INDIANIE.net Strona G��wna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  U�ytkownicyU�ytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Nast�pny temat
płatne możliwości
Autor Wiadomo��
orzel
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-23, 19:28   płatne możliwości

w tej chwili możliwości ulepszenia postaci za pomocą prawdziwej kasy są niewielkie. Może ktoś ma jakiś pomysł?

Ja mam takie za dodatkową ofiarę 1,22zł na 1 tydzień podwajała by się energia.

Na tydzień dostawało by się sokoła, który dawałby 3 punkty z każdej cechy.
 
     
frytka 
MoBika

Nick w grze: fryta
Wiek: 30
Do��czy�a: 26 Pa� 2006
Posty: 245
Sk�d: Kraków.
Wys�any: 2007-04-23, 19:36   

no pomysł całkiem całkiem.. tylko nie dopracowany ;-)
1.22 to troszkę za mało chyba ale 2.44 jest lepiej
_________________
(...) Jeden kradnie bo ma takie hobby, drugi kradnie bo jest głodny (...)
frytka reaktywacja :)

 
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2007-04-23, 19:54   

Pomysł dobry ale lepiej gdyby sms był drozszy
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Adam_eS
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 07:44   

he he he, widze macie duzo pieniedzy;]

i chcecie inwestowac w grę,


wydaje mi sie ze ten pomysł sprawdził by sie tez za normalna kase w grze;]
 
     
orzel
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 08:02   

frytka napisa�/a:
no pomysł całkiem całkiem.. tylko nie dopracowany ;-)
1.22 to troszkę za mało chyba ale 2.44 jest lepiej
ale konkretnie o który pomysł chodzi?

[ Dodano: 2007-04-24, 08:13 ]
bo to są oddzielne 2 pomysły
 
     
Adam_eS
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 08:33   

ten "Ja mam takie za dodatkową ofiarę 1,22zł na 1 tydzień podwajała by się energia. "
 
     
orzel
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 09:44   

a konkretnie co w niej niedopracowanego? wysyłam sms-a składam ofiarę na ołtarzu i przez 7 dni zamiast 150 pkt. mieć 300 co pozwoli rzadziej zaglądać do źródła, a mnie to na przykład wkurza.

Mam jeszcze jedną propozycję za sms-a mogłaby energia życia rosnąć o 10%.

Obie propozycje możnaby opcjonalnie wzbogacić o niższy koszt energii/życia.

A propozycja sokoła?
 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2007-04-24, 13:01   

Dobre pomysły ale niech ten sms bedzie drozszy bo w tedy kazdcy będzie se kupiował tego sms ja nie mam dużo na koncie około 50zł na miesiąc i jak jestem trupem to np nie wysyłam odrazu sms bo mi kaski szkoda. Tak logicznie patrząć to kązdy by co tydzień wysyłał tego sms bo kazdego na to stać ja myslem że on powinien byc za 4.22 na tydzień. To nie jest duza suma no i nie wszyscy beda go kupowac i będzie mozna go sprzedać za kase wirtualną na indianie.
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
wafal 
Moderator


Nick w grze: wafal
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 32
Do��czy�: 20 Wrz 2006
Posty: 1004
Sk�d: wziąć kasę na piwo?
Wys�any: 2007-04-24, 13:06   

Holigula_Mixrus napisa�/a:
4.22

Nie ma takiego :-P Jest za 4,88 lub 3,66
_________________



 
     
Holigula_Mixrus 


Nick w grze: Holigula_Mixrus
Plemię: Brudne Stopy
Wiek: 31
Do��czy�a: 21 Mar 2007
Posty: 634
Sk�d: Żarki Letnisko
Wys�any: 2007-04-24, 13:15   

To niech vędzie ten za 4,88
_________________
Lecz zaklinam, niech żywi nie tracą nadziei!
A kiedy trzeba, na śmierć idą po kolei,
Jak kamienie przez Boga rzucane na szaniec...

1. Moderator nie nabija wpisów - moderator ma wiele do przekazania.
2. Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
3. Moderator nie obija się - moderator czuwa.
4. Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
5. Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
6. Moderator nie flooduje - moderator ekspresywnie wyraża swoje myśli.
7. Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli userów.
8. Moderator nie porusza głupich tematów - moderator sprawdza czujność userów.
9. Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami moderatora.
10. Szanuj moda swego - możesz mieć gorszego.

 
 
     
Adam_eS
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 16:20   

ojeju, sami sobie gre utrudniacie, a chcecie ułatwiac

300 energii, lol, 100 mało z sachemem 150, a wy juz 3oo

moze i zycia se dodajcie do 1000, i sie gra wogle nie opłaci,

pomyślcie troche jakie bariery chcecie pokonywac;)
 
     
orzel
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 21:43   

Adam_eS napisa�/a:
ojeju, sami sobie gre utrudniacie, a chcecie ułatwiac

300 energii, lol, 100 mało z sachemem 150, a wy juz 3oo

moze i zycia se dodajcie do 1000, i sie gra wogle nie opłaci,

pomyślcie troche jakie bariery chcecie pokonywac;)
po pierwsze chcemy urozmaicić grę, a nie cały czas tak samo bo to nawet najlepszym sie znudzi, a po drugie serwr tez musi z czegoś żyć
 
     
Adam_eS
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-24, 23:25   

niby tak, ale pomysl o tych co w sumie nie maja kasy, z góry przegrani beda?
 
     
orzel
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-25, 13:37   

a z czego serwer ma żyć? nie znam gier, które nie oferują płatnych bonusów i cały czas zmieniają ofertę, zeby się nie nudziło. z resztą na Indianach też można kupić kody za złoto od innych graczy, więc napewno nikt na tym nie straci
 
     
silya_88
[Usuni�ty]

Wys�any: 2007-04-25, 14:42   

Jestem na nie. Sami sobie wypracujcie lvl i statystyki, a nie wszystko chcielibyscie kupic. BTW: serwer ma z czego żyć, prawie każdy ma wodza (z tych co grają)
 
     
Wy�wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie mo�esz pisa� nowych temat�w
Nie mo�esz odpowiada� w tematach
Nie mo�esz zmienia� swoich post�w
Nie mo�esz usuwa� swoich post�w
Nie mo�esz g�osowa� w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group