Rozwiązanie problemu. |
Autor |
Wiadomo�� |
trapus xD
Nick w grze: trapek
Wiek: 108 Do��czy�: 03 Lip 2008 Posty: 58 Sk�d: wziaść kase na piwo?
|
Wys�any: 2008-10-22, 18:19 Rozwiązanie problemu.
|
|
|
Witam
Dzisiaj przedstawie Wam propozycje rozwiązania problemu z warnami(Chodzi o Chiri i grassmana i innych moderatorów). Otóż tak by to wyglądało na gł. placu:
18:14 patryk16652 - za ile
18:13 Klasztornik - Sprzedam Czarnego Ogiera. Prosze o PW.
18:13 Zawodowy_Morderca - taaa ;)
18:10 dyzio95 - ja biłem od 125hp:)
A przerobione by wyglądało:
1 W18:14 patryk16652 - za ile
0 W18:13 Klasztornik - Sprzedam Czarnego Ogiera. Prosze o PW.
2 W18:13 Zawodowy_Morderca - taaa ;)
2 W18:10 dyzio95 - ja biłem od 125hp:)
Liczby oznaczają ilość warnów, W oznacza warna.
Teraz Chiri miałaby zastrzeżenia tylko gdyby np. dzako klnał na placu i nie było by widać że dostał warna, wtedy mogliby pisać o tym na forum.
Wypowiadajcie się. |
|
|
|
 |
wesley
Nick w grze: nie powiem
Do��czy�: 16 Lut 2008 Posty: 47 Sk�d: są te skurwysyny
|
Wys�any: 2008-10-22, 20:20
|
|
|
pomysl naprawde fajny. ciekawe czy przejdzie... |
_________________ tylko dla twardzieli |
|
|
|
 |
Molph
Nick w grze: mohave
Plemię: AJMAROWIE
Do��czy�: 01 Sty 2008 Posty: 248 Sk�d: Chełm
|
Wys�any: 2008-10-22, 20:21
|
|
|
Nie, nie, nie!
Warny są rzeczą prywatną i nawet ich ilość powinna być dostępna tylko dla gracza, ewentualnie sm. |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
Plemię: INKOWIE
Wiek: 37 Do��czy�: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk�d: Kielce
|
Wys�any: 2008-10-23, 10:15
|
|
|
To już lepiej zrobić żeby system wyświetlał publicznie kto dostał warna. Coś na wzór dołączenia do plemienia w plemiennym placu.
I wypadałoby pomyśleć o zwiększeniu podglądu placu dla SM. |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do��czy�a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk�d: Żarki Letnisko
|
Wys�any: 2008-10-23, 11:54
|
|
|
i Wypadałoby by temat miał poprawna nazwę!! Następnym razem za nazwanie tak tematu będzie warn... |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
NoName
Nick w grze: NoName-portal
Do��czy�: 07 Pa� 2008 Posty: 49 Sk�d: z portalu :)
|
Wys�any: 2008-10-23, 13:41
|
|
|
Molph napisa�/a: | Nie, nie, nie!
Warny są rzeczą prywatną i nawet ich ilość powinna być dostępna tylko dla gracza, ewentualnie sm. |
Łojejku! Hej! Nick to moja prywatna sprawa! Nie patrzcie na niego! Nie patrzcie!
Śmieszny jesteś , z tą swoją prywatnością... IP rozumiem, ilość wykupionych piórek - rozumiem, ale ilość warnów? To kara, niech ludzie zobaczą, kto się źle zachowuje. |
_________________ NoName
-Howgh!
Nie mam nic wspólnego z graczem NoName w grze. Zbieżność nicków :) |
|
|
|
 |
Old_Shatterhand
Nick w grze: konto sprzedane
Plemię: Chiricauha
Do��czy�: 03 Kwi 2008 Posty: 352 Sk�d: --
|
Wys�any: 2008-10-23, 14:25
|
|
|
Dokładnie. Prywatność... Przydałoby się napisać na forum co to znaczy, bo niektórzy tego słowa nadużywają. Pomysł świetny. Będzie wiadomo, że konkretna nieprzepisowa wypowiedź została odpowiednio nagrodzona. |
_________________ ... |
|
|
|
 |
|