INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo��
miszczu
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-03-19, 08:03   

SiVo popraw to, żeby dało się wypowiedzieć wojnę więcej niż jednemu plemieniu.
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-03-19, 08:09   

miszczu to jest dobrze!!! wojnę można prowadzić tylko z jednym plemieniem!!!! I tak ma pozostać!!!!!
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
miszczu
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-03-19, 17:48   

jak ci nie pasuje że atakuje cie więcej niż jedno plemie to możesz prowadzić wojnę tylko z jednym nie musisz wszystkich przyjmować
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-03-19, 18:31   

mhmm... ja chyba jednak preferuje wojne z tylko jednym plemieniem na raz... bo potem jak sie np. okaże, że wszystkie przegrasz to bedzie zamieszanie kto np. ma dostać twoją broń :> (bo nie bedziesz mieć drugiej)
 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-03-19, 19:17   

Ale jaką broń tracisz? Bo nie wiem o co chodzi z tą bronią :/
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-03-19, 19:53   

Kiedy juz bedzie normalna wojna? To znaczy kiedy juz nie bedzie tej BETY?
_________________

 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-03-19, 20:29   

Walczymy statystykami a tracimy broń? Głupie, wystarczy ściągnąć broń i nic nie tracimy ;P

Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron (wódz - wódz). Czyli tabelka, gdzie wpisujemy godziny, minuty, sekundy. Myślę, iż dni nie trzeba, bo w godzinach możemy ująć te dni. Jedna wojna, która trwa 7 dni to bardzo długo....
Proponuję również, aby za wygraną wojnę plemię zwycięskie otrzymywało złoto oraz doświadczenie, które wódz plemienia dzieliłby wedle uznania na poszczególnych członków plemienia.

Co do ograniczonej ilości wojen, proponuję tę ilość zwiększyć do dwóch.

Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;)
_________________



 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-03-20, 11:05   

wafal napisa�/a:
Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron

może być
wafal napisa�/a:
wódz plemienia dzieliłby wedle uznania

raczej odpada, bo zaraz sie zaczną kombinacje i oskarżenia o niesprawiedliwy podział lupu....
wafal napisa�/a:
Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;)

otóż to ;) narazie jest wersja beta, pownieważ nie ma jeszcze modułu do rozliczenia wojny :) (bo jeszcze nie wiem jak to będzie finalnie wyglądać :))
 
     
wesley 

Nick w grze: nie powiem
Do��czy�: 16 Lut 2008
Posty: 47
Sk�d: są te skurwysyny
Wys�any: 2008-03-20, 11:23   

a ja mam taka propozycje aby po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe. a co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu.
_________________
tylko dla twardzieli
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-03-20, 19:50   

Dodam jeszcze, że proponuję, aby plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny.
_________________



 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-03-20, 21:33   

Podsumowujac wojna nie ma zakonczenia.
SiVo zrób tak zeby wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym.
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-03-21, 09:42   

wesley napisa�/a:
po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe

może być :)
wesley napisa�/a:
co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu

to będzie albo rozliczone w ten sposób, że cała zagrabiona kasa dzielona na ilość członków, albo też może być zależne od ilości zdobytych punktów :) (coś jakby średnia ważona)
wafal napisa�/a:
plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny

oczywiście będzie taka blokada :) opóścić też nie będzie można, żeby np. tuż przed końcem wszyscy sie nie ulotnili z przegrywającego plemienia ;)
Borszczu napisa�/a:
wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym.

no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie?
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-03-21, 09:48   

SiVo napisa�/a:
no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie?
niestety nie.

[ Dodano: 2008-03-21, 10:49 ]
SiVo napisa�/a:
wesley napisa�/a:
po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe

może być :)


a może razy 2 ten exp pomnozyć?
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-03-21, 14:49   

x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem...
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-03-21, 15:51   

...Morderca napisa�/a:
x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem...

To zależy od lvl postaci. Dla Ciebie 1k expa to dużo a dla mnie to kropla w morzu potrzeb.

proponuje:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group