INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Wojny plemienne
Autor Wiadomo��
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-05-02, 07:32   

Dokładnie. Co 10min jest bez sensu ponieważ mamy teraz wojne z komornikami i zanim zaatakuje 20 osób to kupa czasu mija. Czasami polowa zostane do atakowania.

A co powiedziec z ciulala? [50osób]
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-05-02, 23:04   

narazie, testowo, w ramach profitów z wojny jest po 200expa dla każdego ze zwycięskiej drużyny i po 100expa dla każdego z przegranych (docelowo będzie troche inny system)
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-05-02, 23:13   

Pisz ten system, a nie dawaj nam po 200 czy też 100 expa, bo to jest nic... Wg mnie ilość zdobywanego złota oraz expa musi być zależna od poziomu postaci oraz ilości punktów ilu zdobył...
_________________



 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-05-03, 09:09   

Popieram wafala... To będzie najuczciwsze...

Aha wojna jest tylko na staty ale jak to możliwe, że przegrywam lub remisuje z ludźmi, którzy mają je o wiele słabsze od moich??
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-05-03, 10:32   

Zgadzam sie z holigulą, to jest troche głupie ponieważ ja mam 21lvl a przegrywam np. z 16lvl w wojnie plemiennej a on ma wtedy 15pkt różnicy ode mnie w statach :(
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-05-04, 10:39   

Obawiam się, że tutaj tak jak i w normalnych pojedynkach - liczy się spory czynnik losowy. Więc to że się czasem przegrywa z dużo słabszym jest raczje normalne...

Nie byłoby normalne, gdyby średnio rzecz biorąc przegrywałoby się bardzo często, choć pewnie to zależy też od rozkładu umiejętności...


Poza tym - gdyby nie było czynnika losowego (i to raczej sporego) to wtedy de facto żadne wojny i pojedynki nie miałyby sensu, skoro zawsze wygrywaliby uente i wafal. No - może czasem też [you:773b83f1cf], ale nie postawiłabym na to wiele złota :mrgreen: .
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-05-04, 10:44   

Ciesz sie że Ty wygrywasz.

[ Dodano: 2008-05-04, 11:15 ]
No a moze zeby było tak, ze kto ile hitów zabrał łacznie i razy 50 :D i z tego bylby exp dodawany po wygranej .
_________________

 
     
...Morderca 

Nick w grze: Zawodowy_Morderca
Do��czy�: 03 Sty 2008
Posty: 202
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-05-04, 11:20   

wredna_squaw napisa�/a:
Nie byłoby normalne, gdyby średnio rzecz biorąc przegrywałoby się bardzo często, choć pewnie to zależy też od rozkładu umiejętności...


O to chodzi ze ja ciągle przegrywam ze słabszymi od siebie...
Ale to też nie tylko ja lecz duzo innych z duzo slabszymi od siebie...

Dzięki że wzioles mnie pod uwage z tymi walkami bez czynnika losowego? :)
_________________
Zawodowy_Morderca The Best :)
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-05-04, 14:26   

...Morderca napisa�/a:
Dzięki że wzioles mnie pod uwage z tymi walkami bez czynnika losowego? :)


Funkcja you...

Ja również często w walkach plemiennych przegrywam ze słabszymi a wygrywam nop z wafalem...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-05-08, 15:43   

Cytat:
Funkcja you...

Sorry - nie potrafiłam się powstrzymać. Zwłaszcza, że tak ładnie pasowało do kontekstu. Poza tym - nie pisz takich rzeczy, bo jak jestem zmęczona to mi trochę literki skaczą, n przewraca się na bok, cja znika i w ogóle dziwne rzeczy się dzieją... :mrgreen:


A na zupełnie poważnie - zgłaszam propozycję zmiany wyniku walki w przypadku, gdy jedna ze stron nie zadała ani jednego ciosu.

Obecnie zwycięzca zdobywa zaledwie 100 punktów a przegrany 0. Ale jeśli zwycięzca zada 15 ciosów to bardziej mu się w tym momencie opłaca raz oberwać - wówczas wynik walki jest 150 do 0,67 czyli ponad 49 punktów netto więcej!!!

Proponuję zatem, żeby w przypadku wygranej "do zera" zdobywać jednak więcej punktów dla swojego plemienia. 200 może? A może 20 razy ilość zadanych ciosów? W każdym razie tak, żeby wynik walki był wtedy lepszy niż w przypadku utraty jednego punktu życia...

Dodano: 2008-05-09 06:25
Właśnie się dowiedziałam o bardziej drastycznym przypadku - "Zdobyłeś dzięki temu 240 punktów dla swojego plemienia!". Czyli co - gdyby nasz dzielny wojownik nie stracił 1 życia to zdobylibyśmy tylko 100 punktów. Ale ponieważ odniósł ciężkie (zapewne) obrażenia to ilość punktów zwiększyła się prawie dwa i pół raza!?!?
Ostatnio zmieniony przez wredna_squaw 2008-05-09, 06:25, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 31
Do��czy�: 22 Pa� 2006
Posty: 531
Sk�d: Lubartów
Wys�any: 2008-05-09, 05:10   

Sprawa z indexu:

08.05.2008 17:27 - Wojna się zakończyła wynikiem: Wojna się zakończyła wynikiem: $w[pkt2] : $w[pkt1]

nadal to samo.
_________________

 
     
tutus 


Nick w grze: matrix
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 34
Do��czy�: 04 Lis 2007
Posty: 62
Sk�d: zz
Wys�any: 2008-05-24, 15:45   

no właśnie dlaczego tak jest wyjaśnij to jak możesz SiVo ;)
_________________



 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group