 |
INDIANIE.net
Oficjalne forum
|
exp |
Autor |
Wiadomo¶æ |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-04-02, 20:43
|
|
|
Jak dołozysz prowizje 5% to nic nie da i przyspieszy tylko akcje bo skoro ktos bedzie miał do wyboru stracic 5% przez przekaz lub przez bazar to wiadomo ze wybierze to 1. Ograniczanie handlu do sztuki na dzien tez nie ma wiekszego sensu bo co powiedza gracze którzy traca lub zdobywaja po kilka broni dziennie?? Beda musieli czekac do kolejnego dnia na zakup lub sprzedaz broni. Ja sam jak chce uzbierac złoto sprzedaje kilka broni z rzedu i złoto jest, a takie zmiany zlikwiduja mi mozliwosc nazbierania wiekszej sumy...
Ograniczenie ilosciowe mówisz. To powiem Ci ze widac ze dopiero zaczynasz w to grac i niewiele wiesz o tej grze. Musze Ci uswiadomoc ze miedzy levelami jest niewielka róznica w statach (bo chyba zauwazyłes ze na kazdy poziom mozesz kupic 3), a ogromna róznica w nabitym expie. Ja na poczatku 18 lvl mam nabite 150k expa a na poziomie 14 masz ok 50k expa czyli przypadały by na mnie 3 (jak nie 4 osoby bo nie pamietam ile expa jest na tym poziomie). Chyba nieraz juz widziałes jak noobki z 5 lvl chwaliły sie ze wygrały z kims z top 10, to jest skutek wzoru na walki i niewielkich róznic w statach. Wiec jesli chciałbys cos takiego zrobic to wyzsze poziomy sa skazane na przegrana. A chyba nie o to chodzi. Moim zdaniem wysiłek jaki włozyłem w rozwoj postaci powinien byc jakos nagrodzony i dalej bede obstawał przy tym co powiedziałem wczesniej odnosnie walk plemiennych.
Zabijanie... Odwieczy problem indian... Na tym polega gra i po to sie traci itemy zeby mozna sie było dorobic. Bron tracisz tylko jak zginiesz jesli zostanie wprowadzony limit do ataku na graczy nie sposob bedzie kogokolwiek zabic. To własnie wyróznia ta gre i czyni ja ciekawa i atrakcyjna. Nie masz ograniczenia mozliwych na Ciebie ataków ale masz ograniczenie ataków które Ty wykonujesz. I to mi sie podoba. Zeby kogos zabic trzeba sie zgrac w czasie i wykonac atak w pare osob i bron leci do podziału. I uwierz mi ze jesli sie zastosujesz do moich wczesniejszych zalecen nikt Cie nie zabije. wystarczy tylko umiejetnie podejsc do sprawy. |
|
|
|
 |
orzel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-04-02, 21:12
|
|
|
Więc mamy problem, czy wyeliminować kukły, czy ograniczyć mocno handel
co do atrakcyjności gry prze zabijanie, to powiem ci, że ma ona tyle innych fajnych wyrózniających ją elementów, że zabijanie z powodzeniem można zastąpić niezdolnością do walki (tak jak przy pokonaniu przez zwierzę), w tej chwili jak masz sachem to i tak jest mała mozliwość zaatakowania,więc jeśli śmierć zastąpi się czasową niezdolnością, myślę, że gra nie straci na atrakcyjności,
uważam, że twoje doświadczenie w grze wpędziło cię w pewien schemat i nie potrafisz spojerzć szerzej na grę
z jednej strony mówisz, ze kukły, kukły, kukły, a z drugiej nie chcesz wprowadzićograniczeń które by je weliminowały,myślę, że i tak część tych z top 40 ma wiele kukieł i to one stanowią o ich sile, więc nie wiem, czemu nie chcesz uwolnienia punktów siły,obrony i zręczności... jak gracz, jak powiadasz z małym stażem nie kumam
a jeśli chodzi o wojny to przykład z wyrównywaniem expa był przypadkowy, chodziło mi raczej o nadanie kierunku rozwoju dyskusji, a nie o to, zeby ci z niskimi lvl lali tych z wysokimi, chociaż może to wprowadziłoby trochę koloru do gry bo ci z wysokimi nie raz chwalili się na placu głównym, że zabili kogoś z dużo niższego poziomu i zabrali dobrą broń, myślisz, że jekby udało mi się ciebie pokonać i pochwaliłbym sie na forum to twoje akcje sapdłyby w dół? przecież to tylko gra :) |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-04-02, 21:20
|
|
|
SiVo napisa³/a: |
na to moim zdaniem jest tylko jedna możliwość, która jednak ma swoje wady i została zdecydowanie potępiona (blokowanie przekazywania złota i handlu pomiędzy osobami z takim samym IP)... :/
|
Ok, ale żeby ten kod był poprawny a nie że ja przekazuje osobie x i nioe mogę przekazac złota bo ma niby takie samo IP ;/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-04-02, 21:43
|
|
|
orzel napisa³/a: | co do atrakcyjnoÅ›ci gry prze zabijanie, to powiem ci, że ma ona tyle innych fajnych wyrózniajÄ…cych jÄ… elementów, że zabijanie z powodzeniem można zastÄ…pić niezdolnoÅ›ciÄ… do walki (tak jak przy pokonaniu przez zwierzÄ™), w tej chwili jak masz sachem to i tak jest maÅ‚a mozliwość zaatakowania,wiÄ™c jeÅ›li Å›mierć zastÄ…pi siÄ™ czasowÄ… niezdolnoÅ›ciÄ…, myÅ›lÄ™, że gra nie straci na atrakcyjnoÅ›ci, |
Tu sie moge zgodzic, tymbardziej ze obecna sytuacja wyglada podobnie. Po zabiciu konto i tak samo sie wskrzesza. Ja osobiscie wysłałem tylko raz sms na wskrzeszenie jak zaczynałem gre pozniej dałem sobie spokoj.
orzel napisa³/a: | z jednej strony mówisz, ze kukÅ‚y, kukÅ‚y, kukÅ‚y, a z drugiej nie chcesz wprowadzićograniczeÅ„ które by je weliminowaÅ‚y,myÅ›lÄ™, że i tak część tych z top 40 ma wiele kukieÅ‚ i to one stanowiÄ… o ich sile, wiÄ™c nie wiem, czemu nie chcesz uwolnienia punktów siÅ‚y,obrony i zrÄ™cznoÅ›ci... jak gracz, jak powiadasz z maÅ‚ym stażem nie kumam |
Bo kukły sa wystarczaja max do 14 lvl pozniej juz trzeba ich za duzo zgromadzic zeby szybko robic poziomy i taka armia płukaczy staje sie widoczna Jesli ich likwidacja ma sie odbywac moim kosztem to niech sobie gnija, a SiVo lub osoba upowazniona moze od czasu do czasu sprawdzic IP, chociaz ostatnio sie juz nie pojawiaja te kukły badz ja mniej czasu spedzam na indianach i tego nie zauwazam.
A co do ludzi z głównego placu to gdybys troche dłuzej grał wiedziałbys jak ich traktowałem. Swego czasu Anulka chwalił sie wszystkimi swoimi wygranymi na placu głównym i spytaj sie moczyka lub innych starszych graczy co na tym zyskał
Kolejnym takim przykładem cwaniaczka jest ksg666 ale to juz same poczatki indian i jeszcze wakacje. Ten temat jest poruszony w Tepieniu Inków i tam znajduje sie znaczna czesc histori tej gry. Jak sie kiedys bedziesz nudził to [poczytaj. zobaczysz jak sobie radzilismy z teoretycznie silniejszymi graczami którzy nas wtedy natretnie atakowali... I uwierz ze INKOWIE nie zawsze byli w czołówce indian. |
|
|
|
 |
orzel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-04-02, 22:36
|
|
|
czyli, jeśli dobrze zrozumiałem, kukły nie stanowią juz problemu, więc możymy wrócić do pomysłu uniezależnienia punktów za cechy,a poziomy mogłyby być potrzebne nie tylko do kupowania broni u kramarza, ale również do jej noszenia, wtedy byłyby do czegoś potrzebne, może byc?? |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-04-03, 08:42
|
|
|
Nie ma mowy. Jak nie bedzie ogreaniczenia w kupowaniu stat za tydzien wszyscy beda je mieli ok 100 |
|
|
|
 |
orzel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-04-03, 09:23
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | Nie ma mowy. Jak nie bedzie ogreaniczenia w kupowaniu stat za tydzien wszyscy beda je mieli ok 100 |
znam wiele gier on-line, gdzie jest to praktykowane i nie ma problemu, cechy robią się w końcu takie drogie, że kupowanie jest zależne od poziomu (w indianach przecież płukanie złota jest od tego zależne) poza tym myślę, że 100 punktów to nic strasznego to że teraz ma się ich kilkadziesiąt o niczym nie świadczy; poza tym popatrz jakie się zrobią dysproporcje jak ktoś np. zacznie inwestować głównie w jedną cechę, a inni we wszystkie równomiernie, można też uzależnić noszenie broni, obrony, czy konia od poziomu danej cechy
a wogóle to dlaczego nie ma mowy? przypominam, że dyskusja ma na celu taką zmianę, żeby:
1. starym graczom chciało się grać (ostatnio ktoś z top 5 proponował kupno swojego konta)
2. przyciągnąć nowych graczy
dla dobra dyskusji myślę, że lepiej będzie jak nie będziesz taki stanowczy bo ludzie nie będą chcieli dyskutować, a zmiany w grze są konieczne, bo gry które nie ewoluują umierają |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-04-03, 10:20
|
|
|
Teraz nie masz kilkadziesiat tylko kilkanascie A sa osoby dla których wydac 1kk to nie problem wiec zobaczysz co sie wtedy bedzie dzialo ze statami. Nikt broni nie bedzie kupował bo to bedzie bezsensowne i kazdy bedzie ładował w staty. I dopiero wtedy nowi gracze beda mieli ciekawie jesli starsi beda ich zabijac bez zadnych itemów na sobie. |
|
|
|
 |
orzel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-04-03, 10:35
|
|
|
co się będzie działo ze statami: ci z pierwszego lvl będą mogli mieć siłe jak ci z 17,więc chyba będzie ciekawiej, prawda? poza tym jak nie będziesz mógł zabijać to możesz mnie atakować i tak zawsze po wyprawie i polowaniu ściagam broń
poza tym jak masz 1kk to po co ci tyle kasy zbierasz na samochód? :P
ja może mam kilkanaście punktów za cechy,ale nie wierzę, że ty nie masz kilkadziesiąt :P
[ Dodano: 2007-04-03, 10:45 ]
jeszcze apropos zabijania, odesłałeś mnie do lektury tępienie Inków i widzę, że są tam same argumenty za tym, żeby je wyeliminiować; silniejszych można bićtylko w kilku, do tego potrzeba zgranego plemienia, a ile jest takich w grze i jeszcze, żeby chcieli przyjmować od 8 lvl? ludzie z innych plemion tez nie chcą dawać ochrony nawet za kasę wiem, bo kumpel zwracał się do Ciebie i nie odpisałeś :P |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-04-03, 11:20
|
|
|
Cytat: | co się będzie działo ze statami: ci z pierwszego lvl będą mogli mieć siłe jak ci z 17,więc chyba będzie ciekawiej, prawda? poza tym jak nie będziesz mógł zabijać to możesz mnie atakować i tak zawsze po wyprawie i polowaniu ściagam broń |
No i to mi sie własnie nie podoba. Nie po to sie mecze z ta gra juz prawie rok zeby ktos na 3 lvl (bo o ile dobrze pamietam od tego poziomu mozna wejsc na arene) miał wyzsze staty niz ja. Powtarzałem i bede powtarzał. Sam pomysł i trzon tej gry mi sie podobaja. Zmiany jakie chciałbym ujrzec to jedynie kosmetyczne poprawki i dodanie kilku funkcji.
orzel napisa³/a: | jeszcze apropos zabijania, odesÅ‚aÅ‚eÅ› mnie do lektury tÄ™pienie Inków i widzÄ™, że sÄ… tam same argumenty za tym, żeby je wyeliminiować; silniejszych można bićtylko w kilku, do tego potrzeba zgranego plemienia, a ile jest takich w grze i jeszcze, żeby chcieli przyjmować od 8 lvl? ludzie z innych plemion tez nie chcÄ… dawać ochrony nawet za kasÄ™ wiem, bo kumpel zwracaÅ‚ siÄ™ do Ciebie i nie odpisaÅ‚eÅ› :P |
Nie tylko silniejszych. Na moim poziomie gdzie juz sa przewaznie doswiadczeni gracze zeby wyeliminowac kogokolwiek potrzeba conajmniej kilku osob. Plemie jak plemie, sa rózne sposoby na zapewnienie bezpieczenstwa lub zgładzenie natretnego wroga. Mosze załozyc swoje plemie i sie wykazac, pobawic sie w dyplomate i otoczyc sie sojuszami.
Za kase moze bym i komus pomogł. Ale oferta musi mnie satysfakcjonowac, a jesli ktos mi proponuje 500 złota i jeszcze prosi zebym oddał mu bron która zabiore ofiarze to nawet szkoda marnowac czas na odpisywanie. 50% energi kosztuje 450 złota i szaman tez nie jest zbyt tani. Po 2 pamietaj ze jest ograniczenie i nie moge atakowac ponizej 11 poziomu.
A tak dla wyjasnienia. Od dłuzszego czasu inianie sa u mnie na dalszym planie. Nie skonczyłem tu całkiem gry bo mam nadzieje ze SiVo sobie poradzi i ja jakos rozwinie. Mam nadzieje ze jezszce kiedys kupie sachema i bede chciał w to grac. A narazie zamuła bo zeby zrobic 19 lvl potrzeba 73k expa czyli 2 mieisace gry... |
|
|
|
 |
orzel [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-04-04, 07:07
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | A tak dla wyjasnienia. Od dÅ‚uzszego czasu inianie sa u mnie na dalszym planie. Nie skonczyÅ‚em tu caÅ‚kiem gry bo mam nadzieje ze SiVo sobie poradzi i ja jakos rozwinie. Mam nadzieje ze jezszce kiedys kupie sachema i bede chciaÅ‚ w to grac. A narazie zamuÅ‚a bo zeby zrobic 19 lvl potrzeba 73k expa czyli 2 mieisace gry... | sam widzisz, że już ci siÄ™ nudzi, tu kosmetyka nie pomoże raczej radykalne zmiany, sam SiVo mie da rady bo nie wie,jakie sÄ…oczekiwania graczy (chyba, że jest telepatÄ…), powtarzam znam wielegier gdzie staty sÄ… niezależne od poziomu, a jedynie od kasy i jakoÅ› przyciÄ…gajÄ… wielu graczy;P |
|
|
|
 |
frytka
MoBika
Nick w grze: fryta
Wiek: 30 Do³±czy³a: 26 Pa¼ 2006 Posty: 245 Sk±d: Kraków.
|
Wys³any: 2007-04-04, 08:46
|
|
|
tak? no to np. w takim razie ja, mając ponad 70k ile moge mieć statów? nazbieram po 100 do zręczności, siły i obrony... kupie najlepszą broń i obrone.. i FOXIego pokonam.. na 5 lvl..
nie przesadzajmy... |
_________________ (...) Jeden kradnie bo ma takie hobby, drugi kradnie bo jest głodny (...)
frytka reaktywacja :)

 |
|
|
|
 |
Holigula_Mixrus

Nick w grze: Holigula_Mixrus
PlemiÄ™: Brudne Stopy
Wiek: 31 Do³±czy³a: 21 Mar 2007 Posty: 634 Sk±d: Å»arki Letnisko
|
Wys³any: 2007-04-04, 09:50
|
|
|
Właśnie ktos bardzo dba o postac i inwestuje w nia prawdziwa kase a tu nagle taki z 5lvl pokona go bez zadnej broni to jest najgłupszy pomysł na jaki sie natknełam w tej grze |
_________________ Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...
1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli siÄ™ - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija siÄ™ - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.
 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-04-04, 12:59
|
|
|
orzeł ja równiez jestem na nie! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 08 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-04-04, 15:58
|
|
|
Nie i juz. To by wywróciłop cała gre do góry nogami. Taktyka musiała by ulec zmienie i wszystkie zasady nia kierujace takze A wiez ten pomysł odpada |
|
|
|
 |
|
|