Cios krytyczny/śmiertelny i kradzież |
Autor |
Wiadomo¶æ |
pixxel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-15, 17:28 Cios krytyczny/Å›miertelny i kradzież
|
|
|
Co myślicie o tym, żeby w grze podczas walki mogły się przydarzyć ciosy krytyczne, które powstrzymają pancerz przeciwnika bądź zadadzą mu większe straty?
A może możliwość drobnej kradzieży na graczy, który nie przebywa w tipi??? Szansa na okradzenie byłaby ileś procent i rosłą by wraz z trenowaniem zręczności.
Co wy na to??? |
|
|
|
 |
Boruc
Nick w grze: Buric
PlemiÄ™: Hopewell
Wiek: 29 Do³±czy³: 13 Pa¼ 2007 Posty: 52 Sk±d: BiaÅ‚ogard
|
Wys³any: 2007-12-15, 19:07
|
|
|
nie lepij nie teraz dla mnie jest lepiej ;] |
_________________ ;):):) |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-12-15, 19:41
|
|
|
z ciosem moze byc, a z złodziejstwem nie. Ja to bardziej bym wolał szpiegowanie |
_________________

 |
|
|
|
 |
pixxel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-15, 19:46
|
|
|
dużo pomysłów jest dobrych ale w Indian musiałoby grać więcej ludzi. |
|
|
|
 |
traspie [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-15, 20:33
|
|
|
Myślę, że cios krytyczny może być, ale nie powinien od razu zabijać
Co do kradzieży, to ja bym się tego nie uczył. |
|
|
|
 |
Czesio [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-12-20, 18:38
|
|
|
oba pom,ysly sa dobre :) |
|
|
|
 |
|