INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo��
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-03-21, 16:03   

Borszczu napisa�/a:
(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)
Czyli jak to rozumiec? xD
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-03-21, 16:44   

punkty*2 + 18*3 [18 to mój lvl :P]

o to chodzi?
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-03-22, 12:04   

lol, nie potraficie podstawić danych do prostego równania?

(pkt zdobyte dla plemienia/2) * (lvl postaci/3)

"/" - dzielenie:
Wikipedia napisa�/a:
matematyce operacja zdefiniowana w dowolnym ciele jako:

a/b = a*b^(-1), dla b<>0

gdzie b^(-1) to element odwrotny do b.

W działaniu tym występują dwa operandy nazywające się dzielną i dzielnikiem. Wynik dzielenia nazywany jest ilorazem.


"*" - mnożenie:
Wikipedia napisa�/a:
Mnożenie – jedno z działań w strukturach algebraicznych takich jak pierścień czy ciało, a także między elementami ciała i przestrzeni liniowej nad tym ciałem. W grupach mnożeniem nazywamy działanie grupowe w zapisie multiplikatywnym. W tych strukturach mnożenie powinno spełniać odpowiednie aksjomaty (np. przemienności, łączności, rozdzielności względem dodawania itp.)


I przypomnę jeszcze ze nawiasy pomagają zachować odpowiednia kolejna wykonywania działaj. Najpierw liczy sie to co w nawiasie a później resztę... A o dokładniejsze szczegóły pytajcie sie w szkole :-P
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-03-24, 20:34   

Jejku - jak to się rozrosło. Mam błąd i uwagę do zgłoszenia i nie wiem tu (bo kto tu to odnajdzie) czy jako nowy wątek w "Uwagi i błędy"...

Niemniej:

Błąd - plemię Missouri wypowiedziało nam wojnę. Po drodze plemię się rozwiązało a wojna trwa. Nie można nikogo atakować. Nie można rozpocząć innej wojny i tak przez najbliższe kilka dni...

Hmm - wojna jest z "nazwą" nie "identyfikatorem". Wyszłam z Dobrych Stóp i założyłam na nowo plemię Missouri (nie wiem, kto był jego poprzednim właścicielem...)

I co? Mam wojnę z Brudnymi Stopami!!!


2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać!
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-03-25, 14:55   

wredna_squaw napisa�/a:
2. Uwaga. Wydaje mi się, że zdobyte punkty nie powinny tylko zależeć od ilości zadanych ciosów oraz poniesionych ran. Przez to ewidentnie osoba silniejsza średnio zdobywa więcej punktów niż osoba słabsza. Myślę, że trzeba to wyrównać!

No to jest chyba naturalne...
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-03-25, 17:37   

docelowo będzie zablokowane rozwiązywanie plemion, czy nawet odłączanie się od plemienia w czasie trwania wojny, więc takie coś nie powinno się więcej zdażać :)
a co do pkt 2... jakieś sugestie?
 
     
miszczu
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-03-25, 20:50   

Ja mam propozycje jeszcze taką, żeby w indexie były walki, ale nie wszystkie tylko te w których dana postać bierze udział tzn. tak jak jest z normalnymi walkami na arenie.
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-03-25, 22:47   

W podsumowaniu walki powinno być podane nie tylko ile zdobyło się punktów dla plemienia, ale również ile punktów zdobyło tamto plemię... De facto naważniejsza jest różnica ("przewaga Twojego/przeciwnego plemienia zwiększyła/zmniejszyła się o 3.45" i ewentualnie dopisek "gratulacje - zdobyliście przewagę" lub "niestaty - straciliście przewagę - więcej szczęścia następnym razem [jeśli będzie jeszcze następny raz]"
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-03-26, 10:28   

Kolejna wojna skończona a nfo o wynikach jak nie było tak nie ma :-P
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-03-29, 12:45   

już poprawione i powinno już zapisywać (przynajmniej mi zapisuje :>)
no i zablokowałem już możliwość uciekania i likwidowania plemienia podczas wojny
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-03-30, 09:05   

Kolejny błąd. Można wywołać wojnę domową i bić się ze sobą. :shock:

Czy to już samogwałt, czy jeszcze schizofrenia? :evil:
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-03-30, 11:31   

wredna ale to jest dobre;] Walczyłam ze swoim sobowtórem i przegrałam! xD
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-04-01, 18:35   

Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu:
Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę

Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na oślep
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-04-01, 20:12   

Borszczu napisa�/a:
Przydałoby sie żeby przy każdym wypowiedzeniu wodzowi (w zasadzie to lepiej żeby cale plemię dostawało takie info) przychodziła jakaś wiadomość. Dajmy na to wypowiadam wojnę Ajmarom i uente dostaje wiadomość typu: Cytat:
Borszczu z plemienia INKOWIE wypowiedział Ci wojnę


Czy cus w tym stylu.
Podobnie tez przy akceptacji wyzwania. Bo narazie to jest trochę chaotyczne i robione na ośle


zgadzam sie z tym. powinny bys jakies wiadomości
_________________

 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-05-02, 00:59   

Kiedy będą jakieś profity za wojnę?

Proponuje jeszcze, aby można było atakować co 5 minut przeciwników - opcja dostępna tylko dla sachemów ;)
_________________



 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group