INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Problem z hitami [?]
Autor Wiadomo��
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-07-10, 11:48   Problem z hitami [?]

SiVo mam pytanie... czy ostatnio modziłeś może coś z siłą hitów?
Bo atak od paru dni mi w ogóle nie działa :/
Mógłbyś sprawdzić co jest?

Edit ostatnia walka:
runda 1
moonchild stracił 24 ran, zostało mu jeszcze 101
moonchild nie trafił

runda 2
nie trafiłeś
moonchild nie trafił

runda 3
moonchild stracił 11 ran, zostało mu jeszcze 90
moonchild nie trafił

moonchild został pokonany przez ciebie!! Zabrałes mu 84 złotych monet! Zdobyłeś również 16 pkt doświadczenia .
Ostatnio zmieniony przez Molph 2008-07-10, 12:19, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
     
Dziobinho 


Nick w grze: Blady_Dziob
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 10 Lip 2008
Posty: 13
Sk�d: Z tamtąd.
Wys�any: 2008-07-10, 12:02   

W sumie to nie tylko ty masz problemy.
Mam 25 zręczności a raz trafiam :|
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-07-10, 13:13   

Mam dokładnie to samo!! Mam dużo zręczności i nie trafiam, lub tak słabe hity, że szok!
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-07-10, 14:35   

Biorąc pod uwagę ilość pkt waszej siły i mojej to ja mogę mieć pretensje...
 
     
kaban99 

Nick w grze: kaban99
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 01 Cze 2008
Posty: 69
Sk�d: Skierniewice
Wys�any: 2008-07-10, 15:22   

mi tam odpowiada wszystko kwestia dobrania statystyk
Mohave tzn. ze Monochild ma dobra obrone i zrecznosc

A jeżeli będziesz ingerował SiVo w statystyki np. w zręczność to niech działa tez w odwrotna strunę, ten kto ma dużo to często trafia, ale i w niego niech będzie trudniej inaczej stanie sie bez sensu
_________________
Mohave gdzie moj winchester???na baazarze za 50k jak dla ciebie!!!
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-07-10, 22:06   

no narazie już wykombinowałem troche z trafieniami, ale narazie to sam sobie wszystko testuje na swoje potrzeby ;) może coś z tego wyjdzie niezłego ;) (a może nie... ;P)
jeszcze coś z obrażeniami by się przydało, ale to już trochę gorzej :/
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-07-10, 23:22   

SiVo napisa�/a:
no narazie już wykombinowałem troche z trafieniami, ale narazie to sam sobie wszystko testuje na swoje potrzeby ;) może coś z tego wyjdzie niezłego ;) (a może nie... ;P)
jeszcze coś z obrażeniami by się przydało, ale to już trochę gorzej :/


Być może pora zlikwidować sposób który liczy hity, kiedyś pisałeś, że wszyscy mamy podobne staty i oblicza on sposobem podobnych stat czy jakoś tak (nie pamiętam dokładnie) ale jeżeli różnica jest duża to ten sposób się nie sprawdzi :/
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Do��czy�: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk�d: Wrocław
Wys�any: 2008-07-16, 14:43   

narazie testuje takie coś, że jeśli chodzi o trafianie to osoba z lepszymi statystykami (zręczność i koń w stosunku 2 do 1) ma 90% szans na trafienie a słabsza osoba ma proporcjonalnie mniej...
 
     
trapus xD 

Nick w grze: trapek
Wiek: 108
Do��czy�: 03 Lip 2008
Posty: 58
Sk�d: wziaść kase na piwo?
Wys�any: 2008-07-16, 15:03   

runda 1
nie trafiłeś
zabrał ci 9 żyć, zostało ci jeszcze 131

runda 2
nie trafiłeś
zabrał ci 12 żyć, zostało ci jeszcze 119

runda 3
nie trafiłeś
nie trafił

runda 4
Duch przodków stracił 13 ran, zostało mu jeszcze 117
nie trafił

runda 5
nie trafiłeś
zabrał ci 6 żyć, zostało ci jeszcze 113

zostałeś pokonany!! Duch przodków zabrał Ci 15 złotych monet !

to jest wkurzające!! raz go trafie 5/5 a on mnie 1/5 a raz jest na odwrót
albo karabinem moonchild wale po 6 HP...:/
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-07-16, 15:05   

Duch ma generowane takie staty jak Ty. Im się bardziej dozbroisz, tym on jest silniejszy. Resztę zatryb sobie sam ;-)
 
     
moonchild 

Nick w grze: moonchild
Do��czy�a: 17 Lip 2008
Posty: 64
Sk�d: ...
Wys�any: 2008-07-17, 23:08   

Widzę koledzy, że to ja jestem dla problemem :P może trzeba wyciągnąć po prostu prawidłowe wnioski a nie kombinować z ingerencją w sposób przeprowadzania walk.
Jego zmiana w trakcie gry, jak każdy sobie wybrał już jakiś system rozkładania statystyk to jakieś nieporozumienie chyba jest.
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2008-07-17, 23:12   

Powiem tak;] Staty są w porzadku... Ducha lepiej atakowac bronią do max 20 obrazen;D Kazdy ma swój sposób. To nie jest bład...
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-07-18, 10:43   

moonchild napisa�/a:
Widzę koledzy, że to ja jestem dla problemem :P może trzeba wyciągnąć po prostu prawidłowe wnioski a nie kombinować z ingerencją w sposób przeprowadzania walk.
Jego zmiana w trakcie gry, jak każdy sobie wybrał już jakiś system rozkładania statystyk to jakieś nieporozumienie chyba jest.

Jedynym problemem są narazie trafienie i dmg, trudność ducha jest losowa i zawsze uzależniona od Twojego poziomu, statystyk i ekwipunku, wiec tutaj nie ma co zmieniać.

Cała gra jest jeszcze półproduktem, który trzeba dopracować, aby mógł na siebie zarabiać. Bo mimo to ze tworząc cała tą gre SiVo rozwija swoje umiejętności to poświęca swój czas i chyba chciałby (jak każdy zdrowo myślący człowiek) coś z tego mieć ;-)
 
     
moonchild 

Nick w grze: moonchild
Do��czy�a: 17 Lip 2008
Posty: 64
Sk�d: ...
Wys�any: 2008-07-18, 13:06   

Tak zgadzam się, że trzeba dopracowywać.

Ale zmiana zasad przeprowadzenia walk, tak by faworyzować graczy, którzy mają staty w siłę, obronę czy zręczność nie jest dopracowywaniem gry a manipulacją.

Co mają zrobić zawodnicy, którzy zainwestowali staty np w obronę, jak nagle się okaże, że to nic nie daje, bo walki będą przeprowadzane przede wszystkim z uwzględnieniem siły,
bo zawodnikowi Mohave słabo wchodzą hity... i chce, żeby siłę podkręcić
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-07-18, 13:08   

Jak byś zainwestował wszystko w siłę to byś też miał pretensje jak by Ci hity wchodziły po 15 a Ciebie by jeden gracz jechał do 30, zobaczyłbyś co by Ci się wtedy zrobiło.
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group