Wojny plemienne |
Autor |
Wiadomo�� |
miszczu [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2008-03-19, 08:03
|
|
|
SiVo popraw to, żeby dało się wypowiedzieć wojnę więcej niż jednemu plemieniu. |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2008-03-19, 08:09
|
|
|
miszczu to jest dobrze!!! wojnę można prowadzić tylko z jednym plemieniem!!!! I tak ma pozostać!!!!! |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
miszczu [Usuni�ty]
|
Wys�any: 2008-03-19, 17:48
|
|
|
jak ci nie pasuje że atakuje cie więcej niż jedno plemie to możesz prowadzić wojnę tylko z jednym nie musisz wszystkich przyjmować |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2008-03-19, 18:31
|
|
|
mhmm... ja chyba jednak preferuje wojne z tylko jednym plemieniem na raz... bo potem jak sie np. okaże, że wszystkie przegrasz to bedzie zamieszanie kto np. ma dostać twoją broń :> (bo nie bedziesz mieć drugiej) |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk�d: Polska
|
Wys�any: 2008-03-19, 19:17
|
|
|
Ale jaką broń tracisz? Bo nie wiem o co chodzi z tą bronią :/ |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do��czy�: 22 Pa� 2006 Posty: 531 Sk�d: Lubartów
|
Wys�any: 2008-03-19, 19:53
|
|
|
Kiedy juz bedzie normalna wojna? To znaczy kiedy juz nie bedzie tej BETY? |
_________________

 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do��czy�: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk�d: wziąć kasę na piwo?
|
Wys�any: 2008-03-19, 20:29
|
|
|
Walczymy statystykami a tracimy broń? Głupie, wystarczy ściągnąć broń i nic nie tracimy ;P
Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron (wódz - wódz). Czyli tabelka, gdzie wpisujemy godziny, minuty, sekundy. Myślę, iż dni nie trzeba, bo w godzinach możemy ująć te dni. Jedna wojna, która trwa 7 dni to bardzo długo....
Proponuję również, aby za wygraną wojnę plemię zwycięskie otrzymywało złoto oraz doświadczenie, które wódz plemienia dzieliłby wedle uznania na poszczególnych członków plemienia.
Co do ograniczonej ilości wojen, proponuję tę ilość zwiększyć do dwóch.
Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;) |
_________________
 |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2008-03-20, 11:05
|
|
|
wafal napisa�/a: | Proponuję, aby czas wojny był ustalany za porozumieniem obu stron |
może być
wafal napisa�/a: | wódz plemienia dzieliłby wedle uznania |
raczej odpada, bo zaraz sie zaczną kombinacje i oskarżenia o niesprawiedliwy podział lupu....
wafal napisa�/a: | Demo nie będzie za pewno wtedy, gdy skrypt zostanie ukończony w 100% ;) |
otóż to ;) narazie jest wersja beta, pownieważ nie ma jeszcze modułu do rozliczenia wojny :) (bo jeszcze nie wiem jak to będzie finalnie wyglądać :)) |
|
|
|
 |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do��czy�: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk�d: są te skurwysyny
|
Wys�any: 2008-03-20, 11:23
|
|
|
a ja mam taka propozycje aby po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe. a co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu. |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do��czy�: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk�d: wziąć kasę na piwo?
|
Wys�any: 2008-03-20, 19:50
|
|
|
Dodam jeszcze, że proponuję, aby plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2008-03-20, 21:33
|
|
|
Podsumowujac wojna nie ma zakonczenia.
SiVo zrób tak zeby wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym. |
|
|
|
 |
SiVo
Administrator Wódz nad wodze :)

Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006 Posty: 625 Sk�d: Wrocław
|
Wys�any: 2008-03-21, 09:42
|
|
|
wesley napisa�/a: | po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe |
może być :)
wesley napisa�/a: | co do kasy to szczerze mowiac nie mam zadnego pomyslu |
to będzie albo rozliczone w ten sposób, że cała zagrabiona kasa dzielona na ilość członków, albo też może być zależne od ilości zdobytych punktów :) (coś jakby średnia ważona)
wafal napisa�/a: | plemienia nie dało się rozwiązać w czasie wojny |
oczywiście będzie taka blokada :) opóścić też nie będzie można, żeby np. tuż przed końcem wszyscy sie nie ulotnili z przegrywającego plemienia ;)
Borszczu napisa�/a: | wynik wojny pokazał sie w indexie lun na placu plemiennym. |
no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie? |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do��czy�: 22 Pa� 2006 Posty: 531 Sk�d: Lubartów
|
Wys�any: 2008-03-21, 09:48
|
|
|
SiVo napisa�/a: | no powinno sie pokazać na placu plemiennym takie info o wyniku PO zakończeniu... nie pojawiło sie? | niestety nie.
[ Dodano: 2008-03-21, 10:49 ]
SiVo napisa�/a: | wesley napisa�/a: | po zakonczeniu wojny kazdy czlonek plemienia dostal tyle expa ile zarobil punktow podczas wojny dla plemienia. mysle ze byloby to sprawiedliwe |
może być :)
|
a może razy 2 ten exp pomnozyć? |
_________________

 |
|
|
|
 |
...Morderca
Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008 Posty: 202 Sk�d: Polska
|
Wys�any: 2008-03-21, 14:49
|
|
|
x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem... |
_________________ Zawodowy_Morderca The Best :) |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2008-03-21, 15:51
|
|
|
...Morderca napisa�/a: | x2 exp to chyba byłoby za duzo ;/ Nie wiem... |
To zależy od lvl postaci. Dla Ciebie 1k expa to dużo a dla mnie to kropla w morzu potrzeb.
proponuje:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3) |
|
|
|
 |
|