INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
Przesuni�ty przez: Holigula_Mixrus
2008-10-18, 19:07
Bicie ducha na urlopie

Czy nie denerwuje cie to, że urlopowicze zdobywają itemy i expa siedząc w tipi ??
TAK, SiVo usuń tego ducha ;>
47%
 47%  [ 8 ]
NIE, fajny sposób na expienia, bez ryzyka ;)
52%
 52%  [ 9 ]
G�osowa�: 17
Wszystkich G�os�w: 17

Autor Wiadomo��
Tyleq 
cFaNiAkI 4EvEr

Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 29 Maj 2008
Posty: 224
Sk�d: Jastrzębie Zdrój
Wys�any: 2008-09-24, 15:43   

I prwidłowo, tylko dlaczego napisałeś 2x to samo ? :) Chcesz warna ? :P joke
_________________
Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!

Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :)
 
 
     
luchu 

Nick w grze: lechu
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 18 Kwi 2008
Posty: 46
Sk�d: z Polski
Wys�any: 2008-09-24, 22:43   

Wyluzujcie z tym duchem. Ile tego expa da się na duchu zrobić? Walniesz ducha 3 lub 6 razy na godzinę. Duch daje punktów 2x tyle jaki się ma level. Zważywszy na to, że z duchem można przegrać to nie jest sposób na expienie, bo i kasę można stracić. Ktoś kto zbiera na sprzęt na urlopie nie będzie walił ducha, bo jest niemałe ryzyko straty 10% odłożonej kaski.

Bicie ducha z tipi nie jest zgodne z ideą tej gry, ale zarzut, że na tym ludzie expa biją jest co najmniej chybiony, bo leveli się na tym skutecznie nabijać nie da - to już więcej na wspólnych można zrobić.

I zdecydowanie jestem przeciwny, żeby urlopowicze nie mogli do wspólnych dołączać ---> to uderzy głównie w początkujących graczy, a nie sądzę żeby SiVo zależało na tym, żeby ludzi do gry zniechęcać. Nowi muszą mieć jak na sprzęt zarobić, bo inaczej nie pograją i szybko z gry zrezygnują. A to nie da realnej kaski z piór w przyszłości jak ci nowi by sachemy kupowali i piórka na wskrzeszenie. ----> Po prostu to się dla SiVo nie opłaca :)
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-09-25, 14:57   

A czy zgodna z idea gry jest plantacja kukurydzy w tipi? Ktoś chyba musiałby mieć niezłe mieszkanko do ogarnięcia. No i jak tu sprzątać skoro wszędzie walają się szkodniki i zostawiają swoje odchody po kątach.

Kończąc, tą grę zabiły inwestycje dostępne z tipi. Ta opcja powinna być zablokowana. Ponadto, miedzy każda akcja wejściem do tipi/pójściem na płukanie/wyprawę powinno być 15 min przerwy żeby ludzie mieli szanse atakować innych...
 
     
veroniczka 


Nick w grze: veroniczka
Do��czy�a: 24 Wrz 2008
Posty: 1
Sk�d: ...
Wys�any: 2008-09-25, 17:56   

Według mnie powinno bić się ducha na urlopie:P
_________________
veroniczka;>
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-25, 19:46   

Wódz ma rację. Wszelkie tego typu zmiany źle wpłyną na popularność gry wśród graczy nawet tych z czołówki.
_________________
...
 
     
lukas9189 
User


Nick w grze: lukas9189
Plemię: Chiricauha
Wiek: 32
Do��czy�: 11 Lut 2008
Posty: 178
Sk�d: Pabianice
Wys�any: 2008-09-26, 09:40   

Borszczu napisa�/a:
powinno być 15 min przerwy żeby ludzie mieli szanse atakować innych...


jak powinno być skoro tak jest? 15 min bez sahema 5 min z sahemem...
po za tym nie wyciągasz kasy na inwetycjii z ziemniaków czy nie kryją się też w kukurydzy...rośnie se kukurydza przed tipi przychodzi handlarz bierze ziołoXD, wchodzi do tipi zapłacić za działke i tyle...nie trzeba chyba wyjść na arenę żeby sprzedać kukurydzę nie?
_________________
==========::==========
 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-09-26, 09:45   

Jest przerwa miedzy tipi i płukaniem?

Ponadto, pozorne zyski o których pisze luchu nie maja zapewne większego znaczenia. Ile osób z urlopowiczów ma premium? Pewnie nikt. A jedyny skutek jaki to za sobą niesie to znudzenie grą u graczy z wyższych lvl. Co z tego, ze ktoś się zarejestruje i dobije w miesiąc, góra 2 do 20 lvl. Później kończy grę bo tak na prawdę nie ma co ze sobą zrobić (pójście na urlop jest dla mnie równoznaczne z zakończeniem gry).
 
     
Tyleq 
cFaNiAkI 4EvEr

Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 29 Maj 2008
Posty: 224
Sk�d: Jastrzębie Zdrój
Wys�any: 2008-09-26, 13:34   

Powiem tak, jeżeli wyższe lvl'e nie mają kogo bić to niech nie wbijają takiego wyskokiego lvl'a albo niech w to nie gra, nikt do niczego nie zmusza ;)
_________________
Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!

Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :)
 
 
     
wredna_squaw 
Szefowa...

Nick w grze: wredna_squaw
Plemię: Brudne_Stopy
Do��czy�a: 02 Wrz 2007
Posty: 109
Sk�d: Warszawa
Wys�any: 2008-09-27, 08:36   

A może niech wyższe levele pomogą niższym osiągnąć porównywalny poziom. Wybaczcie, ale zabawa w bicie słabszego może i jest fajna ale chyba tylko dla tego, który bije. Bardziej rozwinięty gracz ma podwójną przewagę - prościej mu zdobyć złoto na bardzo drogi ekwipunek i ma lepsze staty. Dodatkowo każdy kolejny sprzęt daje na ogół o dwa punkty więcej niż poprzedni (mowa o tych silniejszych za wyjątkeim rusznicy), więc różnica w 2 poziomach sprzętu i 4 poziomach w grze jest na tyle znacząca, że nie ma się co dziwić, że słabsi wolą unikać konfrontacji.

Może odwrócić zasięg bicia - każdy mógłby bić dowolnie silnego a słabszych tylko o dwa poziomy w dół. Fakt - wtedy Ci z samej góry nie mogliby prawie nikogo atakować (a może nikogo, biorąc pod uwagę, że to prawie sami Ajmarowie...) ale zachęciłoby słabszych graczy do aktywniejszej gry.
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-09-27, 09:05   

W takim razie bicie expa i wbijanie lvl nie ma sensu, bo najważniejsi są słabsi a nie ci co wsadzają kupę czasu i pracy w ta grę aby wbić lvl, bardzo fajnie wymyślone.
 
     
malydupek 
Pancur!

Nick w grze: malydupek
Plemię: Chiricauha
Wiek: 34
Do��czy�: 13 Sie 2008
Posty: 111
Sk�d: Szczecin
Wys�any: 2008-09-27, 10:35   

raczej chodzi tu o to, żeby dać spokój dużo słabszym graczom. Tylko, że... na tym polega ta gra, oni też znajdą sobie kogoś słabszego od siebie do bicia.
 
 
     
Old_Shatterhand 

Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008
Posty: 352
Sk�d: --
Wys�any: 2008-09-27, 16:12   

Można wprowadzić fragi. Limit dzienny fragów powiedzmy 30. Atak na słabszego gracza od siebie to większy ubytek fragów z dziennego limitu.
Przykładowa tabela:
Atak na gracza równego sobie - 1 frag.
Atak na gracza słabszego o:
1 lvl - 2 fragi
2 lvle - 3 fragi
3 lvle - 5 fragów
4 lvle - 7 fragów
5 lvli - 10 fragów
6 lvli - 15 fragów.

Rozwiązanie jest proste i wszyscy powinni być zadowoleni.
_________________
...
 
     
Molph 

Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008
Posty: 248
Sk�d: Chełm
Wys�any: 2008-09-27, 16:59   

To może w ogóle wywalić z gry opcje atakowania kogo? Bo po co...
 
     
Tyleq 
cFaNiAkI 4EvEr

Nick w grze: Tyleq
Plemię: Chiricauha
Wiek: 31
Do��czy�: 29 Maj 2008
Posty: 224
Sk�d: Jastrzębie Zdrój
Wys�any: 2008-09-27, 17:10   

odchodzicie od tematu !! Załóżcie nowy temat ... (Proszę nie warnować)
_________________
Tyleq nie kradnie - bierze, co mu sie nalezy
Tyleq nie grozi - uswiadamia o przyszlosci
Tyleq nie rozkazuje - stanowczo doradza
Tyleq nie spi - Tyleq CZUWA !!!

Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie :)
 
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37
Do��czy�: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk�d: Kielce
Wys�any: 2008-09-27, 17:50   

lol, co wy z tymi limitami?

Tylko te ataki stwarzały jakaś namiastkę grywalności. Ja zawsze byłem przeciwny limitowi ataków, bo to ukłon w stronę ułomnych. Kolejnym takim krokiem jest właśnie wszechstronne tipi. Człowiek nic nie musi robić, a exp i złoto lecą. Dodatkowo nikt Ci nie może nic zrobić. PARANOJA. Pokażcie mi 1 sensowna grę w której gracze rozwijają się poprzez urlop.
Na początku tej gry, nie było żadnych limitów i o dziwo wszyscy grali i każdemu się to podobało. Swoja stracona broń bardzo szybko odrabiałeś na kimś innym. Jednym słowem coś się działo. Teraz jak się spojrzy na listę obecnych on-line to same kukły na urlopach zbierające złoto. I nie było tak jak teraz ze tyle co się wychyliłeś to zaliczałeś zgona. Wtedy był taki wybór ofiar, ze można było spokojnie siedzieć bez tipi.

A co do waszego płaczu na temat Ajmarów to szczerze mówiąc ściska mnie w dołku jak to widzę. Zaletą tej gry jest to ze można zdobywać broń (tak, dobrze widzicie napisałem zaletą). Zawsze było jakieś plemię które zbierało, jak się mogło wydawać na pierwszy rzut oka, śmietankę. Ale to była pozorna przewaga bo dzięki ich sprzętowi byli celem ataków. Słabsi chcieli ich broni i potrafili się zorganizować, żeby im dać rade. A wy jesteście po prostu jak malutkie dzieci które ktoś na silę oderwał od cycunia mamusi i wołacie o kolejne przywileje bojąc się stanąć do walki...
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez mo�liwo�ci zmiany post�w lub pisania odpowiedzi
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group