INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Pare propozycji
Autor Wiadomo��
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-05-01, 22:57   

luchu napisa�/a:
niedźwiedź brunatny chyba w Ameryce nie żyje

Chyba jednak żyje... Bardzo specyficzny "garbaty" podgatunek zwany czasem niedźwiedziem szarmy lub... grizzli (z magazynu dla miłośników broni - "jaki rodzaj rewolweru jest dobry na grizzli - w zasadzie dowolny ale należy zostawić ostatnią kulę dla siebie...")

Może być oczywiście dużo popularniejszy niedźwiedź czarny (czyli baribal), ale - wybaczcie - przydałoby się go umieścić przed grizzlim, który z kolei powinien stać się bardziej zjadliwym...


Co do dodatkowych wspólnych robót - oczywiście można dodać kolejne ale tu też optowałabym, żeby dodać taką robotę gdzieś w środek a z Fortu zrobić bardziej lukratywną robotę (tu akurat dodatkowo na tym mi zależy, bo jednak miałam swój udział w powstaniu napadu na Fort Knox...)


luchu napisa�/a:
Wiec ja nie wiem czy jako wódz bym pozwolił na regularne roboty na 20 czy 25 osób bo czekanie mogłoby blokować wspólne i zarobek byłby marniejszy.

W pełni się zgadzam i nawet na przyszłość radziłabym przyjrzeć się bliżej plemionom, w których dziennie wykonywanych jest dużo bardzo licznych skoków - w przypadku nie za dużego plemienia w/g mnie mogłoby to sugerować jednak sporą ilość multi... (nie wykluczam oczywiście wyjątkowo dobrze zgranej dużej grupy, ale kiedyś też wierzyłam w Świętego Mikołaja... :mrgreen: )
 
     
pocahontas
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-05-02, 00:39   

Wspolna na wiecej nic 14 osob to poronione, wedlug mnie powinna powstac wspolna na 7-8 osob. Obecnie sa wspolne na 4,5 i potem od razu na 10 (pominmy niewymienione), mozna tu nawiazywac do menele.net gdzie niedawno wprowadzono "wiejska potancowke w remizie".
Mysle ze to by sie przyjelo ;)
 
     
miszczu
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-05-05, 20:31   

pocahontas napisa�/a:
mozna tu nawiazywac do menele.net

to są indianie nie menele
 
     
Mahone 

Nick w grze: Mahone
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 08 Kwi 2008
Posty: 55
Sk�d: Błękitni
Wys�any: 2008-05-06, 14:01   

proponuje ograniczyc urlop. np po wyjsciu z niego aby mozna było powrócic na wakacje za kilka dni a nie od razu! Niektóre osoby własnie tak robią i doswiadczenie zdobywają tylko na wspólnych! płaszczą zadek w tipi i zgrywają bohaterów! co to za gra? i tak jak napisał/a pocahontas wspolne na 7-8 osób.
 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
Plemię: Chiricauha
Wiek: 32
Do��czy�: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk�d: Pabianice
Wys�any: 2008-05-07, 17:20   

niee wedlug mnie jest dobrze moze byc najwyzej 10h ograniczenie albo 24max a wspolne to na 20 osob by sie przydały wy mowicie na 7-8 osob bo z 15nastki nie korzystacie w plemieniach...
 
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-05-08, 15:48   

A co powiecie na to, żeby wódz plemienia mógł zakończyć robotę przed czasem ale tak, jakby to była mniejsza robota. Np. organizowany jest Fort Knox, zebrało się 14 i wtedy wódz stwierdza, że kończy tę robotę jako miasteczko - wszyscy biorący udział dostają złoto i doświadczenie tak jak za miasteczko ale niestety - stracili energii jak za Fort...

Przy takim rozwiązaniu faktycznie mogłaby powstać robota na 20 osób (wyprawa na Manhattan) a nawet na 30 (przejęcie rządow w Białym Domu)
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-05-08, 16:57   

ale kto chiałby dołączać do takich wielkich akcji i marmować energie wiedząc, że jest spora szansa, że to sie zmarnuje :>
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-05-08, 17:52   

Ja byłbym za tym, aby stworzyć robotę na 7-8 osób ;)
_________________



 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
Plemię: Chiricauha
Wiek: 32
Do��czy�: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk�d: Pabianice
Wys�any: 2008-05-08, 21:35   

na 8 osob ale zeby na 15 nie znikały i żeby mniej energii kosztowały forty :S

[ Dodano: 2008-05-08, 21:38 ]
wogole to tutaj admin jest 200% lepszy od meneskiego
 
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-05-09, 06:30   

SiVo napisa�/a:
ale kto chiałby dołączać do takich wielkich akcji i marmować energie wiedząc, że jest spora szansa, że to sie zmarnuje :>


A priori ciężko powiedzieć, czy energia się zmarnuje, czy nie. Staramy się zrobić dużą robotę, ale okazuje się, że na ostatnią osobę czeka się za długo. Energia dawno już wróciła do normy, wszyscy są gotowi do kolejnej roboty a tu nadal się czeka. Myślę, że w takim przypadku lepiej byłoby zamknąć skok z mniejszym zyskiem niż czekać dalej...
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-05-29, 21:59   

Jeśli jakieś plemię ma 50 członków, a drugie ma 10 to choćby byli dużo lepsi osobno to i tak jako plemię będą słabsi... Więc wg mnie liczebność plemienia jako siła powinna we wspólnych skokach być podkreślona. Po forcie Knox mógłby być np. Atak na Nouvelle Orleanais. ;) W każdym razie nowa wspólna np. na 22 osoby w naszym plemieniu byłaby robiona od 18 do 23 na pewno z 2x.
_________________
...
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-06-03, 20:40   

Cytat:
Jeśli jakieś plemię ma 50 członków, a drugie ma 10 to choćby byli dużo lepsi osobno to i tak jako plemię będą słabsi...

I tutaj błędnie rozumujesz. Hmm... Jak to najprościej wyjaśnić? Spróbuj wysłać 100 ludzi z gołymi rekami na chociażby 1 średnio uzbrojona ekipę czołgistów. Bo chyba każdy wolałby siedzieć w blaszanej puszcze w odpowiednio grubymi ściankami ;) Dalej sadzisz ze liczebna przewaga ma tutaj znaczenie?
Tak samo jest z poziomami postaci i ich sprzętem a także statami. Chocby was było 9873493457 a żaden nie będzie w stanie trafić silniejszej osoby to nie jesteście w stanie wygrać.
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-07-02, 15:55   

Borszczu napisa�/a:
Spróbuj wysłać 100 ludzi z gołymi rekami na chociażby 1 średnio uzbrojona ekipę czołgistów

to akurat kiepskie porównanie ;) czołgi bez wsparcia się do niczego nie nadają... prędzej im się pociski skończą niż by wszystkich zabili ;) a jeden celny koktajl mołotowa i po czołgu..... :>
 
     
Czesio
[Usuni�ty]

Wys�any: 2008-07-03, 20:00   

ale np. naślij 100 osub ktorzy mają 10 lvl na jedną osobe np. uente z 25 lvl'em kto wygra ?
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-07-04, 07:41   

Jest szansa, że setka 10-levelowców w końcu powali 25-levelowca. Niech każdy zada średnio po dwa ciosy… Oczywiście to wszystko przy założeniu, że ten silniejszy nie będzie się leczył w trakcie…

„Nec Hercules contra plures” czyli „I Herkules dupa, kiedy ludzi kupa”…
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group