ciebie!! Za jego skóre i mięso zarobiłeś 292 złotych monet! Zdobyłeś również 22 pkt doświadczenia.
Jak nie trudno zauważyć ze miałem szczęście iz trafił mnie tylko 2 razy. Jeśli powiem ze za szamana w takiej sytuacji zapłaciłem 240 złota to już chyba nic nie będę musiał dodawać. Oczywiście kosztował mnie 30% energii a dostałem 22 expa
Grizzli?
runda: 1
niedźwiedź grizzli otrzymał 15 ran, zostało mu jeszcze 135
niedźwiedź grizzli uderzył cię za 40, zostało ci jeszcze 95
runda: 2
niedźwiedź grizzli otrzymał 23 ran, zostało mu jeszcze 112
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 3
niedźwiedź grizzli otrzymał 17 ran, zostało mu jeszcze 95
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 4
nie trafiłeś
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 5
niedźwiedź grizzli otrzymał 21 ran, zostało mu jeszcze 74
niedźwiedź grizzli uderzył cię za 41, zostało ci jeszcze 54
runda: 6
niedźwiedź grizzli otrzymał 27 ran, zostało mu jeszcze 47
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 7
nie trafiłeś
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 8
niedźwiedź grizzli otrzymał 29 ran, zostało mu jeszcze 18
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 9
nie trafiłeś
niedźwiedź grizzli nie trafił
runda: 10
niedźwiedź grizzli otrzymał 18 ran, zostało mu jeszcze 0
niedźwiedź grizzli uderzył cię za 37, zostało ci jeszcze 17
niedźwiedź grizzli został pokonany przez ciebie!! Za jego skóre i mięso zarobiłeś 230 złotych monet! Zdobyłeś również 28 pkt doświadczenia.
I 590 na szamana... 35% energii i sami widzicie ile expa...
ReasumujÄ…c:
- za wiewióra tracimy 3% energii zyskujemy 3 expa czyli 150 energii zamieniamy na 150 doświadczenia z minimalnymi stratami,
- zajączek opcja podobna 4 wymienne na 4, z tym ze większe straty w hp,
- od zajączka w górę ilość expa jest losowa i zawsze mniejsza od wydanej energii, przy czym straty w życiu są ogromne...
SiVo nie wiem czy dostrzegasz już błąd w tych rachunkach. O ile pamiętam to już kilka razy probowałem Ci to wytłumaczyć. Wprowadziłeś zmiany ale były one praktycznie zmianami kosmetycznymi. Jeśli nie zwiększysz ilości doświadczenia za "silniejsze" zwierzęta zwyczajnie nie będzie sie opłacać na nie polować. I każdy myślący gracz będzie tłukł wiewióra całe życie |
|
|
|
 |
ozzy [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-07-25, 14:55
|
|
|
Zgadza się sam kiedyś to przekalkulowałem i opłacało mi się cały czas wiewióra łatać. Byłem na 14 lvl i polowałem prawie cały czas na wiewióra coś trzeba z tym zrobić. |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-07-25, 15:02
|
|
|
Dosłownie. Ja też teraz prawie na wiewióra albo na skorpiona latam. Po prostu się nie opłaca iść n a inne zwierzaki, bo zamiast mieć więcej kaski my ją wydajemy za leczenie, i to czasami więcej niż zarobiliśmy. |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2007-07-25, 17:12
|
|
|
no to rzuccie konkretnymi propozycjami... |
|
|
|
 |
frytka
MoBika
Nick w grze: fryta
Wiek: 30 Do³±czy³a: 26 Pa¼ 2006 Posty: 245 Sk±d: Kraków.
|
Wys³any: 2007-07-25, 19:33
|
|
|
węże, antylopy, suhaki, gazele, konie, osły, pieski preriowe, świstaki, susły, norniki, chomiki, wilki, stepowe lisy, orły, pustułki, sowy i myszołowy.
myślę że wystarczy jak na początek |
_________________ (...) Jeden kradnie bo ma takie hobby, drugi kradnie bo jest głodny (...)
frytka reaktywacja :)

 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-07-26, 14:48
|
|
|
SiVo napisa³/a: | no to rzuccie konkretnymi propozycjami... |
No wiec na początek proponuje zwiększyć expa za zwierzaki. Myślę ze to powinno wystarczyć, ale wszystko wyjdzie dopiero "w praniu".
Podstawowa wartością zdobywanego doświadczenia będzie 3 a za każde następne zwierze będziemy zdobywać 4/3x expa, gdzie x jest doświadczeniem za zwierze o 1 słabsze. A wg zasad matematyki połówki zaokrąglamy do góry.
Wtedy wyglądałoby to tak:
wiewiór - 3
zajÄ…c - 4
mały skorpion - 5
sęp - 7
wyjec - 9
jeleń - 12
grzechotnik - 16
duży skorpion - 21
kojot - 28
mały niedźwiedź - 37
dzik - 49
wilk - 65
puma - 87
jaguar - 116
bizon - 155
niedźwiedź grizzli - 207
Z czego losowe byłoby 10% doświadczenia, tzn w przypadku grizzli przedział expa rysowałby sie w zakresie 181-221.
Może powiecie ze 200 to dużo, ale musicie rozpatrzeć wszystkie aspekty:
- polując na lepsze zwierzęta musimy mieć na sobie bron (ja na wiewióry chodzę z gołymi rekami), a tracąc sporo życia jesteśmy narażeni na atak i ewentualna stratę broni,
- w przypadku silniejszych zwierząt tracimy więcej hp co musi zrekompensować większe doświadczenie,
Teraz piszcie co o tym sadzicie, ja uważam ze to będzie chyba najbardziej odpowiednie rozwiązanie. Wszystko trzeba jeszcze przetestować i nie wykluczone ze expa trzeba będzie zwiększyć lub zmniejszyć.
frytka napisa³/a: | węże, antylopy, suhaki, gazele, konie, osÅ‚y, pieski preriowe, Å›wistaki, susÅ‚y, norniki, chomiki, wilki, stepowe lisy, orÅ‚y, pustuÅ‚ki, sowy i myszoÅ‚owy.
myślę że wystarczy jak na początek |
Frytka na przyszłość czytaj wszystkie wypowiedzi w temacie zanim zabierzesz głos |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-07-26, 15:34
|
|
|
Borszczu zgadzam się z tobą, i myślę, że exp jest dobry. To śmieszne byt tak mało dostawać exp ja 12 lvl nabijałam z pół roku bo albo trup albo bez broni i na zająca. Jak dla mnie jest ok z tym exp które zaproponowałeś Borszczu. |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2007-07-26, 18:09
|
|
|
już zrobione.... jak narazie dałem przy tych lepszych zwierzątkach troche mniej expa niż zaproponowałeś, ale jakby co to sie zwiększy... |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-07-26, 18:21
|
|
|
No widzę ze do kojota wszystko jak podałem a później już rożnie. Teraz pare dni na testy i sie zobaczy jak wszystko funkcjonuje |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2007-07-26, 18:22
|
|
|
nawet chyba więcej niż do kojota ;) ale troche większa rozbieżność niż 10% ;) |
|
|
|
 |
|
|