plac budowy |
Autor |
Wiadomo�� |
adrian [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2007-07-04, 13:59 plac budowy
|
|
|
może zrobimy plac budowy ja na bw i tam ulepszamy tipi i kupujemy zagrode dla konia i jakies żeczy może zatrudniamy robotników na pole
co otym myślicie |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2007-07-04, 15:51
|
|
|
ściągnięte z bw i dlatego mi się nie podoba. |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2007-07-04, 16:18
|
|
|
A mnie sie bardzo podoba. Mieliśmy zrobić walki klanów ale okazało sie ze będą one bez sensu bo nie będzie co zyskać. A taki domek byłby świetnym celem. z reszta to może wprowadzić trochę życia w ta grę, nie będziemy myśleć o rozwoju samej postaci ale także jej kwadratu (posiadłości).
Holigula_Mixrus napisa�/a: | ściągnięte z bw i dlatego mi się nie podoba. |
I tu sie nie zgodzę. Nauczyliście sie krytykować pomysły w ten sposób. To stało sie już standardowa odzywka. Nie podoba mi sie bo to już jest na bw... A to g***o prawda. W ile gier typu on-line grałaś? W niemal każdej oprócz swojej postaci user ma możliwość rozwoju także swojego domu. I tu można przytoczyć bitefight, wyspiarzy, bw, knights i wiele innych... Nawet w jednej z najbardziej popularnych gier tego typu (The Crims) gracz ma możliwość budowy zakładów, burdeli czy plantacji.
W takim indiańskim mieszkanku można by zrobić zbrojownie która będzie umożliwiała przechowywanie większej ilości złupionych itemów; stajnie w której nasze konie będą rosnąć, nabierać sił ew rozmnażać sie; strzelnice w której będziemy trenować (każdy jej poziom zwiększałby nasze zdolności o x%); jakiś zakątek z ziołami dzięki któremu szybciej byśmy zdrowieli... Tutaj jest naprawdę mnóstwo możliwości rozwoju postaci. |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2007-07-05, 11:02
|
|
|
Borszczu napisa�/a: | W takim indiańskim mieszkanku można by zrobić zbrojownie która będzie umożliwiała przechowywanie większej ilości złupionych itemów; stajnie w której nasze konie będą rosnąć, nabierać sił ew rozmnażać sie; strzelnice w której będziemy trenować (każdy jej poziom zwiększałby nasze zdolności o x%); jakiś zakątek z ziołami dzięki któremu szybciej byśmy zdrowieli... Tutaj jest naprawdę mnóstwo możliwości rozwoju postaci. |
A wiesz ile jest przy tym roboty?? SiVo musiałby to robic chyba z pół roku, a przy jego braku czasu to mu zajmie i dłużej |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2007-07-05, 13:03
|
|
|
Holigula_Mixrus napisa�/a: | A wiesz ile jest przy tym roboty?? SiVo musiałby to robic chyba z pół roku, a przy jego braku czasu to mu zajmie i dłużej |
To juz SiVo musi ocenić. Moim zdaniem dodanie kilku nowych budynków będzie zabawa typu inwestycja. Nic bardzo skomplikowanego tam nie ma, ale mogę sie mylić |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do��czy�: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk�d: wziąć kasę na piwo?
|
Wys�any: 2007-07-05, 19:48
|
|
|
Holigula_Mixrus napisa�/a: | A wiesz ile jest przy tym roboty?? SiVo musiałby to robic chyba z pół roku |
Nie przesadzaj... nie znasz tego typu języków więc nie wiesz... napisanie takich indian dla tego co zna htmlka, php, mysql to może potrwać nawet 1 tydzień...
Co do tego pomysły... sam go tutaj kazałem wrzucić ;P bo by go gościu nie dał...
Borszczu napisa�/a: | strzelnice w której będziemy trenować (każdy jej poziom zwiększałby nasze zdolności o x%) |
Borek, po prostu nie byłoby trenera
Borszczu napisa�/a: | W takim indiańskim mieszkanku można by zrobić zbrojownie która będzie umożliwiała przechowywanie większej ilości złupionych itemów; stajnie w której nasze konie będą rosnąć, nabierać sił ew rozmnażać sie; strzelnice w której będziemy trenować (każdy jej poziom zwiększałby nasze zdolności o x%); jakiś zakątek z ziołami dzięki któremu szybciej byśmy zdrowieli... Tutaj jest naprawdę mnóstwo możliwości rozwoju postaci. |
I z tym się jak najbardziej zgadzam...
Borszczu napisa�/a: | I tu sie nie zgodzę. Nauczyliście sie krytykować pomysły w ten sposób. To stało sie już standardowa odzywka. Nie podoba mi sie bo to już jest na bw... A to g***o prawda. W ile gier typu on-line grałaś? W niemal każdej oprócz swojej postaci user ma możliwość rozwoju także swojego domu. I tu można przytoczyć bitefight, wyspiarzy, bw, knights i wiele innych... Nawet w jednej z najbardziej popularnych gier tego typu (The Crims) gracz ma możliwość budowy zakładów, burdeli czy plantacji.
|
No wiesz Borek, ale nie możemy znowu wszystkiego zwalać z innych gier, ale takie najlepsze można więc z tym się zgadzam w 90%+ ;] |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2007-07-05, 21:15
|
|
|
uważam, że rozbudowa tipi to całkiem niezły pomysł :) a pozostałe rzeczy... sie jeszcze zobaczy :> (nie mówie nie ) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2007-07-06, 12:47
|
|
|
wafal napisa�/a: | Borszczu napisał/a:
strzelnice w której będziemy trenować (każdy jej poziom zwiększałby nasze zdolności o x%)
Borek, po prostu nie byłoby trenera |
Właśnie o to chodzi żeby był trener, a budynki dodatkowo zwiększałyby nasze "osiągi". I wtedy poza treningiem miałbyś dodatkowa możliwość rozwoju swojej postaci. |
Ostatnio zmieniony przez Borszczu 2007-07-06, 12:53, w ca�o�ci zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do��czy�: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk�d: wziąć kasę na piwo?
|
Wys�any: 2007-07-06, 12:52
|
|
|
A i jeszcze jedno ;) Nie o x% tylko o 1... czy tam o 3 i pakujemy w jaką state chcemy ;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
SrebrnaLisica [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2007-07-06, 14:12
|
|
|
No właśnie! I fajny pomysł. Bo by można było też powiedzmy wyrabiać jakieś zioła czy coś takiego (tak jak w niektórych grach "potion") i się tym uleczać, sprzedawać to, ale najpierw trzeba było by kupić jakieś narzędzia do tego. |
|
|
|
 |
frytka
MoBika
Nick w grze: fryta
Wiek: 30 Do��czy�a: 26 Pa� 2006 Posty: 245 Sk�d: Kraków.
|
Wys�any: 2007-07-06, 16:30
|
|
|
no pomysł fajny ^^ i wtedy zamiast menu z lewej strony byłby jeden plac ( lub coś o nazwie np. wioska ) na którym były by emotki, rysunki przedstawaiające np.tipi itd.
ps. SiVo, fajny avatar |
_________________ (...) Jeden kradnie bo ma takie hobby, drugi kradnie bo jest głodny (...)
frytka reaktywacja :)

 |
|
|
|
 |
tupaczek [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2007-07-07, 16:10
|
|
|
witam po dlugiej przerwie doszly mnie sluchy o zmianach w grze bardzo podobaja mi sie pomysly Borszcza SiVo zrob ze w koncu cos nowego bo nudaaaaaaaaaaa straszna trzeba byc otwartym na nowe porpozycje graczy bo to oni wiedza co grze brakuje |
|
|
|
 |
bodzio128 [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2007-08-06, 16:18
|
|
|
jestem za rozbudową domku moim zdaniem to świetny pomysł |
|
|
|
 |
Kiljan [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2007-08-06, 20:59
|
|
|
mi sie podoba:) |
|
|
|
 |
iapaj [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2007-08-08, 20:40
|
|
|
i mi też |
|
|
|
 |
|