Co myślicie o grze? |
Autor |
Wiadomo¶æ |
wodz [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-05-15, 20:04
|
|
|
wlasnie nie masz nie grasz ja mam do grudnia i mam na sprzedanie 4 kody na sachema pisac na priv pedzaca_strzala |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-05-15, 20:34
|
|
|
Do grudnia boże nie szkoda ci pieniedzy przeciez jeden kod 10 zł kosztuje a ty do grudnia i cztery na sprzedaż gdybym miała na komórce 100 to i tak bym nie wysłała bo mi szkoda kasy na to |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
dzikus102 [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-06, 10:28 wprowadźcie coÅ› takiego
|
|
|
wprowadźcie coś takiego że jak się siedzi w tipi to można robić polowania. |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk±d: WrocÅ‚aw
|
Wys³any: 2007-08-06, 10:32
|
|
|
dzikus102 napisa³/a: | wprowadźcie coÅ› takiego że jak siÄ™ siedzi w tipi to można robić polowania. |
odpada.... nie po to sie idzie do tipi aby siedzieć w nim bezpiecznie i robić niebezpieczne rzeczy ;)
coÅ› za coÅ›... albo walczymy, albo sie chronimy i odpoczywamy.... |
|
|
|
 |
Kiljan [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-06, 13:02
|
|
|
zgadzam sie wtedy kazdy by w tipi siedzial;] |
|
|
|
 |
dzikus102 [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-07, 18:54
|
|
|
W MENELACH MOżNA TAK ROBIć |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-08-07, 19:16
|
|
|
dzikus102 napisa³/a: | W MENELACH MOżNA TAK ROBIć |
SÅ‚uszna uwaga - w menelach - a nie Indianach |
_________________
 |
|
|
|
 |
zyta [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-07, 19:18
|
|
|
Właśnie nie poruwnujcie że w bw tak jest albo w menele to są indianie!!! |
|
|
|
 |
Kiljan [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-07, 19:18
|
|
|
menele a indianie to 2 rozne gry wiec nie wiem co tu porownywac... w bw jest sie wampirem a w indnianach indianinem i co z tego? |
|
|
|
 |
misiekcrpv [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-18, 08:28
|
|
|
dzikus weź ty sie zastanów co by to dało wszyscy by w tipi siedzieli i nikt by broni nie tracił ani nie był trupem . ;P
BEZNADZIEJNY POMYSÅ‚ |
|
|
|
 |
NieLubieMajonez [Usuniêty]
|
Wys³any: 2008-02-23, 18:28
|
|
|
Gra nie jest zła.. mogę powiedzieć, że bardzo łatwo się w nią gra, nie trzeba nad nią za wiele myśleć..;/ i jest strasznie do meneli podobna.. :) |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-02-24, 09:50
|
|
|
NieLubieMajonez napisa³/a: | Gra nie jest zÅ‚a.. mogÄ™ powiedzieć, że bardzo Å‚atwo siÄ™ w niÄ… gra, nie trzeba nad niÄ… za wiele myÅ›leć..;/ i jest strasznie do meneli podobna.. :) |
Bo menele powstały na powstawie tej gry... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2008-02-24, 10:27
|
|
|
Bo admin meneli i SiVo to bracia. |
_________________

 |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
PlemiÄ™: Chiricauha
Do³±czy³: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk±d: --
|
Wys³any: 2008-04-03, 17:23
|
|
|
Kocham tę grę, mimo że gram parędziesiąt godzin...
Jedynymi minusami są chyba tylko: brak wszelkiego typu poradników, kalkulatorów i to, że nie umiem jeszcze w to sukcesywnie grać. xD
Mam nadzieję, że w związku z krewniactwem różnych ważnych tutaj ludzi nikt nie będzie miał lepiej... ;] |
_________________ ... |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2008-04-04, 15:04
|
|
|
Poradnik za niedługo będzie;] Właśnie go tworze;] |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
|