INDIANIE.net Strona G³ówna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U¿ytkownicyU¿ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nastêpny temat
exp
Autor Wiadomo¶æ
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2007-03-12, 16:41   

Toki napisa³/a:
Albo lepiej by bylo jakby bylo tak! Zeby sie exp nie kasowal tylko jak sie przejdzie na nastepny lvl to zeby bylo Doświadczenie: 839/1266

NO I NA PIERWSZYM TRZEBA CHYBA 68 A NA DRUGIM 98 I 30 EXPA TYLKO... ;/ JESTEM NA NIE!
_________________



 
     
Kamileks
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-03-12, 17:53   

To może się nie kasować np. od 3 albo od 5lvl'a...;)
 
     
Toki
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-03-13, 12:19   

Kamileks dobry pomysl
 
     
Kamileks
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-03-13, 22:39   

wiem :)

(dlatego to napisałem) :)hehe:) 8-)
 
     
Kiljan
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-03-19, 15:50   

co do expa za wiewiora tak;D
 
     
orzel
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-04-02, 08:14   

chcę zabrać głos na temat expa i innych rzeczy:
1. jestem przeciwny jakiemukolwiek redukowaniu expa
2. zamiast tego zniósłbym ograniczenia dotyczące rozwijania cech (tak działa np. battleknigt), oczywiście każda następna cecha kosztowałby więcej
3. zabijanie, które skutecznie odstrasza od gry zastąpiłbym (a rozumiem, że chodzi o kasę) np. funkcją duch opiekuńczy, która działałaby np. 7dni i obniżałaby koszt kolejnych punktów siły, zręczności, czy obrony np.o 15%, mogłaby być też funkcja szybszego regenerowania energii, poza tym jak trup ma chodzić do szamana?
4. kukły, można prosto zlikwidować anulując funkcję przekaż złoto, bo tak naprawdę to po co innego są kukły jak nie po to by płukać złoto i przekazywać? Handel na tym nie ucierpi bo bazar może pozostać
5. wprowadziłbym możliwość zakupu jednorazowo większej ilości złota np. wysyłając sms-a takiego jak na sachem można byłoby dostać od razu 10k (ułatwi to pobieranie złota tym którzy kupują np. droższe bronie)
6. wprowadziłbym wojny plemienne np. na zasadzie wyzwania (tak jak atak na wóz, czy cowboya)
7. co do expa za wiewiór bezsensu jest go podwyższać,lepiej wprowadzać coraz to groźniejsze zwierzęta np. wściekły wiewiór, wściekły zająć itp.
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2007-04-02, 12:15   

No to jedziemy kolejno:

orzel napisa³/a:
1. jestem przeciwny jakiemukolwiek redukowaniu expa

Napisz mi to samo jak zrobisz 15 lvl.

Cytat:
2. zamiast tego zniósłbym ograniczenia dotyczące rozwijania cech (tak działa np. battleknigt), oczywiście każda następna cecha kosztowałby więcej

Kukły, kukły i jeszcze raz kukły. Wtedy najsilniejszy bedzie ten majacy najwiecej kont.

Cytat:
3. zabijanie, które skutecznie odstrasza od gry

To teraz krótka lekcja gry w indian. First kup obrone, na co Ci bron skoro wszyscy Ci zadaja hity po 1k (a pamietaj ze masz ponizej 100 hp ;-) ). Jesli Cie nie stac to siedz na 4 poziomie i płukaj złoto az uzbierasz na dobra skóre. Jesli nie masz premium (sachem'a) zdejmuj bron jak schodzisz z kompa bo 10 godzinne tipi na banq Ci nie wystarczy. to chyba wszystko co najwazniejsze. Zastosuj sie do tego a dozyjesz kolejnego dnia i nie stracisz broni. 8-)

orzel napisa³/a:
4. kukły, można prosto zlikwidować anulując funkcję przekaż złoto, bo tak naprawdę to po co innego są kukły jak nie po to by płukać złoto i przekazywać? Handel na tym nie ucierpi bo bazar może pozostać

Myslenie nie boli. Majac kukły i na nich po 20k ludzie nie przekazuja złota za pomoca przekazu bo wtedy traca 5%. Takie przekazy chodza własnie bazarem :-)

orzel napisa³/a:
5. wprowadziłbym możliwość zakupu jednorazowo większej ilości złota np. wysyłając sms-a takiego jak na sachem można byłoby dostać od razu 10k (ułatwi to pobieranie złota tym którzy kupują np. droższe bronie)

Mozna zrobic ale z deczka bez sensu i za duzo zachodu ;-)

orzel napisa³/a:
6. wprowadziłbym wojny plemienne np. na zasadzie wyzwania (tak jak atak na wóz, czy cowboya)

I tu sie z Toba musze zgodzic. zabiegam o to juz ponad miesiac i nie widac efektów.

Cytat:
7. co do expa za wiewiór bezsensu jest go podwyższać,lepiej wprowadzać coraz to groźniejsze zwierzęta np. wściekły wiewiór, wściekły zająć itp.

Za wsciekłego wiewióra robi Ci zajac itd. Kazde kolejne zwierze jest trudniejsze do upolowania i dostaje sie za nie wiecej expa. Wiec puki nie bedziesz zabiłał grizzli 1 strzałem nie widze najmniejszego sensu wprowadzania nowych zwierzat.
 
     
Kiljan
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-04-02, 14:09   

w pelnej rozciaglosci zgadzam sie z Borszczu i tych walk plemiennych tez sie doczekac nie moge;p
 
     
Ukryty_Samuraj
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-04-02, 14:45   

a ja musze powiedziec ze z jednym punktem zie zgodze. chodzi mi o to ze jak cie zabije to musisz wyslac esa (albo zaplacic złotem, albo statystyki). Niech ktos mi powie jakas gre w ktorej sie placi jak sie umrze bo ja nie znam zadnej XD
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2007-04-02, 14:51   

Kto Ci sie kaze wskrzeszac :-P Po pewnym czasie konto samo zmartwychwstaje. Przez sms mozesz tylko przyspieszyc ten cud ;-)
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do³±czy³: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
Wys³any: 2007-04-02, 16:05   

Cytat:
Kto Ci sie kaze wskrzeszac :-P Po pewnym czasie konto samo zmartwychwstaje. Przez sms mozesz tylko przyspieszyc ten cud

Ale nie zawsze samo... ja raz czekałem tydzien i nic...
_________________



 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2007-04-02, 16:08   

Bo sie logowałes w złych monetach. W rzeczystosci konto sie wskrzesz i zdycha 283748923742398742 razy na dzien. Musisz miec niefarta zeby trafic na niezywe :-P
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
PlemiÄ™: Apache
Do³±czy³: 29 Sie 2006
Posty: 625
Sk±d: WrocÅ‚aw
Wys³any: 2007-04-02, 19:20   

Borszczu napisa³/a:
orzel napisał/a:
1. jestem przeciwny jakiemukolwiek redukowaniu expa


Napisz mi to samo jak zrobisz 15 lvl.

a co wy na to jakby od któregoś lvlu trza by było tylko połowe expa?? :) (tylko od którego? 13 bedzie ok?)
orzel napisa³/a:
4. kukły, można prosto zlikwidować anulując funkcję przekaż złoto, bo tak naprawdę to po co innego są kukły jak nie po to by płukać złoto i przekazywać? Handel na tym nie ucierpi bo bazar może pozostać

na to moim zdaniem jest tylko jedna możliwość, która jednak ma swoje wady i została zdecydowanie potępiona (blokowanie przekazywania złota i handlu pomiędzy osobami z takim samym IP)... :/
Borszczu napisa³/a:
orzel napisał/a:
6. wprowadziłbym wojny plemienne np. na zasadzie wyzwania (tak jak atak na wóz, czy cowboya)


I tu sie z Toba musze zgodzic. zabiegam o to juz ponad miesiac i nie widac efektów.

efektów nie widać, bo nie można ustalić jednej wersj jakby to miało wyglądać.... już pisałem, że to nie jest takie proste napisać coś "na pałe", bo wtedy tylko Ci najsilniejsi bedą coś z tego mieć, a szanse trzeba jakoś (?) wyrównać, aby każdy chciał/mógł zaryzykować taką walke plemienną...
 
     
Borszczu 
Siurak The Great


Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36
Do³±czy³: 08 Wrz 2006
Posty: 446
Sk±d: Kielce
Wys³any: 2007-04-02, 19:30   

SiVo napisa³/a:
a co wy na to jakby od któregoś lvlu trza by było tylko połowe expa?? :) (tylko od którego? 13 bedzie ok?)

To zawsze cos ale ten sam problem z expem pojawi sie ok 25 poziomu

SiVo napisa³/a:
już pisałem, że to nie jest takie proste napisać coś "na pałe", bo wtedy tylko Ci najsilniejsi bedą coś z tego mieć, a szanse trzeba jakoś (?) wyrównać, aby każdy chciał/mógł zaryzykować taką walke plemienną...


Ja bym tu widział cos podobnego do bw. Załózmy ze beda 2 fazy oblezenia:
1. W której zostanie wypowiedziana "wojna" i osoby w plemionach które dotyczy oblezenie beda sie dolaczały (dzieki czemu martwe konta nie beda brały udziału w walkach). Najlepiej gdyby trwała pare godzin aby jak najwiecej osob miało szanse sie dolczyc.
2. W której nastapi faktyczny przebieg oblezenia. Ok 10 min.
Powiedzmy ze oblezenie bedzie wygladało podobnie jak walki z tym ze bedzie miało wiecej rund lub poprostu bedzie trwało az polegnie ostatnia osoba ze słabszego plemienia. Cały przbieg walk bedzie przychodził w raporcie do wiadomosci prywatnych, albo mozna zrobic dodatkowa opcje w plemieniu gdzie beda rejestrowane przebiegi walk które stoczyło plemie i kazdy współplemieniec bedzie miał do nich wglad.
No i do tego oczywiscie trzeba by dodac ograniczenie w opuszczaniu plemion dla ograniczenia pomocy sojuszników. Powiedzmy ze jak sie juz wejdzie do jakiegos plemienia to nie mozna z niego wyjsc przed upływem 24h od wejscia.
 
     
orzel
[Usuniêty]

Wys³any: 2007-04-02, 20:09   

Borszczu, proszę Cię nie pisz, że myślenie nie boli, bo po pierwsze dyskutujemy po to, żeby wszystkim się dobrze grało, a nie tylko tym którzy mają 15 lvl,po drugie skoro wiadomo, że kukły wykorzystuje się poprzez płatności na bazarze, to bardzo prosto można to ograniczyć wprowadzając również prowizję 5%, można też wprowadzić ograniczenie,że dana broń nie może być droższa niż u kramarza, jeśli są jeszcze inne sprytne sztuczki to napiszcie i wspólnie wymyślimy jak je ograniczyć. Mozna też ograniczyć, że mozna dokonać tylko jednej transakcji dziennie, może nie wyeliminuje to w 100% kukieł, ale napewno w znacznym stopniu

co do wojny nie robiłbym ograniczeń czasowych a ilościowe (podobnie jak przy ataku na wóz), może też być np. exp. czyli np. 10 osób z doswiadczeniem 500, walczy z 5 osobami z exp. 1000, wtedy nie wyzywałoby się konkretnych plamion tylko takich których większość chciałaby wojny (demokarcja plemienna) ;)

z IP to faktycznie problem, bo całe sieci osiedlowe chodzą na jednym

co do zabijania i tak będę sie upierał, że jest bez sensu,pewnie dla silniejszych to radocha, ale nowych graczy skutecznie odstrasza, a niestety nie da się funkcjonować, bez świeżej krwi, poza tym w innych grach można zaatakować jedną osobę najczęściej raz na godzinę, a tu co minutę :(, więc może by to zmienić

co do nowych zwierząt pomysł był odpowiedzią na podwojenie expa przy wyższych lvl, więc zamiast podwajaćlepiej wprowadzić nowe

[ Dodano: 2007-04-02, 20:11 ]
SiVo! Dzięki za zmiany na Sachem, moim zdaniem bomba!!!!

[ Dodano: 2007-04-02, 20:14 ]
jeszcze co do kupna hurtem większej ilości złota, ja jestem za bo jak chciałem kupić broń za 30k to 30 razy wstukiwałem kod, a tak tylko 3 razy gotowe!!!!
 
     
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group