Moze kilka ulepszen? |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-08-03, 21:18 Moze kilka ulepszen?
|
|
|
Moze kilka ulepszen albo poprawek w grze dało? np:
1.Mniej złota za 50 energi, bo 450 za 50 energi to dla mnie za duzo!
2. Jak byscie zrezygnowali z tanszej energi to moze rzeby było wiecej kasy. Np. Dodanie do kazdej inwestycji o 20-30 złoata wiecej na godzine. I moze zeby dłuzej
mozna było ją przechowywać.
3. Wiecej energi. Np. dla usera bez sachema 150 energi a z sachemem 200 energi wtedy była by tansza energia i by szybciej sie expa robiło.
4. Zeby było widać całe doswiadczenie jakie zrobiliśmy od 1 lvl. np:
Doświadczenie: 191022/221264
5. Mozna by było jeszcze zrobić, częstsze napady plemienne, i zeby było wicej złota i expa. |
_________________

 |
Ostatnio zmieniony przez Yamakasi 2007-08-09, 18:41, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-08-03, 21:42
|
|
|
Yamakasi napisa³/a: | 4. Zeby byÅ‚o widać caÅ‚e doswiadczenie jakie zrobiliÅ›my od 1 lvl. np:
Doświadczenie: 191022/221264 |
Jak do tej pory zdobyłeś już 220000 doświadczenia. No to chyba nam pisze ;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-08-03, 21:48
|
|
|
wafal napisa³/a: | No to chyba nam pisze ;) | Wiem ze pisze! Ale zeby byÅ‚o tak Å‚Ä…cznie wszystkiego i Å‚Ä…cznie wszystkiego jakie mamy zrobić |
_________________

 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-08-03, 22:15
|
|
|
To wtedy by wyglądało tak, jakby nam się gra kończyła ;/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-08-04, 10:16
|
|
|
Jak dla mnie trzeba zrobić ulepszenia dla sachema bo jak na razie nie opłaca się kupować. |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-08-04, 17:14
|
|
|
Yamakasi napisa³/a: | Moze kilka ulepszen albo poprawek w grze daÅ‚o? np:
1.Mniej złota za 50 energi, bo 450 za 50 energi to dla mnie za duzo!
2. Jak byscie zrezygnowali z tanszej energi to moze rzeby było wiecej kasy. Np. Dodanie do kazdej inwestycji o 20-30 złoata wiecej na godzine. I moze zeby dłuzej
mozna było ją przechowywać.
3. Wiecej energi. Np. dla usera bez sachema 150 energi a z sachemem 200 energi wtedy była by tansza energia i by szybciej sie expa robiło.
4. Zeby było widać całe doswiadczenie jakie zrobiliśmy od 1 lvl. np:
Doświadczenie: 191022/221264 |
Hmm... Jak dla mnie to to wszystko jest niepotrzebne...
Kolejnymi zmianami jakie trzeba by zastosować są:
- Zwiększenie ilości doświadczenia za wyprawy(suma expa z ubitych zwierząt wg nowego przelicznika -15%),
- Ograniczenie w wyprawach, mam tutaj na myśli coś podobnego jak z tipi żeby przed pójściem na kolejna wyprawę był czas na "odpoczynek" (dajmy na to 5 min), a to z racji tego ze wszyscy traktują wyprawę jak tipi kiedyś, atakują i uciekają na nią...
- Zmienić system wskrzeszania, bo sms zamienny na 3 dni przerwy skutecznie odstrasza nowych graczy, |
Ostatnio zmieniony przez Borszczu 2007-08-06, 01:46, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zyta [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-05, 22:47
|
|
|
Ja mysle zeby dodac jakies ulepszenia dla sachema....ale niemam pomyslu |
|
|
|
 |
iapaj [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-08, 20:55
|
|
|
1. dobre przydało by sie żey energia była tańsza
2. tez dobr szybciej by sie zdobywało kase i i zybciej exp robiło
3. to też by sie przydało nie trzeba by tak szybko latac do źródła
4. nie potrzebne po co to wystarczy kliknąc w doświadczenie i tam sie ma jak do tej pory zdobyłeś już .........i tak dalej
te pirewsze 3 są spoko SiVo zastanów sie nad ich realizacją |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-08-09, 18:42
|
|
|
Zobaczcie jeszcze jednÄ… propozycje. |
_________________

 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-08-09, 19:52
|
|
|
Yama Ty widzisz te zmiany? One nie wprowadzają nic konkretnego do gry... To tak jakby SiVo dał każdemu po 100k złota. Za jakiś czas złota braknie i znowu będziecie sępić... Za parę poziomów znowu zaczniecie płakać ze za drogo. Dla mnie jest w sam raz. Bo kukły przestają być opłacalnie dopiero ok 16 lvl... |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-08-26, 22:42
|
|
|
SiVo pomysl nad tymi propozycjami |
_________________

 |
|
|
|
 |
zyta [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-08-28, 17:22
|
|
|
SiVo zastanów się nad realizacją tych pomysłów |
|
|
|
 |
|