INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Problem spadania cen itemów...
Autor Wiadomo��
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-08-13, 21:37   Problem spadania cen itemów...

Jak zauważyliście ceny itemów lecą na łeb...
Swoją cenę utrzymują tylko itemy z 26 lvl, wszystkie inne spadają nawet o 80%.
A więc wzorując się na menelach, gdzie ceny stoją na stałym dobrym poziomie, wprowadźmy ograniczenie co do noszenia eq, np. ograniczenie 8 lvlowe.
Co Ty SiVo na to?
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-08-13, 21:43   

w sumie nie byłoby to złe, ale zrobi się pewna [wycięto] sprawa.

Wyższy lvl prawie zawsze będzie wygrywał mimo efektu losowości bo będzie mógł zadawać lepsze hity lepszą bronią niż przeciwnik może mieć ochronę ;/

Trochę nieuczciwe, jak ktoś umie grać to zarobi ile potrzeba na dobra broń i kupi lepszą.

Rozwiązałbym to inaczej:

OGRANICZENIE CEN TOWARóW WYSTAWIANYCH NA BAZARZE

w praktyce: kamień kosztuje 100 u kramarza, a na bazarze nie byłoby można go wystawić za mniej niż np 70% ceny!

Ceny byłyby w miarę stałe. Rozwiązałoby sprawę na amen.

To samo z każdym itemem, bronią, ochroną, końmi.
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-08-14, 09:32, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-08-13, 22:03   

Nic by to nie dało, bo nikt by tego nie kupował, z powodu takiego, że ten sprzęt by mu się nie przydał, a gdyby było ograniczenie to każdego rodzaju sprzęt byłby grany, ceny by troszkę wzrosły co wiąże się z zyskiem dla każdego kto ma dużo starych i nie potrzebnych mu itemów.
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-08-13, 22:12   

skoro kupują teraz to przy wzroście cen jeśli musieliby kupić coś lepszego to kupiliby na co stac...

a jak będzie ograniczenie, to tylko najwyższe lvle będą lały mniejsze KMami i Muszkietami.

Nie no [wycięto] bosko.
Ostatnio zmieniony przez wafal 2008-08-14, 09:32, w ca�o�ci zmieniany 1 raz  
 
 
     
moonchild 

Nick w grze: moonchild
Do��czy�a: 17 Lip 2008
Posty: 64
Sk�d: ...
Wys�any: 2008-08-14, 22:54   

No ale chyba własnie po to wydaje się tyle kasy na expa i zdobywa nastepne levele, żeby być lepszym i mieć jakieś przywileje, bo róznica w statach to chyba trochę za mało. Możliwość noszenia lepszej broni byłaby ok.
A skoro jest ograniczenie levelowe na atakowanie to i tak nie mieliby takiej przewagi nad słabszymi. Ja jestem za ograniczeniam noszenia itemów.
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-08-14, 23:07   

mieliby ogromną przewagę.

Nie zgadzam się... różnica w statach miezy 12 a 23 lvlem jest ogromna, jesliby doszła róznica broni to normalnie tylko się pochlastac.

a 23 moze chyba atakowac własnie juz 12. O ile się nie mylę.
 
 
     
GOJK 
its' my life


Nick w grze: Tehawanka
Plemię: Ajmarowie
Wiek: 34
Do��czy�: 25 Lip 2007
Posty: 110
Sk�d: POLSKA
Wys�any: 2008-08-15, 09:39   

23 może atakowac dopiero chyba 16 lev ale i tak jestem na nie 8-)
_________________
LEgiA WArSzAwa The Best
 
     
wesley 

Nick w grze: nie powiem
Do��czy�: 16 Lut 2008
Posty: 47
Sk�d: są te skurwysyny
Wys�any: 2008-08-15, 09:43   

wlasnie. skoro chcecie wprowadzic ograniczenie broni to i zmniejszcie zasieg.
_________________
tylko dla twardzieli
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-08-15, 11:46   

Wg mnie to bez sensu. Nikt nie będzie kupował i tak słabych itemów więc niedługo ci, którzy lubią atakować ducha będą mieli kolekcję kilkuset itemów, z którymi nie będą mieli co robić, a bazar przez tysiące ofert stanie się nieczytelny. :P
To już lepszym sposobem utrzymania cen itemów jest podział broni na dystansowe i w zwarciu jak już raz pisałem...
_________________
...
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-08-15, 12:03   

Ależ to normalnie działa rynek, więc po co ingerować i go psuć?

Jakąś metodą rozwiązania sprawy byłoby zaprzestanie dodawania nowych broni i zmniejszenie różnicy w mocy pomiędzy nimi. Dzięki temu nie będą pojawiały się tak często nowe zabawki i nie byłyby tak atrakcyjne.

Rewolucyjnym pomysłem byłoby zużywanie ekwipunku w walce. Im droższy i bardziej zaawansowany sprzęt - tym szybciej. No ale to trzeba byłoby ostro dopracować - dodać stan każdego przedmiotu, być może jakieś naprawy, więc raczej marnie widzę szansę.

Pewni się skończy na tym, że będzie można sprzedawać wszystkie przedmioty kramarzowi. Czyli jednak odgórnie wprowadzona cena minimalna...
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-08-15, 15:12   

a ja myślę, ze wprowadzając cenę minimalną, ceny itemów nie beda spadały tak w dół.

Czyli można wprowadzić taką sytuację, że chcąc oddać broń/ochrone/konia na bazar nie można byłoby wystawić go poniżej pewnej granicy. Tutaj jest sens!

W tym momencie nie byłoby gonitwy za aby lepszą bronią! Słabsi gracze byliby zmuszeni kupować tę na jaką ich stać. Tylko Ci którzy naprawdę umieją grać, zarabiać, mieliby dostęp do droższych itemków.
 
 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
Plemię: Chiricauha
Wiek: 32
Do��czy�: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk�d: Pabianice
Wys�any: 2008-08-16, 04:30   

według mnie zły poysł jeśli chcecie inne ceny to item musi być szanowany przez jakiś czas a tu kupisz drogo za chwile wbije lvl i jest nowy item no to po co komu dmuchawka jak już jest muszkiet? czyli według mnie powinny itemy dochodzić co 2-3 lvle a tu admin załamał sprawe bo było tylko po wbiciu lvla daj itemki daj itemki a skąd mają być nowe skoro indinie tak wielu nie używali?

ps muszkiet to już jest masakra jak na tą tematykę
_________________
==========::==========
 
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2008-08-16, 15:03   

lukas9189 napisa�/a:
skąd mają być nowe skoro indinie tak wielu nie używali?

Dziwne, bo Old sporządził listę itemów do 60 poziomu...
_________________



 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-08-16, 15:31   

własnie: co z tą listą? kiedyś zostanie to wprowadzone??
 
 
     
mietek3 

Nick w grze: goog
Wiek: 29
Do��czy�: 25 Maj 2008
Posty: 106
Sk�d: Polska
Wys�any: 2008-08-16, 15:37   

A gdzie jest ta lista?
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group